Wtf. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zaten maanden bij van boven de 500 euro. Een keer was het meer dan 1000 euroEn geen Vodafone wat waarschuwt ofzo
quote:
Wij hebben de nummers ook achterhaald. Onder andere naar zijn huidige vriendin en een vriendquote:
Dan nog. Om 1000 euro te SMS'en moet je met Vodafone (9 ct p/sms) 11111 smsjes versturenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben de nummers ook achterhaald. Onder andere naar zijn huidige vriendin en een vriend![]()
3 op de 1000 smsjes gingen naar mijn moeder zo ongeveer. Klootzak dat het is.
Ik wilde het niet vragen...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben de nummers ook achterhaald. Onder andere naar zijn huidige vriendin en een vriend![]()
3 op de 1000 smsjes gingen naar mijn moeder zo ongeveer. Klootzak dat het is.
Nouja, tis toch al 4/5 jaar geleden. Volgensmij was het toen nog iets duurder hoor. Maar dan nogquote:Op zondag 6 juni 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog. Om 1000 euro te SMS'en moet je met Vodafone (9 ct p/sms) 11111 smsjes versturen. In één maand.
Best ziek eigenlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, tis toch al 4/5 jaar geleden. Volgensmij was het toen nog iets duurde hoor. Maar dan nog
En buitenland misschien?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, tis toch al 4/5 jaar geleden. Volgensmij was het toen nog iets duurder hoor. Maar dan nogDan heb je ook even een indruk wat voor een lul het precies is.
Ja, ik weet niet meer of hij toen in het buitenland zat. Maar toen zat hij wel vaak in Tsjechië dus dat moet haast wel.quote:
Ja, dat wordt zo wel wat duidelijker jaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heb je ook even een indruk wat voor een lul het precies is.
Tsja, Tsjechië is sinds 2006 geen buitenland meer he. Hoort bij Nederland. Dusja, ligt er maar net aan of hij voor die tijd in Tsjechië is geweest, dan was het wel buitenland.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer of hij toen in het buitenland zat. Maar toen zat hij wel vaak in Tsjechië dus dat moet haast wel.
Voor 2006 in iedergeval, want in dat jaar hebben wij hem het huis uit gezet.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tsja, Tsjechië is sinds 2006 geen buitenland meer he. Hoort bij Nederland. Dusja, ligt er maar net aan of hij voor die tijd in Tsjechië is geweest, dan was het wel buitenland.
Ik heb tot op zekere hoogte ook een normaal leven.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
Wat heb ik een normaal leven als ik dat zo lees
Trustequote:Op maandag 7 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik zal slapen.
Groetjes, het leven is toch veel beter zonder die vent.
mijne zijn nu onderhand al 33 jaar gelukkig samen. Ja, ik voel me te normaaltjes en voelde me enorm buitengesloten toen ik in de brugklas moest zeggen:quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
Whehe. Herkenbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijne zijn nu onderhand al 33 jaar gelukkig samen. Ja, ik voel me te normaaltjes en voelde me enorm buitengesloten toen ik in de brugklas moest zeggen:
Ik ben René, woon ook in Groningen, ben 12 jaar en mijn ouders zijnNIET gescheiden
!!!
!!! Verder heb ik een broer
en GEEN HALFBROERTJES OF HALFZUSJES
!!!
Iddquote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik zal slapen.
Groetjes, het leven is toch veel beter zonder die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |