bedrijfseconomie o.i.d.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja, de studie die ik nu doe is opzich wel leuk. Maar het niveaus is zooooo laag en gaar onderwijs enzo. Vandaar.
jawel joh daar komt automatic vandaan.quote:
nee bij jou niet, dat is iets anders. Verveel je je overigens of ben je ook zo half de verkiezingen aan het kijken?quote:
ik heb geen tvquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee bij jou niet, dat is iets anders. Verveel je je overigens of ben je ook zo half de verkiezingen aan het kijken?
internet-tv of heb je ook geen computer?quote:
inbelverbindingquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
internet-tv of heb je ook geen computer?
Ja nu wil ik bedrijfseconomie gaan doen ja. Maar heb nu dus mijn eerste jaar commercieel management (bijna) achter de rug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedrijfseconomie o.i.d.
anders recht maar dat lijkt me niet
edit: ow kut je had het al gezegd
Nou ja wel goed geraden
Het was ook niet helemaal een serieuze vraag hoop ik dat je je realiseertquote:
Oh, de vraag was me niet eens zo goed opgevallen. Maar het antwoord was al belachelijk genoeg. Het is te laatquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal een serieuze vraag hoop ik dat je je realiseert
nu wel toch? =Dquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, de vraag was me niet eens zo goed opgevallen. Maar het antwoord was al belachelijk genoeg. Het is te laat.
Automatic_ heeft hillemoal geen psychologie op het HBO gedaan JONGU! Tss!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jawel joh daar komt automatic vandaan.
Daarnaast had hij net zo goed een nieuwe studie kunnen beginnen. Ik ben gewoon extreem goed, een soort Jomanda zeg maar gemixt met Ogilvie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |