De eerste partij waar ik bij jou op zou stemmen is toch de PVVquote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Marco001 het volgende:
PVV U bent het op 16 punten oneens
Trots op Nederland
SGP
Piratenpartij
Lijst 17
CDA
PvdA
VVD
Partij voor de Dieren
SP
ChristenUnie
D66
GroenLinks U bent het op 5 punten eens
volgorde waarin stemwijzer bij mij uitkomt.. Wat een verrassing.
PVV had ik wel verwacht dat ie bovenaan stond, maar eigenlijk wil i kdaar niet op stemmen.. TON dan?
Nee, dat is de PvdDquote:Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. TON is echt de aids van de verkiezingen.
Nee, want Mariannequote:
CDA gaat het sowieso niet worden, die willen toch stufi stopzetten? en stufi is al geen vetpot... (266 euro zou ik krijgen als ik naar het HBO ga uitwonend, maar de goedkoopste kamers kosten al haast meer als dat... XDquote:Op maandag 7 juni 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De eerste partij waar ik bij jou op zou stemmen is toch de PVVen anders CDA.
echt welquote:
Dan moet je geloof ik op de SP/PvdA stemmen ookal ben ik het niet met je eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
CDA gaat het sowieso niet worden, die willen toch stufi stopzetten? en stufi is al geen vetpot... (266 euro zou ik krijgen als ik naar het HBO ga uitwonend, maar de goedkoopste kamers kosten al haast meer als dat... XD
De enige die de Stufi wil houden zoals nu is de SPquote:Op maandag 7 juni 2010 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
CDA gaat het sowieso niet worden, die willen toch stufi stopzetten? en stufi is al geen vetpot... (266 euro zou ik krijgen als ik naar het HBO ga uitwonend, maar de goedkoopste kamers kosten al haast meer als dat... XD
.
terechtquote:Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had zo iemand op hyves, die stuurde me iedere week een 'fijn weekend' plaatjeGelijk verwijderd en geblokkeerd.
Dieren voorrang geven aan mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
echt wel
Bij Dit was het nieuws ofzo was ze best tof. .:P
mjah, das wel lame..quote:
http://www.lijst17.nl/quote:Op maandag 7 juni 2010 13:10 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik weet het echt niet.
Bij de stemwijzers komt PVV uit, maar of dat goed komt...
PVV, PvdD of gewoon blanco.
Wat een toeval.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef -SG- het volgende:
Lol, sta echt net op het punt om naar school te vertrekken (stond al met 1 been buiten) voor 1 mentorgesprekje. Krijg ik een smsje; Mentor gesprekken naar morgen verplaatst, je bent vandaag vrij.
Dat smsje had niet later hoeven komen.
Pffieuw.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef -SG- het volgende:
Lol, sta echt net op het punt om naar school te vertrekken (stond al met 1 been buiten) voor 1 mentorgesprekje. Krijg ik een smsje; Mentor gesprekken naar morgen verplaatst, je bent vandaag vrij.
Dat smsje had niet later hoeven komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |