bedrijfseconomie o.i.d.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja, de studie die ik nu doe is opzich wel leuk. Maar het niveaus is zooooo laag en gaar onderwijs enzo. Vandaar.
jawel joh daar komt automatic vandaan.quote:
nee bij jou niet, dat is iets anders. Verveel je je overigens of ben je ook zo half de verkiezingen aan het kijken?quote:
ik heb geen tvquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee bij jou niet, dat is iets anders. Verveel je je overigens of ben je ook zo half de verkiezingen aan het kijken?
internet-tv of heb je ook geen computer?quote:
inbelverbindingquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
internet-tv of heb je ook geen computer?
Ja nu wil ik bedrijfseconomie gaan doen ja. Maar heb nu dus mijn eerste jaar commercieel management (bijna) achter de rug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedrijfseconomie o.i.d.
anders recht maar dat lijkt me niet
edit: ow kut je had het al gezegd
Nou ja wel goed geraden
Het was ook niet helemaal een serieuze vraag hoop ik dat je je realiseertquote:
Oh, de vraag was me niet eens zo goed opgevallen. Maar het antwoord was al belachelijk genoeg. Het is te laatquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal een serieuze vraag hoop ik dat je je realiseert
nu wel toch? =Dquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, de vraag was me niet eens zo goed opgevallen. Maar het antwoord was al belachelijk genoeg. Het is te laat.
Automatic_ heeft hillemoal geen psychologie op het HBO gedaan JONGU! Tss!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jawel joh daar komt automatic vandaan.
Daarnaast had hij net zo goed een nieuwe studie kunnen beginnen. Ik ben gewoon extreem goed, een soort Jomanda zeg maar gemixt met Ogilvie
quote:
? Nu lijkt het net alsof je dat tentamen ging maken en er daarna achter kwam dat je hem twee jaar terug allang gehaald hebt? Ik snap het nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ben toch wel blij dat ik dat vak twee jaar geleden gehaald heb
heb me er nooit voor ingeschrevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
? Nu lijkt het net alsof je dat tentamen ging maken en er daarna achter kwam dat je hem twee jaar terug allang gehaald hebt? Ik snap het niet/fail.
dat heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Tegan het volgende:
Je had dus helemaal geen tentamen, leugenaar.
zit al bijna in het 2e van rechten nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat doe je nu dan en wat ga je doen?
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja, de studie die ik nu doe is opzich wel leuk. Maar het niveaus is zooooo laag en gaar onderwijs enzo. Vandaar.
Excuseer beste Tilburg studenten, maar zit nu in de collegezaal in Utrecht, op de late-beslissers-dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
HerkenbaarDan zal de uni je waarschijnlijk wel bevallen.
Wat je ook kiest, uni > hbo als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Excuseer beste Tilburg studenten, maar zit nu in de collegezaal in Utrecht, op de late-beslissers-dag.
En toch vind ik het ergens een beetje bagger dat je op de uni zo weinig praktijkervaring opdoet of dat ze niet een stage aanbieden, al is het maar voor een maand ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, uni > hbo als je het mij vraagt.
Wel is Tilburg erg prettig vanwege de kleinschaligheid van het onderwijs, je kan beter in contact komen met docenten dan op andere universiteiten, voor zover ik weet.
Mja dat begrijp ik wel, dat je dat een beetje bagger vind. Stages waren voor mij op HBO zo ongeveer de enige momenten dat ik echt iets leerde, en met m'n neus op de feiten gedrukt werd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En toch vind ik het ergens een beetje bagger dat je op de uni zo weinig praktijkervaring opdoet of dat ze niet een stage aanbieden, al is het maar voor een maand ofzo.
Doen ze wel alleen niet officieel. Voor zover ik weet is er echter genoeg te regelen, veel klasgenoten hebben dat i.ig. gedaan. Eentje zelfs bij het leger, supertof.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En toch vind ik het ergens een beetje bagger dat je op de uni zo weinig praktijkervaring opdoet of dat ze niet een stage aanbieden, al is het maar voor een maand ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Doen ze wel alleen niet officieel. Voor zover ik weet is er echter genoeg te regelen, veel klasgenoten hebben dat i.ig. gedaan. Eentje zelfs bij het leger, supertof.
Ja, maar dan loop je studievertraging op toch als je op eigen initiatief stage gaat regelen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dus, maar waarom moet de universiteit je altijd bij de hand nemen? Als studenten zelf wat initiatief zouden nemen dan hoefde de universiteit dit niet te regelen en kon er meer geld naar de hoofdactiviteiten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je studievertraging op toch als je op eigen initiatief stage gaat regelen?
Zou heel goed gekund hebben. Was gistermiddag tot gisteravond op de UvT.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zag ik Friek_ (met koptelefoon).
Is dat per direct ingegaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef automatic_ het volgende:
Wat vinden jullie hier trouwens van:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Is dat per direct ingegaan?Dat suggereerde een docent namelijk wel in een mailtje. In de regels&richtlijnen staat dat echter nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |