R. van Groofsken!
(Alsnog) van harte gefeliciteerd met je halfjaardag!
Ik had helemaal gemist dat jij ook al weer zover was joh! Heb je er een leuke dag van gemaakt Groof?
Veel plezier bij de grote jommes!
Vlindur; hoe gaat het met je kereltje vandaag? Slaapt/drinkt 'ie al iets beter?
Ik heb voor Emma een t-shirtje met 'Hup Holland Hup' er op en gisteren heb ik ook nog een oranje jumpsuitje besteld voor d'r. En ik hou helemaal niet van voetbal.
Maar ja, tijdens je 1e WK moet je er wel gepast bijliggen he.

Over die gekleurde nageltjes heb ik ook nog wel een goeie!
Toen Emma een weekje oud was kwamen we 's ochtends bij d'r. Het was die nacht niet echt super gegaan, veel saturatiedalingen enzo. Ik zag ineens dat d'r nageltjes op haar handjes blauwig waren en dat is natuurlijk geen goed teken.
Ik riep meteen Emma's verpleegkundige die het ook een beetje raar vond en zag dat de nageltjes op haar voetjes ook blauwig waren en dus meteen de dokter riep. De dokter draaide de zuurstof iets omhoog en keek Emma even goed na.
D. zat op dat moment haar dagboekje te lezen en riep naar me: 'Ah, kijk nou! Hand- en voetafdrukjes! Wat leuk!'
En toen viel het kwartje.
We zijn sinds gisteren trouwens gestopt met 4 van de 6 medicijnen die ze krijgt en tot nu toe gaat dat geweldig!
Ben er zo blij mee; ze verslikte zich steeds in die medicijnen. :S
Straks moeten we naar de plastisch chirurg in het Sophia; die wil haar voetje weer even bekijken.