quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed. Net boeken ingeleverd. Concierge ging moeilijk doen over een bijgemaakte sleutel
Ja. Ben m'n hele sleutelbos dit jaar kwijtgeraakt tijdens een LANquote:Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
was je hem kwijtgeraakt dan?
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ben m'n hele sleutelbos dit jaar kwijtgeraakt tijdens een LAN.
Was tijdens de kerstvakantie. Dus midden in de nacht waren we naar buiten gegaan om een sneeuwpop te maken, en over zo'n sloot te springenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een LAN is toch binnen...
hoe kan je hem dan kwijtraken
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was tijdens de kerstvakantie. Dus midden in de nacht waren we naar buiten gegaan om een sneeuwpop te maken, en over zo'n sloot te springen.
Ja dat dusquote:
Sneeuwpoppen makenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was tijdens de kerstvakantie. Dus midden in de nacht waren we naar buiten gegaan om een sneeuwpop te maken, en over zo'n sloot te springen.
quote:
Pics.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:39 schreef DeLuna het volgende:
Op mijn kapotte telefoon staat nog een vet mooie foto van een minisneeuwpop, op die foto lijkt hij alleen megagroot. Jammer dat ik die foto kwijt ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics.Pfffft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Jah h0or,, xD LUV YAquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jah h0or,, xD LUV YA
NTB KNMZJ
HZVJJJJ![]()
![]()
![]()
![]()
laatt se mar lekkR hatuh en pratuh!
kSal er altyd vo0r je sijn!
XxxXxxX
Niet alleen voor je mobielquote:Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Terng die plaatjes zijn killing voor mijn mobiel.
Neequote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Marco001 het volgende:
PVV U bent het op 16 punten oneens
Trots op Nederland
SGP
Piratenpartij
Lijst 17
CDA
PvdA
VVD
Partij voor de Dieren
SP
ChristenUnie
D66
GroenLinks U bent het op 5 punten eens
volgorde waarin stemwijzer bij mij uitkomt.. Wat een verrassing.
PVV had ik wel verwacht dat ie bovenaan stond, maar eigenlijk wil i kdaar niet op stemmen.. TON dan?
Ik had zo iemand op hyves, die stuurde me iedere week een 'fijn weekend' plaatjequote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze branden ook wel enigszins aan mijn ogen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |