Een kind heeft 20 keer nodig om aan de smaak te wennen, hoorde ik maandag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:51 schreef lily het volgende:
1 soort groente of fruit tegelijk en dat drie dagen achter elkaar, las ik net
Uhm, nou dat dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef DaviniaHR het volgende:
keshet, veel succes morgen. je weet iig dat je je dochter weer mee mag nemen
Maar in elk geval raden ze aan om pas vanaf 6 maanden te beginnen. Ze zeggen ook: niet vóór de 6 maanden beginnen met produkten die gluten bevatten zoals brood, koekjes, pasta en pap van tarwemeel.quote:Voor een kind van 6 maanden is alleen borst- of flesvoeding niet genoeg. In de melk zitten te weinig gezonde stoffen, zoals vitamines en mineralen. Je kind heeft echt ook ander eten nodig. Dat heet bijvoeding.
Harryquote:
Als Harry prikken heeft gehad, dan meldt hij zich meestal alleen voor de voedingen. Verder slaapt hij bijna de hele tijd en krijgt een klein beetje verhoging. Hij heeft rond 9:45u zijn prikken gehad en slaapt nu alweer (heeft inmiddels 2 voedingen gehad sinds die tijd).quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef happyme28 het volgende:
Asy, hoop dat Harry niet te veel last heeft van die prikjes. Werd er niets gezegd over de afvlakking van de gewichtscurve?
En zo is het ook!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang hij vrolijk en alert is en genoeg plas en poepluiers produceert, maak ik me geen zorgen.
alleen rooibosthee geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef Marlinde het volgende:
Ik lees op internet dat je je baby ook wel eens thee tussendoor mag geven? Klopt dat en zo ja, wat voor smaak mag je ze geven?
uiteraard snap ik dat er geen suiker in mag![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef happyme28 het volgende:
Vlindur, da's ook wat ineens zo'n nachtelijke sessie. Dortstige Rienk, ben benieuwd waar hij op uit komt vandaag.
Rienk was toch behoorlijk te vroeg geboren? Rond 37 weken? Zou 20 weken sprong kunnen zijn dan toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een sprongetje ofzo. Hij doet al een langer tijdje vreemd![]()
quote:
Rienk is 2 weken te vroeg geboren en is nu 23 weken (21 dus.) Het zou kunnen, maar 3 weken terug had ie ook al nukken. En toen dacht ik ook al dat ie een sprongetje hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Rienk was toch behoorlijk te vroeg geboren? Rond 37 weken? Zou 20 weken sprong kunnen zijn dan toch?
Ik hou het maar op de 26 weken sprong dan. Ik weet het ook niet. Komt vast wel weer goedquote:19 weken (4,5 maanden) - deze sprong kan al rond 14 weken beginnen. Gemiddeld duurt deze 5 weken, maar hij kan ook 1-6 weken duren.
26 weken (6 maanden) - deze sprong kan al rond 22 weken beginnen. Gemiddeld duurt deze 4 weken, maar hij kan ook 1-5 weken duren Na deze sprong komt er nog een hangerige periode rond 29 weken, dit is echter géén sprong. Deze periode kan ook nog eens tot 2 weken duren.
Maarquote:19 weken (4,5 maanden) - deze sprong kan al rond 14 weken beginnen. Gemiddeld duurt deze 5 weken, maar hij kan ook 1-6 weken duren.
heb je niet nodig hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:07 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat van die sprongetjes allemaal best interessant eigenlijk! Zeker omdat ik hier dan vaak lees dat het ook wel aardig klopt enzo. Maar, zo'n boekje heb ik dan weer niet gekocht.
Da's dan toch primaquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef lily het volgende:
neuh, ik heb er niks mee.
Mijn kinderen ontwikkelen zich alledrie anders en op andere tijdstippen.
Met goed kijken naar mijn kind kan ik genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |