bedrijfseconomie o.i.d.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja, de studie die ik nu doe is opzich wel leuk. Maar het niveaus is zooooo laag en gaar onderwijs enzo. Vandaar.
jawel joh daar komt automatic vandaan.quote:
nee bij jou niet, dat is iets anders. Verveel je je overigens of ben je ook zo half de verkiezingen aan het kijken?quote:
ik heb geen tvquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee bij jou niet, dat is iets anders. Verveel je je overigens of ben je ook zo half de verkiezingen aan het kijken?
internet-tv of heb je ook geen computer?quote:
inbelverbindingquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
internet-tv of heb je ook geen computer?
Ja nu wil ik bedrijfseconomie gaan doen ja. Maar heb nu dus mijn eerste jaar commercieel management (bijna) achter de rug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedrijfseconomie o.i.d.
anders recht maar dat lijkt me niet
edit: ow kut je had het al gezegd
Nou ja wel goed geraden
Het was ook niet helemaal een serieuze vraag hoop ik dat je je realiseertquote:
Oh, de vraag was me niet eens zo goed opgevallen. Maar het antwoord was al belachelijk genoeg. Het is te laatquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal een serieuze vraag hoop ik dat je je realiseert
nu wel toch? =Dquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, de vraag was me niet eens zo goed opgevallen. Maar het antwoord was al belachelijk genoeg. Het is te laat.
Automatic_ heeft hillemoal geen psychologie op het HBO gedaan JONGU! Tss!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jawel joh daar komt automatic vandaan.
Daarnaast had hij net zo goed een nieuwe studie kunnen beginnen. Ik ben gewoon extreem goed, een soort Jomanda zeg maar gemixt met Ogilvie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |