Ja hoi, de tr-functie is bedoeld voor dit soort gevallen. Gewoon een post met 'mod?' zien wij echt niet vanaf de AT-lijst hoor; tr's daarentegen wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef MilaNL het volgende:
MSN-adressen van anderen posten is not-done.
mod?
Wat is een tr-functie en waar staat die?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoi, de tr-functie is bedoeld voor dit soort gevallen. Gewoon een post met 'mod?' zien wij echt niet vanaf de AT-lijst hoor; tr's daarentegen wel.
Hoe moet ik dat weten? Dat zegt iemand anders toch?Ik heb alleen internet gangstertjes gezien op hyves omdat jij ze erop zette, wat natuurlijk je eigen fout is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef gangsterman het volgende:
die staan al lang niet meer hyves hoor en
dat vraag ik niet roel ik vraag aan jou op welke site die staan
Zondequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef gangsterman het volgende:
ow oke dan maarja je zal geen nieuwe tracks van mij meer horen
Wanneer ga je optreden in The Bronx????quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef gangsterman het volgende:
ow oke dan maarja je zal geen nieuwe tracks van mij meer horen
TR = topic report. Je klikt op het geel/oranje driehoekje met een uitroepteken bovenaan het topic (rechts naast de titel) en dan krijgen de mods een berichtje ofzo dat er iets mis is met het topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wat is een tr-functie en waar staat die?
Of een nummer maken met Youssef en Kamal!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey Gangsterman wanneer kom je bij 101 barz?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef gangsterman het volgende:
roel ga je nou net als of doen
dat je een fan ben ofwa?
Ik zal het maar bekennen, ik BEN je fan. Ik vind het ook erg jammer dat je ging stoppen met rappen. Je had bijna 1 miljoen hits op YouTube, de meeste artiesten kunnen daar alleen maar van dromen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef gangsterman het volgende:
roel ga je nou net als of doen
dat je een fan ben ofwa?
Precies, ik geloof ook in je, je hebt talent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik zal het maar bekennen, ik BEN je fan. Ik vind het ook erg jammer dat je ging stoppen met rappen. Je had bijna 1 miljoen hits op YouTube, de meeste artiesten kunnen daar alleen maar van dromen!
Dank jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
TR = topic report. Je klikt op het geel/oranje driehoekje met een uitroepteken bovenaan het topic (rechts naast de titel) en dan krijgen de mods een berichtje ofzo dat er iets mis is met het topic
En dan komen ze kijken en dan redden ze de dag
Shit man hoe oud zou dat breakdancertje zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:10 schreef Silvanovisch het volgende:
HAHAHA. oke. het heeft weinig met MCMartin & Bustaflex te maken. Maar er zijn wel degelijk overeenkomsten. Talenten.
(die breakdancer)
Oh waarom wil je dat we BustaFlax gaan lastig vallen? Hij is half niet zo baas als jij bent, jij hebt zelfs een diss tegen hem gemaakt, Busta-Aap.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:47 schreef gangsterman het volgende:
die msn moeten werken hoor ik had ze zelf op msn maar nu niet meer xd
hier heb je de 2 msn nog is
-edit-
en deze
-edit-
ik snap niet dat ze niet werken mischien acpecteer hij jullie niet
maar val hem nu maar lastig en mij niet
alhoewel ik die fransien is jarig nog wel wil horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oh waarom wil je dat we BustaFlax gaan lastig vallen? Hij is half niet zo baas als jij bent, jij hebt zelfs een diss tegen hem gemaakt, Busta-Aap.
Trouwens, je mag hier geen msn adressen posten
Klopt, Martijn heb jij die track nog ergens op je pc staan? Graag ook je Gangsterman tracks als het kan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
alhoewel ik die fransien is jarig nog wel wil horen
Ik zou als ik jou was wel oppassen voor Uzie en MC Moord hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Marfis het volgende:
Uit pure belangstelling (lees: verveling) heb ik Mc Martin en wat gegevens maar eens door de bekende zoekmachine heengeslingerd en dit leverde tot nog toe het volgende op... Het is wel de nodige oude poep maarja... je doet het er maar mee!
http://nl.netlog.com/martijn0115
http://nl.netlog.com/martijndekoning
http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-vlaanderen/article2547981.ece
quote: "De wc stonk een beetje"
Maar plz laat het niet aan Mc Martin merken dat ik dit heb gedropt want hij en z'n twee vrienden maken mij hartstikke dood!
Die plaatjes op die netlog sitesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Marfis het volgende:
Uit pure belangstelling (lees: verveling) heb ik Mc Martin en wat gegevens maar eens door de bekende zoekmachine heengeslingerd en dit leverde tot nog toe het volgende op... Het is wel de nodige oude poep maarja... je doet het er maar mee!
Maar plz laat het niet aan Mc Martin merken dat ik dit heb gedropt want hij en z'n twee vrienden maken mij hartstikke dood!
Wat heeft die breezerslet daarmee te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef denneboom het volgende:
[ afbeelding ]
"MC MARTIN IS GAY!"
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Marfis het volgende:
[..]
Wat heeft die breezerslet daarmee te maken?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:33 schreef Marfis het volgende:
Anders neem je even de moeite om de vraag te beantwoorden ipv slechts zo'n geel kutkopje te plaatsen...
mijn gedachtes ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Die plaatjes op die netlog sites
N A G
Nieuwe Allochtonen Generatie
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Marfis het volgende:
[..]
Wat heeft die breezerslet daarmee te maken?
& BustaFlax, Zanger Raymond, Zanger Petro en dan een interview bij de Silverlady!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Natte droom trouwens als Rinus en Gangsterman gaan co-oppen.
leader roel, je bent een fool, tsjihquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef LeaderRoel het volgende:
MC Martin ga je nou nog een disstrack over mij maken?
Ja en dan samen We are the world zingen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
& BustaFlax, Zanger Raymond, Zanger Petro en dan een interview bij de Silverlady!!!
ik ben zwaar gedissedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:25 schreef denneboom het volgende:
[..]
leader roel, je bent een fool, tsjih
je bent op fok, maar ik geef geen fok, tsjih
want ik ben gangsterman
en jij bent een enge man
maar ik ren niet voor je weg
ik blijf gewoon staan
en ik sla je naar de maan, tsjih
de wc rook niet zo lekker
maar beter dan jou, ik doe je auw, tsjih
Moet toegeven dat dit toch echt wel vér boven Martijns niveau is hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:10 schreef Silvanovisch het volgende:
HAHAHA. oke. het heeft weinig met MCMartin & Bustaflex te maken. Maar er zijn wel degelijk overeenkomsten. Talenten.
(die breakdancer)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Marfis het volgende:
quote:Scholieren van het voortgezet speciaal onderwijs
MC Martin gebruikt geeneens video's, alleen maar foto'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet toegeven dat dit toch echt wel vér boven Martijns niveau is hoor
En met de kids op de koffie bij Ria!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
& BustaFlax, Zanger Raymond, Zanger Petro en dan een interview bij de Silverlady!!!
Meheh, weet zeker dat hij zomaar een vette crew including videovixens zou kunnen hosselen hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
MC Martin gebruikt geeneens video's, alleen maar foto's
lapo opent toch altijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Over een paar posts moet er een 2de topic komen, die open ik dan wel
Aightquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Dr moet goeie OP zijn, met MSN gesprek en plaatjes en alles dr bij
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:25 schreef gangsterman het volgende:
denneboom ik ben geen gay want ik val op meisjes dus
Oh ja je had toch zo'n vriendin waarmee je wijs zat te doen in je raps?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:25 schreef gangsterman het volgende:
denneboom ik ben geen gay want ik val op meisjes dus
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oh ja je had toch zo'n vriendin waarmee je wijs zat te doen in je raps?
Hoe staat het nu met de bitchess?
Haha wat is dit danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef gangsterman het volgende:
roel jij zeg dat ik de msn van bustaflax niet op de site mag zetten
omdat dat misbruik is wat dacht je van mij msn en van mij hyves netlog enzo erop zetten
en mij foto's en heel deze site over mij gaat dat is pas misbruik zielig jongen neppe fans hier![]()
![]()
Tevens, flikker op met je auteursrechtenclaims. Ik wil lekker kunnen genieten van MC Martin filmpjes op de Youtubes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef gangsterman het volgende:
roel jij zeg dat ik de msn van bustaflax niet op de site mag zetten
omdat dat misbruik is wat dacht je van mij msn en van mij hyves netlog enzo erop zetten
en mij foto's en heel deze site over mij gaat dat is pas misbruik zielig jongen neppe fans hier![]()
![]()
Alsof jij niet hun manager bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tevens, flikker op met je auteursrechtenclaims. Ik wil lekker kunnen genieten van MC Martin filmpjes op de Youtubes.
heeft ze je genakt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef gangsterman het volgende:
ja oke roel maar het blijft zonder mij toesteming ps nee ik heb niet meer met die soraya gelukig die vuile bitch
Ja maar kijk Martin, jij denkt dat wij haten maar wij zijn juist de fansquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef gangsterman het volgende:
penisbaard het zijn mij eigen liedjes dus dan bepaal ik zelf of mij liedjes op youtube kom of niet dus ik mag daar een auteursrecht op zetten als het zonder mij toesteming erop word gezet
Liedjes... Een groot woord voor wat gepruts op een beat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef gangsterman het volgende:
penisbaard het zijn mij eigen liedjes dus dan bepaal ik zelf of mij liedjes op youtube kom of niet dus ik mag daar een auteursrecht op zetten als het zonder mij toesteming erop word gezet
waarom spreken jullie bustaflex uit als boestaflexquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef gangsterman het volgende:
ja oke roel maar het blijft zonder mij toesteming ps nee ik heb niet meer met die soraya gelukig die vuile bitch
Woow man jij bent wel player, kan je nog wat bitches voor mij fixen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef gangsterman het volgende:
je sneeuwt mn vraag onderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Woow man jij bent wel player, kan je nog wat bitches voor mij fixen?
waar zegt ie datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef gangsterman het volgende:
ik ben geen player heb er maar 3 gehad hun gingen alle 2 zelf weg en de laaste heb ik zelf gedumt omdat ik van haar niet met me beste mattie om mocht gaan van die soraya ps wat bedoel je met of ik zit te focken?
Upload ze dan zelf op Youtube, Martin. Ik wil ze graag op Youtube kunnen beluisteren, maar dan kan dus niet omdat jij ze steeds weer weg laat halen. Doe het voor je fans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef gangsterman het volgende:
boks a mattie kk bitch die sorayaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef gangsterman het volgende:
ik ben geen player heb er maar 3 gehad hun gingen alle 2 zelf weg en de laaste heb ik zelf gedumt omdat ik van haar niet met me beste mattie om mocht gaan van die soraya ps wat bedoel je met of ik zit te focken?
Dit forum heet FOK forum, dus ik bedoel of je een fokker wordt :pquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef gangsterman het volgende:
Onder het mom van... "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dit forum heet FOK forum, dus ik bedoel of je een fokker wordt :p
Helaas is het dat niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik hoop toch dat het een kloon van iemand is
Hierop:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef gangsterman het volgende:
ik stuur af en toe bericht terug als ik zin heb dat is alles dus nee ik ben geen fockker en denneboom waar moet ik antwoord terug op geven?
quote:waarom spreken jullie bustaflex uit als boestaflextrieste gehandicapte sukkels.
![]()
Briljantquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef gangsterman het volgende:
ik stuur af en toe bericht terug als ik zin heb dat is alles dus nee ik ben geen fockker en denneboom waar moet ik antwoord terug op geven?
Zet je video's weer op Youtube man, doe het voor het volk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Upload ze dan zelf op Youtube, Martin. Ik wil ze graag op Youtube kunnen beluisteren, maar dan kan dus niet omdat jij ze steeds weer weg laat halen. Doe het voor je fans.
Komop MC Martinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Zet je video's weer op Youtube man, doe het voor het volk.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
vieze kk roel je maak geen deel 2 hier van anders laat ik alles wat je hebt blockeren je hyves begin ik mee dus pas maar op jongen![]()
![]()
Je zou nog antwoord geven op de vragen van je fans, en je kan mijn hyve niet laten verwijderen, want heb je filmpjea eraf gehaald.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
vieze kk roel je maak geen deel 2 hier van anders laat ik alles wat je hebt blockeren je hyves begin ik mee dus pas maar op jongen![]()
![]()
Boy, zet die filmpjes weer op Youtube of ik spuug in je zusters kut en druk mijn spuug met mijn vuist diep haar baarmoeder in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |