Het zit hem in de houding! Misschien is er iets met zijn heupjes ofzo? Of in het ruggetje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Maar dan zou hij ook echt ergens last van moeten hebben toch?
Als ik Florian in de draagdoek knoop in zo'n krijsbui is hij onmiddelijk stil. En soms begint hij met zo'n krijsbui als ik hem neerleg of in de wipstoel zet.
En in de doek met dit weer is niet zo'n goed plan. Hij is nu al te warm...
Nou, hij vindt de wipstoel ook vaak wel fijn. Ok, de box meestal niet lang, dan gaat hij letterlijk sit-ups doen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het zit hem in de houding! Misschien is er iets met zijn heupjes ofzo? Of in het ruggetje?
Rienk heeft ook al 2 ondertandjes!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef freecell het volgende:
Rienk al aan de tandjes?
En fijn dat hij goed drinkt nu
[..]
Nou, hij vindt de wipstoel ook vaak wel fijn. Ok, de box meestal niet lang, dan gaat hij letterlijk sit-ups doen...
Volgens mij wil hij gewoon rechtop zitten en meer zien ofzo?
Maar ik kan de HA wel even bellen inderdaad... Want het is niet echt geweldig zo.
En een nachtje weg...hhhmmm, lijkt mij wel wat, maar ik zou niet weten naar wie. En TARA vindt het geen goed idee...
Bij 5 maanden kwam de linker en bij 5 maanden en een week was de 2e er ookquote:
Mja, wel at herkenning, maar echt lang niet alles...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef lily het volgende:
kijk hier eens naar:
http://www.stillness.nl/huilbaby.pdf
Die fase duurt alleen al bijna 3 maandenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Vermoeiend Freecell. Klinkt alsof hij echt een fase heeft van 'ik wil alleen maar heel dichtbij bij mama zijn'.
Wat een lief aanbodquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
Ik woon wat ver, maar ze mogen ook hier gerust een nachtje komen slapen. En dan doen jij en Tara lekker een hotelletje in de stad.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Die fase duurt alleen al bijna 3 maanden
[..]
Wat een lief aanbod![]()
![]()
Maar TARA wil het niet echt geloof ik. Die wil het ' zelf doen'Want ze kunnen ook best wel een keer naar TARA's vader toe, das niet zo'n punt...
Oeps dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
Hij wordt a. niet wakker 's nachts. En b. moet werken de volgende ochtendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef ymme het volgende:
Free: En wie doet het 's nachts dan? Jij of TARA?
Als TARA het zelf wilt doenHad ik het wel geweten hoor
nou maar hopen dat Florian sneller isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Maar Leander heeft ook veel gehuild en dat ging ook langzamerhand over en tegen de tijd dat hij een maand of 6/7 was, was hij een geweldig kind.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Wat een lief aanbod![]()
![]()
Maar TARA wil het niet echt geloof ik. Die wil het ' zelf doen'Want ze kunnen ook best wel een keer naar TARA's vader toe, das niet zo'n punt...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan laat je het Tara toch lekker een keer zelf doen en ga jij een nachtje ergens anders heen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Die nemen we mee naar achteren
(kans is groot dat F. uit logeren dan ineens wel ok is, haha)
Wat ik dus zei.......quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn man wilde hem ook niet een nachtje laten logeren dus ben ik een nachtje gaan logeren, misschien is dat een idee?
rustig thuis aan het tuttebellenquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:05 schreef simmu het volgende:
[..]
rustig thuis aan het tuttebellen
om te genieten van ravi zijn eerste lachjes
we zijn een beetje moe en het gebroed is wat overprikkeld, komt wel goed. ik had ravi tijdens de ceremonie zelf in de draagdoek, dat ging primaquote:
Ik heb er geen woorden voor. Wil je zoveel zeggen, alle steun die viritueel te geven is, geven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:18 schreef simmu het volgende:
[..]
we zijn een beetje moe en het gebroed is wat overprikkeld, komt wel goed. ik had ravi tijdens de ceremonie zelf in de draagdoek, dat ging prima
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:05 schreef simmu het volgende:
[..]
rustig thuis aan het tuttebellen
om te genieten van ravi zijn eerste lachjes
moet je niet doen joh. ik heb veel liever openheid in alles.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor. Wil je zoveel zeggen, alle steun die viritueel te geven is, geven.
Gewoon eenvoor jullie allen!
Heel eerlijk gezegt, ben ik ook bang iets te zeggen wat verkeerd valt of verkeerd overkomt.
Yups, is hier al bijna altijd zo geweest (laatste 2 weken dus). Is niet zo simpel. Wat bij ons vaak helpt is hem in een borstvoedingskussen leggen zodat hij minder kan bewegen, een arm op zijn armpjes leggen en de fles in zijn mond 'duwen'quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef ymme het volgende:
Ok Simmu, ik zal het onthouden
Hier hebben sinds een paar dagen een rare drinker. Met de fles draait Mart alle kanten op. Met zijn hoofd en zijn lijf. Maar hij heeft wel honger en wilt graag drinken. Maar het is wel heel lastig. Herkend iemand dit?
En tips om hem weer rustig te laten drinken zijn van harte welkom. Wat een gedoe steeds zo.
Rienk moet ook altijd in de houtgreepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef ymme het volgende:
Hier hebben sinds een paar dagen een rare drinker. Met de fles draait Mart alle kanten op. Met zijn hoofd en zijn lijf. Maar hij heeft wel honger en wilt graag drinken. Maar het is wel heel lastig. Herkend iemand dit?
En tips om hem weer rustig te laten drinken zijn van harte welkom. Wat een gedoe steeds zo.
hier doet ravi dat ook en selene deed het ook! wat hier hielp was een armpje tussen zijn (haar) lijf en het mijne, en dan met je andere arm net het andere armpje naar beneden houden. beetje houdgreepideetje dus. lijken ze geen van alle erg te vindenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef ymme het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef octopussy het volgende:
Simmufijn om te horen dat je van Ravi's lachjes kan genieten.
Ymme, dat onrustige drinken is hier ook al even aan de gang. Hannah krijgt de borst, maar wanneer ze wat gedronken heeft dan is alles opeens interessanter en gooit ze haar hoofd naar achteren. Ik zet de tv tegenwoordig maar uit als ik ga voeden want anders krijg ik haar niet eens aan de andere borst.
De problemen met eenkennigheid lijken over te zijn. Ik denk dat het toch een sprongetje was en dat ze daarom even wat meer mamahonger had. Ze is namelijk sinds een week supervrolijk! Kletst de oren van je kop, is hardop aan het lachen en de lach is bijna niet van haar gezicht af te krijgen
Nee hoor, 2 handen recht naar voren en dan kun je met de pinken en ringvingers de fles ondersteunen. Probeer het maar, heel makkelijk en zit prima! Voor hem en voor jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:18 schreef ymme het volgende:
Maar je kunt maar één hand langs zijn ogen houden, omdat je met de andere de fles geeft natuurlijk hè
Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ga dat morgen eens proberen. Ja niet dat Mart vandaag geen fles meer krijgt hoorMaar we hebben vanmiddag een bedrijfsfeest (karten en eten) en zullen dus waarschijnlijk pas thuis komen als Mart ligt te slapen.
Jammer dat de melk zo niet in zijn maagje terecht komt hé? Zou hier ook wel een serieuze hulp zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee hoor, 2 handen recht naar voren en dan kun je met de pinken en ringvingers de fles ondersteunen. Probeer het maar, heel makkelijk en zit prima! Voor hem en voor jou![]()
Veel plezier op het feest!
Octo, fijn dat Hannah het weer lekker doet! Hele opluchting he, als ze weer 'normaal' doen
Wup, we hebben het hier ook nog steeds, dat als Rienk moeilijk doet moet J. ook echt niet praten want dan kijkt meneer gelijk zijn kant op en zit de fles weer in zn oor
Ja, hier ook een sterk afgeleid meisje bij het drinken. Heel handig met twee drukke broers om haar heenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik lees bij jou vaak gewoon over Emma, maar dan een paar maanden terug
Ook dat onrustige drinken waarbij de wereld veul interessanter is gaat weer over! Zelfs haar papa mocht toen tijdens het drinken niks zeggen en geen geluiden maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |