Succes tegen KCC 5, als het dezelfde ploeg is als vorig seizoen, dan mag je je borst wel natmaken hoor. Ik mag zaterdag tegen KCC 7quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef NoJokes het volgende:
Was dit topic helemaal vergeten, heb begin van dit seizoen in de selectie gespeeld ben daar helaas afgevallen (ze hebben me nog steeds geen logische rede gegeven waarom) dus zit nu tot er weer nieuwe selecties zijn in de zaal in het 3e, speel daarmee 2e klasse. Echt een drama niveau voor mij, voor me team is het wel prima maar ik maak iedereen daar echt kapot(zonder op te scheppen). We staan nu wel eerste trouwens gelijk tegen ONDO 2 en gewonnen van Animo 2. Aankomende zaterdag tegen KCC 5...
Hoop dat jullie goed geanalyseerd hebben, Arena komt eraan!quote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef Burnie88 het volgende:
DWS 1 met 11-9 gewonnen bij haar rentree in de derde klasse, mooi. DWS 2 met 17-9 afgetekend gewonnen van SEV (Z) 2. Op naar komende zaterdag.
Ik speel thuis en moet ook nog mee naar Dijkvogels uit, dus hele dag op pad morgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef NoJokes het volgende:
Zie dat ze één gewonnen hebben en één verloren in onze competitie dus ben benieuwd. Speel je uit of thuis?
Herkenbaar inderdaad.. Succes alvast en eigenlijk niet voor Arena 1quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zou eerst om 11.15 coachen bij Zetten, om 14.30 in Kootwijkerbroek zijn en daarna om 17.00 in Utrecht...programma omgegooid...ga alleen naar Utrecht.
Ben ik de enige die regelmatig zulke korfbalzaterdagen heeft?
Ik vind persoonlijk dat het doelpunt niet geldig was. De bal werd pas losgelaten toen het fluitsignaal al had geklonken, dus met de huidige (en oude) spelregels betekent dit dat het doelpunt niet geldt. Jammer maar helaas, de ploegen waren aardig gewaagd aan elkaar!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef dribbel79 het volgende:
Dws-arena 7-8...maar ik hoorde dat de gelijkmaker van dws in de slotseconde onterecht is afgekeurd?
Tja, dan telt het inderdaad nietquote:Op maandag 19 september 2011 00:58 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het doelpunt niet geldig was. De bal werd pas losgelaten toen het fluitsignaal al had geklonken, dus met de huidige (en oude) spelregels betekent dit dat het doelpunt niet geldt. Jammer maar helaas, de ploegen waren aardig gewaagd aan elkaar!
Zelf nog gewonnen? Wij wel met 10-7
Ja, eigenlijk elke zaterdag wel. Coach de B2 meestal 's ochtends en dan in de middag zelf en/of met de selectie mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zou eerst om 11.15 coachen bij Zetten, om 14.30 in Kootwijkerbroek zijn en daarna om 17.00 in Utrecht...programma omgegooid...ga alleen naar Utrecht.
Niet meer, ben sinds vorig seizoen gestopt met coachen, om ook wat meer tijd voor mn gezin te hebben op de zaterdagenquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
Netjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef YUR het volgende:
Nou, dat was een makkie... 20-5 gewonnen.
Laatste veldwedstrijd volgende week, uit naar PSV 2
http://www.kvtop.nl/jooml(...)ew&id=2214&Itemid=54quote:"Alles gewonnen, geweldige carrière, laatste keer Ahoy blijkt nu ook echt laatste wedstrijd. Schouder operatie. Het is dus echt klaar nu. :-( " twittert Wim zelf. Donderdagavond 13 oktober 2011 meldt Wim het einde van zijn geweldige carriere.
Bedankt voor de mooie speeljaren bij TOP.
Heb jij een kaart gekregen of Tiel? Indien de mannetjes van Tiel; geen wonder, wat een agressieve lui is dat zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef dribbel79 het volgende:
Hehe, gister bij en tegen Tiel gespeeld...wat een circus weer...kijk, ik heb geen probleem met kaarten die terecht worden uitgedeeld, maar deze marchandeur ging ervoor, wat een mongool zeg...anyway, been there, shouldn't have done that cause i should know better...
Het eerste heeft gewonnen, wij bijna...en sinds 5 weken weer gespeeld, dat was me het meeste waard.
Ik was degene met de boeking, mijn vakgenoot brak door en ging over de knie, geen stip...dus ik zeg tegen HEM: hij stak z'n been uit...waarop de scheidsrechter (was al onderweg het vak uit) mij geel geeft...maar goed, heb m'n directe tegenstander verwond en 5 keer een ippon gehaald, dus had die kaart toch wel gekregen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Heb jij een kaart gekregen of Tiel? Indien de mannetjes van Tiel; geen wonder, wat een agressieve lui is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |