quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
Precies. Seizoen voorbij weer.
Onze tegenstander wist afgelopen maandag al dat ze 't niet rond kregen, maar vrijdagavond pas bellen. Gelukkig had ik een invalsbeurt in een ander team, waardoor ik alsnog aan mijn minuten gisteren kwam.
Moest wel zeggen dat 't behoorlijk warm was, en daarnaast was 't op echt natuurgras. Helaas wel met 17-14 verloren, maar leuke partij.
Gisteravond afscheidsetentje (einde seizoen) en 2 mensen stopten, waar we nog wat kleins voor gekocht hadden. Was erg gezellig
Neem aan dat je TOP A1 bedoelt, zit een meisje in die ik ken maar die is op vakantie met de kruisfinales.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
Onze A1 staan trouwens as zaterdag ook in de kruisfinales.. Ons vlaggenschip (Top/Wereldtickets 1) heeft (lullig genoeg) is op de derde plaats in de poule terechtgekomen. Wel erg jammer, want zo hebben ze totaal geen kans meer op de finale..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Neem aan dat je TOP A1 bedoelt, zit een meisje in die ik ken maar die is op vakantie met de kruisfinales.![]()
Ik heb afgelopen zaterdag 14-11 verloren van Albatross, de scheidsrechter wilden niet echt meewerken hij floot echt voor de raarste dingen, gelukkig maakte het voor beide teams niet meer uit of we winnen of verloren.
Examenreis, stond al een tijdje geboekt, ze wist waarschijnlijk niet dat het tegelijk was. Ik heb paar weken terug nog tegen TOP A1 gespeeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt.
En niet handig, zo voor de kruisfinales op vakantie gaan.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef dribbel79 het volgende:
Er stond een beslissingsduel op het programma voor aanstaande zaterdag: Arena-Blauw Zwart...maar BZ heeft zich teruggetrokken!
En nu handhaven jullie automatisch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef dribbel79 het volgende:
Er stond een beslissingsduel op het programma voor aanstaande zaterdag: Arena-Blauw Zwart...maar BZ heeft zich teruggetrokken!
Jij speelt daar dus? Was toevallig bij Hoogkerk - Triaz, heerlijke pot om te kijken!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef 1q2w3e het volgende:
KVA 1 gepromoveerd naar de Overgangsklasse!
Asjeblieft niet zeg, arrogante kutverenigingquote:
Lang verhaal, maar in een paar woorden: er stoppen veel mensen, waardoor ze volgend seizoen geen representatief team op de been kunnen brengen.quote:
Yep, er schijnt een dergelijke regeling te zijnquote:
Nouja, in de geval gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Yep, er schijnt een dergelijke regeling te zijn![]()
![]()
Hehe, ik kan nog geen skippybal rakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:58 schreef Burnie88 het volgende:
Uiteraard kijken korfballers ook voetbal. Ik denk dat heel veel korfballers tevens voetbalgek zijn. Ik vind het verder altijd opvallend dat korfballers over het algemeen ook een aardig potje kunnen voetballen, maar dat kan ook regionaal bepaald zijn.
Welke klasse spelen jullie dan komend jaar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef LoveAway het volgende:
Hm, bekend verhaald van Blauw Zwart. Wij (Rood-Wit) kunnen volgend jaar nog maar 1 seniorenteam bij elkaar krijgen. Nu is ons 1e dit jaar tenminste wel twee keer gedegradeerd, en dat is maar goed ook. Van het eerste stoppen 4 mensen ivm zwangerschap/blessures en 1 heer gaat bij Sparta Zwolle korfballen.
Ben op het moment zelf geblesseerd, dus hopelijk op tijd fit voor de start van de competitie. We hebben gelukkig wel een nieuwe trainer en een jonge ploeg, dus wie weet hoe het gaat! Eerst maar eens het plezier terug krijgen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef NoJokes het volgende:
Over korfballers en voetballers gesproken ik heb vroeger gevoetbald dus ik kan wel redelijk een balletje trappen. Wij voetballen altijd elke woensdag nadat het seizoen is afgelopen, gister voor het eerst gevoetbald en ging wel aardig. We organiseren volgens mij ook nog een voetbaltoernooi tegen Die Haghe, KVS en TOP.
Waarschijnlijk wel indd, iemand die van onze club kwomt zit in TOP 2 die heeft het geregeld volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal dan wel onderling geregeld worden, zover ik weet doet de vereniging niet echt geheel mee met een voetbaltoernooi
Ken beide namen niet echt, maar we zullen zien!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Burnie88 het volgende:
Celeste Split is een groot talent, dus daar mag TOP erg blij mee zijn. Die Lazarom ken ik niet...
Ik heb mijn kruisband en meniscus gescheurd omdat een heer vol in me rug duwde, maar moet er bij zeggen dat er ook wel een heel beroerde bal gegooid werd, dus het was een samenloop van omstandigheden. Ik ga er niet vanuit dat hij het expres deed, maar ik weet wel dat ik altijd wat agressiever speel als ik weer tegen die vereniging moet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:10 schreef Fabss het volgende:
Iemand ooit zo iets gehad? bij ons in de clubgeschiedenis was het nog nooit voorgekomen. Vindt het ook bedroevend dat een gozer zo'n actie kan maken tegenover een dame en dan denken dat er 'niets gebeurt'.
Niet gefilmd helaas, wel toevallig een andere vereniging die erna moest die stond te kijken. Dus inderdaad: aangeklaagd. Maar moet er eigenlijk weer achteraan bellen want het is al weer een tijdje stil. Waar ik me het mees boos om kan maken is dat de persoon niet op de dag zelf zijn excuus maakte, maar het afdeed alsof er niets aan de hand was terwijl mijn voet gewoon 'los hing'quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef dribbel79 het volgende:
aangeklaagd neem ik aan?
als er gefilmd is kan je er gewoon een zaak van maken, is bij onze club nog nooit gebeurd, maar je hoort wele ens vergelijkbare verhalen (niet vaak bij korfbal)
ik heb een keer mijn enkelbanden ingescheurd omdat ik de avond ervoor gezopen hadquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb mijn kruisband en meniscus gescheurd omdat een heer vol in me rug duwde, maar moet er bij zeggen dat er ook wel een heel beroerde bal gegooid werd, dus het was een samenloop van omstandigheden. Ik ga er niet vanuit dat hij het expres deed, maar ik weet wel dat ik altijd wat agressiever speel als ik weer tegen die vereniging moet.
revalideren kan altijd bij arena...geen probleemquote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Fabss het volgende:
[..]
verwachting geneest dus dat is dan weer een goed perspectief! mag ook wel een keer
.
Ik ben in de voorbereiding vanuit een duel vol op een enkel van iemand geland, wonder boven wonder had diegene niks. Dame van de Waterpoort durfde in de voorbereiding na 4 sprongduels niet eens meer met me mee te springen uit angst dat er iets zou gebeurenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn enkelbanden ingescheurd omdat ik de avond ervoor gezopen had
wel een paar keer wat mensen echt lomp geblesseerd...elleboogje in de rebound, mensen echt omver gelopen, een dame van midlandia haar schouder uit de kom gelopen...zit geen venijn bij, alleen lompheid...veel gewicht, brede bouw icm hoge startsnelheid
Best logisch hoor! rationeel en emotioneel gaat neit altijd samen, ook al weet ze dat je het niet expres deed (vermoed ikquote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben in de voorbereiding vanuit een duel vol op een enkel van iemand geland, wonder boven wonder had diegene niks. Dame van de Waterpoort durfde in de voorbereiding na 4 sprongduels niet eens meer met me mee te springen uit angst dat er iets zou gebeuren...
Arena? Is dat je vereniging? of zeg ik nou iets heel blondsquote:Op woensdag 8 september 2010 16:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
revalideren kan altijd bij arena...geen probleem
Haarlem, heb ik in de jeugd regelmatig tegen gespeeldquote:Op woensdag 8 september 2010 16:42 schreef Fabss het volgende:
[..]
Arena? Is dat je vereniging? of zeg ik nou iets heel blonds, ken de vereniging niet.
Speel zelf meestal tegen ploegen uit de Randstad (speel bij Haarlem)
Ik heb afgelopen seizoenen een paar keer tegen Haarlem gespeeld geloof ik...quote:Op woensdag 8 september 2010 16:42 schreef Fabss het volgende:
[..]
Arena? Is dat je vereniging? of zeg ik nou iets heel blonds, ken de vereniging niet.
Speel zelf meestal tegen ploegen uit de Randstad (speel bij Haarlem)
Welke vereniging speel jij?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen seizoenen een paar keer tegen Haarlem gespeeld geloof ik...
Lekker dichtbij.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eibernest in Den Haag. Dit seizoen speel ik niet meer overigens
Marjolijn Kroon?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef NoJokes het volgende:
Ik ben rebounder en deel ook wel vaak tikken uit, vooral met me elleboog, dat komt omdat ik op voetbal heb gezeten en daar krijg je gewoon aangeleerd om iemand een elleboog te geven. Maar ik heb nog nooit iemand echt hard geblesseerd gemaakt één keer heeft een meisje 3min op de grond gelegen omdat ze een doorloop wou nemen en ik voor haar ging staan, maar als ik het doe, doe ik het goed... Het was(is?) de aanvoerster van de huidige zaalkampioen bij de A en de aanvoerster van NL -19.
[..]
Lekker dichtbij.
quote:That!Op maandag 25 oktober 2010 23:15 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ook niet, was te weinig animo voor.
Oke, heel eng toeval. Ik zat net toevallig te kijken bij HKC, kijk eens wat voor mensen er zoal in het 3de enzo spelen, en volgens mij stond jouw naam daar ook bij, of niet?quote:
HKC Haarlem, vraag was dus ook bedoelt richting mijn quote.quote:Op maandag 1 november 2010 16:12 schreef dribbel79 het volgende:
@ Ronalld: HKC (U)?
De nieuwe korfbalbal: wat vinden we daar van?? Ik vind het hip, maar dan gewoon zwart-wit
Aldus Koog Zaandijk.quote:EEN NIEUWE KORFBAL - BAL
De meeste korfballers hebben een sterke voorkeur om hun wedstrijd met een bal van het merk Mikasa te spelen. Andere merken bevallen niet goed omdat ze net even te licht zijn, een verkeerd gevoel geven, etc.
Enkele weken geleden heeft Mikasa een nieuwe bal op de markt gebracht. De belangrijkste nieuwe kenmerken van de bal: hij is wat ruwer / minder glad dan de bal die we gewend zijn, waardoor je meer grip hebt. En hij heeft nieuwe kleuren: geel en blauw. (niet geheel toevallig de kleuren van de Nederlands Kampioen ….?).
De bal is door Mikasa ontwikkeld samen met de IKF, de internationale korfbalbond. De IKF heeft besloten dat alle internationale toernooien voorlopig met deze nieuwe bal gespeeld worden; dit geldt dus ook voor het EK dat deze week wordt gespeeld en het Europa Cup toernooi in Boedapest. De Nederlandse bond is niet betrokken geweest bij de ontwikkeling van deze bal. Bij onze bond zijn er enige twijfels of de bal wel geschikt is voor TVuitzendingen, omdat de gele kleur van de bal hetzelfde is als het geel van de korf en het daardoor voor de TVkijker moeilijk te zien of er een score is. Ook zijn er sporthallen met een blauwe vloer en een blauw bal zou dan ook problemen kunnen geven. Op initiatief van het KNKV hebben de League-verenigingen dan ook besloten het komende seizoen nog niet met de nieuwe bal te gaan spelen in de Korfbal League en de Reserve korfbal League. We wachten eerst de ervaringen af met de nieuwe bal in een aantal TV-uitzendingen, zoals bij het EK en de Europa Cup. Als het contrast niet groot genoeg blijkt te zijn, zal het KNKV bij Mikasa het verzoek indienen de kleurstelling te veranderen. De verwachting is dat het seizoen 2011-2012 in de Korfbal League wel met de nieuwe bal gespeeld zal worden, al dan niet met deze of een andere kleurstelling.
Tegelijkertijd geldt voor alle andere afdelingen van de competitie dat de nieuwe bal wel gebruikt mag worden. De bal is gewoon goedgekeurd door IKF en kan als officiële speelbal gebruikt worden. Iedere KZ-ploeg kan dus bij uitwedstrijden met de nieuwe bal te maken krijgen. Je bent dan verplicht met die nieuwe bal te gaan spelen. KZ zal ook een aantal van die nieuwe ballen aanschaffen, maar dat is voorlopig bedoeld voor de voorbereiding op de Europa Cup in januari 2011. We gaan de nieuwe bal dit jaar nog niet gebruiken voor normale trainingen of
wedstrijden.
Tot slot nog een verklaring voor die nieuwe kleurstelling. Het idee achter die nieuwe kleuren is dat iedere sport zijn eigen herkenbare kleur bal moet hebben. Iedereen weet dat een basketbal oranje is, een tennisbal geel, een voetbal overwegend wit, etc. Het schijnt dat de buitenwereld denkt dat korfballers met een voetbal spelen gezien die wit-zwarte kleuren. Met een eigen kleurstelling kunnen wij korfballers ons weer wat herkenbaarder maken
voor de buitenwereld…..
Geel-Blauw is de huisstijl van Mikasa, de meeste Volleyballen zijn ook in deze kleurstellingquote:
Vitesse, altijd lastigquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:54 schreef Runselpink het volgende:
Goed gedaan Jarn!
Wij mogen vanmiddag tegen Beilen jeuj!
haha klopt, ik sta nog bij het derde ingedeeld. hoop in januari m'n eerste wedstrijd weer te gaan spelen na 15 maandenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Oke, heel eng toeval. Ik zat net toevallig te kijken bij HKC, kijk eens wat voor mensen er zoal in het 3de enzo spelen, en volgens mij stond jouw naam daar ook bij, of niet?
Maar goed, ben dus aan het denken om weer te beginnen. HKC beetje leuk?
Ik win. 21:50 in Zoetermeer spelen. Vanuit Groningen. Met sneeuw. En files.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:33 schreef dribbel79 het volgende:
Goed bezig Burnie!
Hehe, zaterdag om 14.45 in Wijk bij Duurstede spelen, daarna door naar Enschede om te banken (om 17.15)...er ligt sneeuw, het is al krap, dus ik denk dat ik tegen 18.00 in Enschede ben
Is waarschijnlijk tegen De Meervogels. Die hebben ook geen eigen sporthal, en delen de sporthal met wat andere clubs, o.a. Phoenix. (Dan ga ik er even van uit dat Luco naar De Veur moet)quote:
moet inderdaad naar de veur. Leuk, overgangsklasse. Kom je kijken flap?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk tegen De Meervogels. Die hebben ook geen eigen sporthal, en delen de sporthal met wat andere clubs, o.a. Phoenix. (Dan ga ik er even van uit dat Luco naar De Veur moet)
Als ik zaterdagavond korfbal ga kijken, zal het bij mn eigen cluppie zijn....die spelen thuis tegen VADAquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Luco het volgende:
[..]
moet inderdaad naar de veur. Leuk, overgangsklasse. Kom je kijken flap?
In VADA 2 zit een meisje die ik ken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik zaterdagavond korfbal ga kijken, zal het bij mn eigen cluppie zijn....die spelen thuis tegen VADA
In Meervogels 1, zitten één goeie heer en dame waar ik vorig jaar nog tegen gespeeld heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk tegen De Meervogels. Die hebben ook geen eigen sporthal, en delen de sporthal met wat andere clubs, o.a. Phoenix. (Dan ga ik er even van uit dat Luco naar De Veur moet)
Soms kom je van die ouwe vrouwtjes tegen die klein zijn maar zo bizar snel en wendbaar, die hou je dan als dame zijnde moeilijk tegen. Dus ik denk niet dat je je heel erg hoeft te schamenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:01 schreef Killditzie het volgende:
Ik had een vrouw, ik gok 55+ en zij rende mij er echt uit. Of zij moet trots zijn, of ik moet me schamen. Vertel het me.
Waar speel jij? Want ik moest zaterdag ook tegen ADO, tegen het 2e, wel verloren, maar een lekkere match gespeeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:01 schreef Killditzie het volgende:
Vandaag een match gespeeld tegen ADO. Dat is een soort van de rivaal dus dat we gewonnen hebben met (+-) 18-10 is awesomeeee.
Ik had een vrouw, ik gok 55+ en zij rende mij er echt uit. Of zij moet trots zijn, of ik moet me schamen. Vertel het me.
Ben bij de wedstrijd geweest van TOP, en ik ben er wel mee eens wat Bregtje van Drongelen zei dat ze te slap waren in de verdediging (via http://www.lottokorfballeague.nl/nieuws_item.asp?Id=866).quote:Op zondag 12 december 2010 16:27 schreef Burnie88 het volgende:
Over mijn eigen wedstrijd ga ik het niet hebben van gisteren. Zwaar onterecht verloren en zelf als een mongool gespeeld wat helaas maar 2 doelpuntjes opleverde.
Wat een uitslagen in de korfbal league! Fortuna dat uit wint van KZ, Dalto wat wint van DOS '46, Blauw Wit die TOP in eigen huis verslaat, KVS die DVO een pak op de broek geeft en tot slot NIC die het recentelijk sterke PKC verslaat. Het kon dit jaar wel eens een heel rare einduitslag gaan worden.
Dalto 3, toffe lui zitten daarin!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Burnie88 het volgende:
Gatverdarrie, morgen oefenwedstrijd spelen tegen combinatie van Dalto 3 (res. HK) en Dalto 5 (res. 2e klasse), dat wordt errrrrrrrrrrrg zwaar.
Was inderdaad een prima wedstrijd, geen gezeik. We hebben 'maar' met 14-15 verloren, wel jammer. Speelde wel lekker (3 doelpuntjes).quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:51 schreef Luco het volgende:
Hoe hij in godsnaam bij Bregtje Braunstahl komt blijf ik me afvragen... Bregtje van Dongelen of Christa Braunstahl toch?
DKV Victoria. Staat nu glorieus onderaan in de 1e klasse.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Burnie88 het volgende:
Nice Luco. En bij welke vereniging zou dat zijn?
Ik kan me voorstellen dat je dat inderdaad niet helemaal ziet zitten. Maar bij DKV Victoria zou je toch wel een plekje bij het 1e moeten kunnen vergaren? Maar dan nog is de uitdaging misschien minder groot dan hetgeen je nu hebt bij ROG. 2 Uur rijden is al helemaal klote.. Moet je dat dan ook voor iedere training doen enz.?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Luco het volgende:
[..]
DKV Victoria. Staat nu glorieus onderaan in de 1e klasse.
Enige jammere, ik studeer nog minstens 2 jaar in Groningen, zo'n 2 uur rijden. Daarnaast speel ik nu Reserve Overgangsklasse en zit ik hier tegen het eerste aan, wat bovenaan staat in de 1e klasse.
2e van Victoria speelt 3e klasse. No pun intended, maar dat zie ik sowieso niet zitten nu.
Wouter speelde een goede wedstrijd in het 2de en heeft niet gespeeld in het eerste.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:47 schreef NoJokes het volgende:
Wat was er met Leon Braunstahl? En speelde Wouter Janssen?
en gekontnueckdtquote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef RiftNL het volgende:
Even serieus; Word er ook gemengd gedoucht?
Haha, echt van dat oh oh cherso volk allemaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:03 schreef dribbel79 het volgende:
KVS "supporters" zijn idd mongolen, je had ze bezig moeten zien in de rkuisfinales tegen VADA vorig jaar...apen zijn het!
Arena 1 a.s. zaterdag kampioenswedstrijd!!
http://www.rtvnh.nl/sport/54424/Tim+Bakker+zwaar+geblesseerd/quote:KOOG AAN DE ZAAN Korfballer Tim Bakker van Koog Zaandijk is zaterdag zwaar geblesseerd geraakt. De sterspeler scheurde in het duel met DOS '46 zijn achillespees af en daardoor zit zijn korfbalseizoen erop.
Na twaalf minuten stortte Bakker tegen de vloer. De verzorgers stelden vrijwel direct vast dat het ging om een afgescheurde achillespees.
Uiteindelijk verloren de Koogers het duel met 18-16. Ondanks het verlies blijft de ploeg op de eerste plaats staan.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Reserve Overgangsklasse D 1 BEP 2 14 11 2 1 24 256 200 (56) 2 Hoogkerk 2 14 8 1 5 17 253 241 (12) 3 DeetosSnel / Volhuis 3 14 6 2 6 14 200 199 (1) 3 Nic. / Alfa-college 3 14 6 2 6 14 238 238 (0) 5 ROG 2 14 6 1 7 13 207 203 (4) 5 Koog Zaandijk 3 14 5 3 6 13 231 232 (-1) 5 Fortuna / MHIR 3 14 5 3 6 13 196 216 (-20) 8 De Meervogels 3 14 2 0 12 2 208 260 (-52) |
Zeker weten! Hopelijk kunnen wij met DWS dezelfde weg inslaan. In de zaal gepromoveerd naar de derde klasse en op het veld is het een kwestie van tijd voordat we ook promoveren naar de derde klasse. Zaak om dan niet meteen weer te degraderen en op termijn de top te beklimmen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:51 schreef dribbel79 het volgende:
Arena 1 is kampioen geworden! Speelt nu op zowel zaal als veld 2e klasse...een goede prestatie voor zo'n kleine vereniging.
Hoe klein is Arena dan precies?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:51 schreef dribbel79 het volgende:
Arena 1 is kampioen geworden! Speelt nu op zowel zaal als veld 2e klasse...een goede prestatie voor zo'n kleine vereniging.
140 126 leden (incl. niet spelende leden)quote:
Dat ook zeker, maar aangezien ik momenteel (nog) geen werk heb, moet ik rustig aan doen met de centenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Burnie88 het volgende:
Ach, aan de andere kant; het is een leuke dag en dat mag uiteindelijk wel wat kosten.
Gefouilleerd word je alleen als je er dreigend uitzietZe gaan tijdens het spitsuur van binnenkomst echt niet iedereen fouilleren, al zal je vast wel door een poortje heen moeten ofzo.
quote:De tuchtcommissie van het KNKV heeft korfbalinternational Tim Bakker (Koog Zaandijk) voor een jaar geschorst.
Bakker krijgt de schorsing, omdat hij in januari weigerde mee te werken aan een dopingcontrole. Volgens Bakker is er van een weigering geen sprake en ontsloeg het systeem van 'whereabouts' hem van de verplichting om mee te werken.
Het korfbalverbond stelt nadrukkelijk dat er geen sprake is van gebruik van verboden middelen. Volgens het KNKV is de vraag aan de orde of de regelgeving goed is toegepast en of Bakker, die in beroep kan gaan, daarover voldoende was geïnformeerd. Overigens is Bakker door een blessure lange tijd uitgeschakeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
Zaterdag ook een belangrijke pot gewonnen! Dus voor de derde keer op rij gewonnen en weer aansluiting met de rest gevondenAangezien we een dramatisch najaar hadden (7 wedstrijden, 0 punten
)
nee man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a) je verdedigt z'n navel
b) de bal is al een uur weg
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
Zaterdag ook een belangrijke pot gewonnen! Dus voor de derde keer op rij gewonnen en weer aansluiting met de rest gevondenAangezien we een dramatisch najaar hadden (7 wedstrijden, 0 punten
)
Stand nu:
5 RWA 3 11 4 0 7 8 132 132 (0)
6 DeetosSnel / Volhuis 7 11 3 1 7 7 92 128 (-36)
6 ODO 3 11 3 1 7 7 92 132 (-40)
8 Albatros 4 11 3 0 8 6 100 130 (-30)En het wonder is geschied! We hebben ons gehandhaafd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 RWA 3 14 5 1 8 11 162 165 (-3)
6 Albatros 4 14 5 0 9 10 131 166 (-35)
7 DeetosSnel / Volhuis 7 14 3 1 10 7 120 171 (-51)
7 ODO 3 14 3 1 10 7 115 181 (-66)
In de tweede competitiehelft hebben we alleen van de kampioen verloren en van ODO 3. Dus met een goed gevoel de zomer in.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
En als je dan naar de kantine kijkt ipv je tegenstander, is het alsnog niet verdedigdquote:Op maandag 16 mei 2011 10:00 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Je moet zn schouder aan kunnen raken
Tussen de korf je tegenstander staan
Je moet de intentie hebben om de bal te blokken
En je moet je voeten op de grond hebben.
Voldoe je aan al deze eisen, zou het in theorie verdedigd moeten zijn
Andere vraag: hebben jullie nu een kunstgrasveld??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Burnie88 het volgende:
Dames en heren, wakker worden! Het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur
Zijn jullie al begonnen met de voorbereiding? Ik dus sinds zaterdag en ik hoop na opnieuw een halfjaar blessureleed weer voluit te kunnen gaan in de selectie van DWS. Aankomende zaterdag de eerste oefenwedstrijden tegen Revival 1/2 en Korbis 1/2. Wie van jullie kent of weet iets van Korbis af?
Haha was het maar zo'n feest, nog steeds niet dus. We trainen wel op kunstgras bij Spirit in Voorthuizen, dus kun je nagaan hoe 'klote' de situatie eigenlijk is. Maar jullie moeten tegen DWS1 op het veld of in de zaal toch? Lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Andere vraag: hebben jullie nu een kunstgrasveld??
Op het veld ja, 17 september komeen we jullie kant op...alhoewel, het eerste komt naar K'W'broekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Burnie88 het volgende:
Haha was het maar zo'n feest, nog steeds niet dus. We trainen wel op kunstgras bij Spirit in Voorthuizen, dus kun je nagaan hoe 'klote' de situatie eigenlijk is. Maar jullie moeten tegen DWS1 op het veld of in de zaal toch?
*proest* nee, ben 32 en heb chronisch last van de achillespezen...ik bal lekker in 2quote:LachenZit je in het 1e?
Oke, ben benieuwd. Denk dat we aardig aan elkaar gewaagd zullen zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Op het veld ja, 17 september komeen we jullie kant op...alhoewel, het eerste komt naar K'W'broek
[..]
*proest* nee, ben 32 en heb chronisch last van de achillespezen...ik bal lekker in 2
stond er gister weer es van te kijken hoe rap jongere spelers zijn, terwijl ik de koning ben van "laat je vrijgooien"...heerlijk
Jups, van dattem! het beste wat er is...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, bedoel je vrijgooien in de zin van beetje huppen, bal krijgen, uitstappen en schieten/scoren?
Valt me op dat meerdere oudjes dat wel fijn vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jups, van dattem! het beste wat er is...
Als je dat toernooi bedoelt waar VADA ook speelde: dat is na hun eerste wedstrijd afgelast...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag op het jeugdtoernooi moeten fluiten. Helaas rond de middag afgelast vanwege het slechte weer.
Ben heel benieuwd of het prominententoernooi is doorgegaan, tijdens dat toernooi was het af en toe ook bar en boos
Veel, heel veel...woon je ver van Rhenen af?quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:14 schreef MaleDuck het volgende:
En voor mij wordt het een jaartje breedte korfbal
Ben benieuwd hoeveel verschil er zit tussen de 3e en 5e klasse
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef dribbel79 het volgende:
Herstel: ik ga wel in 1 spelen, we gaan met 5 heren spelen, niet echt ideaal, maar goed, na 21 jaar kan ik op 10 september hopelijk debuteren als speler van een 1e team
Vandaag geoefend bij en tegen MIA, duidelijk een maatje te groot (16-9) en ons 2e 29-3 (compleet nieuw team, half leegelopen en opgevuld met overgekomen junioren)...beetje sneu.
Waar ik afgelopen donderdag tegen Doorn nog 4 vd 15 goals maakte, stond ik vandaag op -2...ook niet best, maar ze spelen wel erg goed...
'Maar' 85 kilometer...quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Veel, heel veel...woon je ver van Rhenen af?
ik maak NU de papieren in orde !!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
'Maar' 85 kilometer...
Dus als jullie nog een 27 jarige rebounder van 1.95m zoeken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik maak NU de papieren in orde !!
Autch, dat is niet handig... Gister eerste training met nieuwe team gehad, is idd flink niveau verschil...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Burnie88 het volgende:
Is ook wel gaaf om 'de man' te zijn in het 2e toch?
Ik heb afgelopen maandag iets heel slims gedaan. Vol frustratie omdat we tegen een veel betere en hoger spelende tegenstander speelden, trapte ik even voluit tegen de paal. Gevolg is een blauwe voet en opgezwollen enkel, erg handig met de laatste training van vanavond voordat de competitie weer begint zaterdag...
Toch nog hulp nodig?quote:Op maandag 5 september 2011 10:31 schreef dribbel79 het volgende:
We gaan met Arena 2 een zwaar veldseizoen tegemoet. In de rust tegen Viko 2 met 5-7 voor gestaan, waarna we met 10-8 verloren hebben...
Ja, want we (Arena 2) hebben weer verloren, ditmaal met 15-18...ikzelf speelde met Arena 1 mee, maar sta de komende weken weer langs de lijn met een ontsteking aan de elleboogquote:Op maandag 12 september 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch nog hulp nodig?
Hier weer een makkelijke overwinning, 16-7
Succes tegen KCC 5, als het dezelfde ploeg is als vorig seizoen, dan mag je je borst wel natmaken hoor. Ik mag zaterdag tegen KCC 7quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef NoJokes het volgende:
Was dit topic helemaal vergeten, heb begin van dit seizoen in de selectie gespeeld ben daar helaas afgevallen (ze hebben me nog steeds geen logische rede gegeven waarom) dus zit nu tot er weer nieuwe selecties zijn in de zaal in het 3e, speel daarmee 2e klasse. Echt een drama niveau voor mij, voor me team is het wel prima maar ik maak iedereen daar echt kapot(zonder op te scheppen). We staan nu wel eerste trouwens gelijk tegen ONDO 2 en gewonnen van Animo 2. Aankomende zaterdag tegen KCC 5...
Hoop dat jullie goed geanalyseerd hebben, Arena komt eraan!quote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef Burnie88 het volgende:
DWS 1 met 11-9 gewonnen bij haar rentree in de derde klasse, mooi. DWS 2 met 17-9 afgetekend gewonnen van SEV (Z) 2. Op naar komende zaterdag.
Ik speel thuis en moet ook nog mee naar Dijkvogels uit, dus hele dag op pad morgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef NoJokes het volgende:
Zie dat ze één gewonnen hebben en één verloren in onze competitie dus ben benieuwd. Speel je uit of thuis?
Herkenbaar inderdaad.. Succes alvast en eigenlijk niet voor Arena 1quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zou eerst om 11.15 coachen bij Zetten, om 14.30 in Kootwijkerbroek zijn en daarna om 17.00 in Utrecht...programma omgegooid...ga alleen naar Utrecht.
Ben ik de enige die regelmatig zulke korfbalzaterdagen heeft?
Ik vind persoonlijk dat het doelpunt niet geldig was. De bal werd pas losgelaten toen het fluitsignaal al had geklonken, dus met de huidige (en oude) spelregels betekent dit dat het doelpunt niet geldt. Jammer maar helaas, de ploegen waren aardig gewaagd aan elkaar!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef dribbel79 het volgende:
Dws-arena 7-8...maar ik hoorde dat de gelijkmaker van dws in de slotseconde onterecht is afgekeurd?
Tja, dan telt het inderdaad nietquote:Op maandag 19 september 2011 00:58 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het doelpunt niet geldig was. De bal werd pas losgelaten toen het fluitsignaal al had geklonken, dus met de huidige (en oude) spelregels betekent dit dat het doelpunt niet geldt. Jammer maar helaas, de ploegen waren aardig gewaagd aan elkaar!
Zelf nog gewonnen? Wij wel met 10-7
Ja, eigenlijk elke zaterdag wel. Coach de B2 meestal 's ochtends en dan in de middag zelf en/of met de selectie mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zou eerst om 11.15 coachen bij Zetten, om 14.30 in Kootwijkerbroek zijn en daarna om 17.00 in Utrecht...programma omgegooid...ga alleen naar Utrecht.
Niet meer, ben sinds vorig seizoen gestopt met coachen, om ook wat meer tijd voor mn gezin te hebben op de zaterdagenquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
Netjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef YUR het volgende:
Nou, dat was een makkie... 20-5 gewonnen.
Laatste veldwedstrijd volgende week, uit naar PSV 2
http://www.kvtop.nl/jooml(...)ew&id=2214&Itemid=54quote:"Alles gewonnen, geweldige carrière, laatste keer Ahoy blijkt nu ook echt laatste wedstrijd. Schouder operatie. Het is dus echt klaar nu. :-( " twittert Wim zelf. Donderdagavond 13 oktober 2011 meldt Wim het einde van zijn geweldige carriere.
Bedankt voor de mooie speeljaren bij TOP.
Heb jij een kaart gekregen of Tiel? Indien de mannetjes van Tiel; geen wonder, wat een agressieve lui is dat zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef dribbel79 het volgende:
Hehe, gister bij en tegen Tiel gespeeld...wat een circus weer...kijk, ik heb geen probleem met kaarten die terecht worden uitgedeeld, maar deze marchandeur ging ervoor, wat een mongool zeg...anyway, been there, shouldn't have done that cause i should know better...
Het eerste heeft gewonnen, wij bijna...en sinds 5 weken weer gespeeld, dat was me het meeste waard.
Ik was degene met de boeking, mijn vakgenoot brak door en ging over de knie, geen stip...dus ik zeg tegen HEM: hij stak z'n been uit...waarop de scheidsrechter (was al onderweg het vak uit) mij geel geeft...maar goed, heb m'n directe tegenstander verwond en 5 keer een ippon gehaald, dus had die kaart toch wel gekregen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Heb jij een kaart gekregen of Tiel? Indien de mannetjes van Tiel; geen wonder, wat een agressieve lui is dat zeg.
Zeker omdat het nog 5 minuten 0-0 had gestaan volgens mij...quote:
Die had ik gemistquote:
Ik heb geen tijd om mee te doen denk ik maar ga er toch eens een mailtje achteraan sturen qua tijden etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:33 schreef NoJokes het volgende:
Nice schoenen hoor!
Ik zit in het Haagse Hoge School (HALO) team met korfbal, 27 december voorrondes op de Erasmus Universiteit in Rotterdam en als we dat halen spelen we 30 december de finales op de Challenge in Rotterdam. Neem aan dat we wel ver komen aangezien me school al 3 jaar achter elkaar studenten kampioen van Nederland is.
Pro Intimidate 2? Heb ik ook een seizoen op gespeeld, heerlijke schoenen. Zat nu te twijfelen tussen die Elite MCS, de Huarache 2KFresh (Zelfde noppenprofiel maar schoen met ankle strap) en de Adidas Scorch-Destroy.quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef dribbel79 het volgende:
Asics is echt ruk ja, heb die nieuwe toen niet eens besteld.
Ik heb toen gekozen voor Adidas, een schoen die gebouwd is voor wat stevigere mensenen die echt lang heel blijven....een ideale schoen trouwens, ik merkte toen dat die Nikes (de Landshark etc.) erg slap aanvoelden, de Adidas is stukken steviger, vooral zijwaarts geeft die veel steun.
Nicht gut, het is echt een voetbalschoen denk ik, gebouwd voor de meters vooruit, niet ons zijwaartse geweldquote:Op maandag 16 april 2012 10:39 schreef Luco het volgende:
Hoe zou deze schoen het doen als korfbalschoen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |