abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82636928
zo'n handafdrukje met gips is ook leuk
pi_82637127
Ik heb het voor valentijnsdag met een stempelkussen gedaan... (ook niet te doen trouwens... alles was rood, behalve het kaartje).
pi_82637287
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:07 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat van die sprongetjes allemaal best interessant eigenlijk! Zeker omdat ik hier dan vaak lees dat het ook wel aardig klopt enzo. Maar, zo'n boekje heb ik dan weer niet gekocht.
Ik heb nog een oei ik groei boek liggen dat al wat ouder is en tot en met maand 8 gaat. Als je interesse hebt mag je me rustig pmen.

Wat betreft verf kun je vingerverf gebruiken. WIj hebben zoiets een hele tijd geleden bij Bart Smit of Intertoys gekocht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82637307
Lijnloos wat een ramp! Zo wilde ik handafdrukjes maken, maar Lisa blijkbaar niet... ze maakte telkens een vuistje.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:11:06 #205
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82637596
Hehe, ja 't is voor vaderdag! Heb er al helemaal zin in.
A grand adventure has begun.
pi_82637614
Ja dat inderdaad... eerst een kwartier prutsen om het hand (open) op het kussentje te krijgen, vervolgens weer kloten om het handje (open) op de kaart te krijgen en vervolgens als een idioot proberen weer schoon te maken... was bijna goed gegaan, tot mijn man de avond ervoor zei "waarom zijn haar nageltjes zo rood? Is dat bloed??" Ik: "Nee schat, niks aan de hand, niet verder vragen "

Van het kdv heb ik inmiddels al wel een kadotje liggen voor vaderdag (een verkeerdbordje met handje met daaronder de tekst "Allerliefst papa aan boord" en dan een ophanghaakje..) echt heel schattig, maar wel jammer dat ze voor moederdag niks hadden geknutseld met haar...
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:20:19 #207
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82638130
Tip: doe het in de slaap (wel aan het einde doen, want de kans is aanwezig dat de kleine wakker wordt )
pi_82638331
Ah das leuk Lijnloos! Wel jammer dat je niets kreeg met moederdag..! Ik vermoed dat Isa ook al wat gemaakt heeft op het kdv, ze heeft oranje nageltjes! Ik ga ook nog maar eens wat creatiefs met haar doen!
pi_82639775
Tja, ik moet zelf ook nog wat verzinnen... maar dat komt volgende week (donderdag want vrije dag) wel... eens kijken of ik nog ergens inspiratie kan opdoen.

Haha, Isa oranje nagels... geweldig! Bij ons kdv gaven ze aan ook wat met het WK te willen doen/knutselen, dus ik denk dat wij ook nog wel een oranje kind kunnen verwachten eendezerdagen.
pi_82640399
Lieve Wolf, gefeliciteerd met je verhalfjaardag!!
Tot heeeeel snel!
pi_82640849
Hihi al die knutseldingen met handjes en voetjes. Ik ben eigenlijk wel blij dat ze daarmee op het kdv flink bezig zijn geweest, scheelt mij weer Dyon vond zn voetjes verven maar niets

Minke die wordt dus ws wel in oranjestemming gebracht
Ik heb wel een shirtje voor hm met 'mijn eerste WK'. Voor de oudste had ik die 2 jaar geleden met 'mijn eerste EK'. Kan me alleen niet herinneren dat er ooit zoveel oranje in de winkels heeft gelegen, vind het wel een klein beetje overdreven eigenlijk
pi_82640965
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, ik moet zelf ook nog wat verzinnen... maar dat komt volgende week (donderdag want vrije dag) wel... eens kijken of ik nog ergens inspiratie kan opdoen.

Haha, Isa oranje nagels... geweldig! Bij ons kdv gaven ze aan ook wat met het WK te willen doen/knutselen, dus ik denk dat wij ook nog wel een oranje kind kunnen verwachten eendezerdagen.
Ja de randjes van haar nageltjes zijn nog oranje, vast overblijfselen van een knutselwerkje!
Bij ons is het kdv ook al helemaal versierd met oranje! Dus eigenlijk moet Isa volgende week wel in stijl gekleed naar het kdv!
pi_82641174
Goed plan, Minke gaat maandag ook in haar oranje-kampioen-romper... da;'s het enige WK-iets dat ik voor haar heb gekocht (1,5 euro bij kruidvat, da's nog wel ok... ).
pi_82643130
Ow R is natuurlijk ook een half jaar geworden!! Sorry, vergeef me lieve R. (ik ben toe aan weekend ).
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd en tot snel!
pi_82651588
Happy, das een goeie tip! Ga ik doen!
pi_82651798
Hier gisteren bij de baby-planet een voetbal teneu (of hoe je dat ook schrijft hihi) in het oranje gekocht. Van name-it. 12 euro. Maar vond hem echt zó leuk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:11:58 #217
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82651847
Foto??

Ik wil ook voet en handafdrukje doen maar Noortje slaapt ingebakerd, das dus niet handig (mooie woordspeling). Moet dus een andere list verzinnen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:22:11 #218
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82652063
R. van Groofsken!
(Alsnog) van harte gefeliciteerd met je halfjaardag!
Ik had helemaal gemist dat jij ook al weer zover was joh! Heb je er een leuke dag van gemaakt Groof?
Veel plezier bij de grote jommes!

Vlindur; hoe gaat het met je kereltje vandaag? Slaapt/drinkt 'ie al iets beter?

Ik heb voor Emma een t-shirtje met 'Hup Holland Hup' er op en gisteren heb ik ook nog een oranje jumpsuitje besteld voor d'r. En ik hou helemaal niet van voetbal.
Maar ja, tijdens je 1e WK moet je er wel gepast bijliggen he.

Over die gekleurde nageltjes heb ik ook nog wel een goeie!
Toen Emma een weekje oud was kwamen we 's ochtends bij d'r. Het was die nacht niet echt super gegaan, veel saturatiedalingen enzo. Ik zag ineens dat d'r nageltjes op haar handjes blauwig waren en dat is natuurlijk geen goed teken.
Ik riep meteen Emma's verpleegkundige die het ook een beetje raar vond en zag dat de nageltjes op haar voetjes ook blauwig waren en dus meteen de dokter riep. De dokter draaide de zuurstof iets omhoog en keek Emma even goed na.
D. zat op dat moment haar dagboekje te lezen en riep naar me: 'Ah, kijk nou! Hand- en voetafdrukjes! Wat leuk!'
En toen viel het kwartje.

We zijn sinds gisteren trouwens gestopt met 4 van de 6 medicijnen die ze krijgt en tot nu toe gaat dat geweldig!
Ben er zo blij mee; ze verslikte zich steeds in die medicijnen. :S
Straks moeten we naar de plastisch chirurg in het Sophia; die wil haar voetje weer even bekijken.
A grand adventure has begun.
pi_82652110
Zal ik maken als hij het aanheeft
En we hebben gisteren ook z'n leuke kinderstoel gekregen van opa en oma (mijn ouders). Van Chicco... Echt z'n gaaf en handig ding! Zo blij

Maar vanaf wanneer kan een kindje daarin? Als ze zelf los kunnen zitten? Of als ze met behulp kunnen zitten? Nu is het nog te vroeg, dat weet ik. En nu met alleen fles voeding is het ook nog niet nodig natuurlijk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:26:09 #220
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82652179
Ook ik heb gemist dat de kleine van Groof al een half jaar is Nog van harte!

Keshet: Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met je kleine meisje Succes bij de plastisch chirurg!
Van harte gefeliciteerd Fijne verjaardag!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82652462
Keshet, dat is goed nieuws! En natuurlijk wordt ze vandaag ook weer helemaal goedgekeurd! Wat moet het toch heerlijk zijn om jullie kleine meisje eindelijk telkens weer mee naar huis te mogen nemen.

Die blauwe nageltjes van Emma... schik je je dood, hebben ze alleen maar afdrukjes gemaakt...

Hier afgelopen woensdag met Lisa naar het CB geweest. Ze was toen op 1 dag na 2 maanden en woog 4820 en was 56 cm lang. Van de prik schok mevouw even, huilde misschien een halve minuut en keek toen weer vrolijk om zich heen. Na de prik heeft ze ook geen koorts of zere beentjes e.d. gehad, 't is een echte bikkel. Ze lijkt op mij.
pi_82653744
Keshet, wat een geniaal verhaall... dat D. dan ook heel relaxed een beetje dat boekje zit te lezen terwijl jij en de artsen half in paniek zijn

Ik ben de hele tijd al aan het twijfelen of ik nou zo'n goodmoodpakje ga bestellen voor Minke voor het WK... ik wil wel, maar de prijs staat me niet zo aan... maar we gaan er binnenkort ook een jurkje bestellen voor de trouwerij van man's zus... leuke tekst erop en klaar... tja, dan kan er misschien nog wel zo'n wk-pakje bij...

Ymme, volgens mij moeten ze inderdaad redelijk goed kunnen zitten voor ze in de stoel mogen. Anders is de belasting voor hun rug ook te groot nog. Ik heb Minke er nu 1 keer ingehad en ze zat wel aardig, maar voorlopig staat ie nog effe boven op haar kamer uit de weg te staan. Na de vakantie gaat ie naar beneden en dan kan ze lekker meesmikkelen in haar stoel als wij ook eten.
pi_82654067
Deze kan overigens ook inligstand. Echt een gaaf ding!
pi_82655542
Krijsen is in hier in huis geloof ik Niet huilen, nee krijsen, gaat door meg en been en iedereen die het hoort zegt: ' wat heeft die wel niet? '

Hoe geniet je van een ventje als hij soms slaapt (en je niet weet of hij over 5 minuten of over 50 minuten in gekrijs gaat uitbarsten) soms eet, soms blij wakker is en de rest van de tijd boos en ontevreden.
En als je dan zelf geen nachtrust hebt gehad...

Hij is heus lief als hij blij en tevreden is en ik probeer er dan bewust van te genieten, maar ik denk toch in mijn achterhoofd: ' hij begint zo weer met krijsen en de kans dat ik vannacht fatsoenlijk slaap is nihil' En als we ergens heen gaan, of als er bezoek is krijst hij ook wel eens, maar gedraagt hij zich toch meestal een stuk relaxter.

En dan zeggen ze dattie zo leuk is en lief

En dan kan ik wel janken
pi_82656722
Och Free wat balen zeg dat het nog niet zo lekker loopt met Florian! Lijkt mij ook erg zwaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')