quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
Precies. Seizoen voorbij weer.
Onze tegenstander wist afgelopen maandag al dat ze 't niet rond kregen, maar vrijdagavond pas bellen. Gelukkig had ik een invalsbeurt in een ander team, waardoor ik alsnog aan mijn minuten gisteren kwam.
Moest wel zeggen dat 't behoorlijk warm was, en daarnaast was 't op echt natuurgras. Helaas wel met 17-14 verloren, maar leuke partij.
Gisteravond afscheidsetentje (einde seizoen) en 2 mensen stopten, waar we nog wat kleins voor gekocht hadden. Was erg gezellig
Neem aan dat je TOP A1 bedoelt, zit een meisje in die ik ken maar die is op vakantie met de kruisfinales.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
Onze A1 staan trouwens as zaterdag ook in de kruisfinales.. Ons vlaggenschip (Top/Wereldtickets 1) heeft (lullig genoeg) is op de derde plaats in de poule terechtgekomen. Wel erg jammer, want zo hebben ze totaal geen kans meer op de finale..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Neem aan dat je TOP A1 bedoelt, zit een meisje in die ik ken maar die is op vakantie met de kruisfinales.![]()
Ik heb afgelopen zaterdag 14-11 verloren van Albatross, de scheidsrechter wilden niet echt meewerken hij floot echt voor de raarste dingen, gelukkig maakte het voor beide teams niet meer uit of we winnen of verloren.
Examenreis, stond al een tijdje geboekt, ze wist waarschijnlijk niet dat het tegelijk was. Ik heb paar weken terug nog tegen TOP A1 gespeeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt.
En niet handig, zo voor de kruisfinales op vakantie gaan.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef dribbel79 het volgende:
Er stond een beslissingsduel op het programma voor aanstaande zaterdag: Arena-Blauw Zwart...maar BZ heeft zich teruggetrokken!
En nu handhaven jullie automatisch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef dribbel79 het volgende:
Er stond een beslissingsduel op het programma voor aanstaande zaterdag: Arena-Blauw Zwart...maar BZ heeft zich teruggetrokken!
Jij speelt daar dus? Was toevallig bij Hoogkerk - Triaz, heerlijke pot om te kijken!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef 1q2w3e het volgende:
KVA 1 gepromoveerd naar de Overgangsklasse!
Asjeblieft niet zeg, arrogante kutverenigingquote:
Lang verhaal, maar in een paar woorden: er stoppen veel mensen, waardoor ze volgend seizoen geen representatief team op de been kunnen brengen.quote:
Yep, er schijnt een dergelijke regeling te zijnquote:
Nouja, in de geval gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Yep, er schijnt een dergelijke regeling te zijn![]()
![]()
Hehe, ik kan nog geen skippybal rakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:58 schreef Burnie88 het volgende:
Uiteraard kijken korfballers ook voetbal. Ik denk dat heel veel korfballers tevens voetbalgek zijn. Ik vind het verder altijd opvallend dat korfballers over het algemeen ook een aardig potje kunnen voetballen, maar dat kan ook regionaal bepaald zijn.
Welke klasse spelen jullie dan komend jaar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef LoveAway het volgende:
Hm, bekend verhaald van Blauw Zwart. Wij (Rood-Wit) kunnen volgend jaar nog maar 1 seniorenteam bij elkaar krijgen. Nu is ons 1e dit jaar tenminste wel twee keer gedegradeerd, en dat is maar goed ook. Van het eerste stoppen 4 mensen ivm zwangerschap/blessures en 1 heer gaat bij Sparta Zwolle korfballen.
Ben op het moment zelf geblesseerd, dus hopelijk op tijd fit voor de start van de competitie. We hebben gelukkig wel een nieuwe trainer en een jonge ploeg, dus wie weet hoe het gaat! Eerst maar eens het plezier terug krijgen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef NoJokes het volgende:
Over korfballers en voetballers gesproken ik heb vroeger gevoetbald dus ik kan wel redelijk een balletje trappen. Wij voetballen altijd elke woensdag nadat het seizoen is afgelopen, gister voor het eerst gevoetbald en ging wel aardig. We organiseren volgens mij ook nog een voetbaltoernooi tegen Die Haghe, KVS en TOP.
Waarschijnlijk wel indd, iemand die van onze club kwomt zit in TOP 2 die heeft het geregeld volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal dan wel onderling geregeld worden, zover ik weet doet de vereniging niet echt geheel mee met een voetbaltoernooi
Ken beide namen niet echt, maar we zullen zien!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Burnie88 het volgende:
Celeste Split is een groot talent, dus daar mag TOP erg blij mee zijn. Die Lazarom ken ik niet...
Ik heb mijn kruisband en meniscus gescheurd omdat een heer vol in me rug duwde, maar moet er bij zeggen dat er ook wel een heel beroerde bal gegooid werd, dus het was een samenloop van omstandigheden. Ik ga er niet vanuit dat hij het expres deed, maar ik weet wel dat ik altijd wat agressiever speel als ik weer tegen die vereniging moet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:10 schreef Fabss het volgende:
Iemand ooit zo iets gehad? bij ons in de clubgeschiedenis was het nog nooit voorgekomen. Vindt het ook bedroevend dat een gozer zo'n actie kan maken tegenover een dame en dan denken dat er 'niets gebeurt'.
Niet gefilmd helaas, wel toevallig een andere vereniging die erna moest die stond te kijken. Dus inderdaad: aangeklaagd. Maar moet er eigenlijk weer achteraan bellen want het is al weer een tijdje stil. Waar ik me het mees boos om kan maken is dat de persoon niet op de dag zelf zijn excuus maakte, maar het afdeed alsof er niets aan de hand was terwijl mijn voet gewoon 'los hing'quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef dribbel79 het volgende:
aangeklaagd neem ik aan?
als er gefilmd is kan je er gewoon een zaak van maken, is bij onze club nog nooit gebeurd, maar je hoort wele ens vergelijkbare verhalen (niet vaak bij korfbal)
ik heb een keer mijn enkelbanden ingescheurd omdat ik de avond ervoor gezopen hadquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb mijn kruisband en meniscus gescheurd omdat een heer vol in me rug duwde, maar moet er bij zeggen dat er ook wel een heel beroerde bal gegooid werd, dus het was een samenloop van omstandigheden. Ik ga er niet vanuit dat hij het expres deed, maar ik weet wel dat ik altijd wat agressiever speel als ik weer tegen die vereniging moet.
revalideren kan altijd bij arena...geen probleemquote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Fabss het volgende:
[..]
verwachting geneest dus dat is dan weer een goed perspectief! mag ook wel een keer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |