quote:
Mislukt.quote:
Oké.quote:
Ik zat ook een keer 700 euro over mijn abbonement heenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zaten maanden bij van boven de 500 euro. Een keer was het meer dan 1000 euroEn geen Vodafone wat waarschuwt ofzo
Wou het grapje maken: IK GA OP SCHOOLREISJE HIHIHIHIHIHIIIHIII makenquote:
Maandagenquote:Op maandag 7 juni 2010 08:31 schreef mstr het volgende:
Godver, ik moet een kaart hebben maar de Bruna is pas om 1 uur open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noortje!quote:
HALLO IK IK IK KIES MIJquote:Op maandag 7 juni 2010 10:40 schreef DeLuna het volgende:
Iemand hier met een iPod Nano?
quote:
img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/9.gif[/img] Op maandag 7 juni 2010 10:40 schreef Bravebart het volgende:quote:
Doet-ie het nog steeds?quote:
Zeg dat Noor!quote:
OKE!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OKE!
Is het wat? Heb je er veel problemen mee? Ik wil er namelijk ook een, maar omdat hij best duur is wil ik eerst wat horen van andere mensen.
Ja nou, als hij het nog steeds doet weet ik dat ik bij jou moet zijnquote:
Ah, oke! Dankje. Ik was idd van plan om de 16gb te nemenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij is geweldig! Alleen gister deed hij het even ineens niet meer (in november gekocht oid) maar reset dankzij bart en nu doettie het weer gewoon. Dat is het enige probleem wat ik ermeee heb gehad. En ik weet niet hoe ik de met dat ding gemaakte video's op de pc krijg maar verder het geld echt wel waard. Ik vond hem goedkoop trouwens.Zu wel de 16gb nemen sowieso want wonderbaarlijk hoe snel dat vol zit.
Ik moet buiten staan en heb teenslipers aan. :/quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef Bravebart het volgende:
Godver, het is hier 15 graden en ik heb alleen korte broek en t-shirt aan/mee
We gaan dood!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet buiten staan en heb teenslipers aan. :/
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet buiten staan en heb teenslipers aan. :/
quote:
quote:
Ghihi. Hoe is'tquote:
Goed. Net boeken ingeleverd. Concierge ging moeilijk doen over een bijgemaakte sleutelquote:
Ochjaquote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed. Net boeken ingeleverd. Concierge ging moeilijk doen over een bijgemaakte sleutel
Ja. Dat grapje kost me wel 14 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |