En met de kids op de koffie bij Ria!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
& BustaFlax, Zanger Raymond, Zanger Petro en dan een interview bij de Silverlady!!!
Meheh, weet zeker dat hij zomaar een vette crew including videovixens zou kunnen hosselen hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
MC Martin gebruikt geeneens video's, alleen maar foto's
lapo opent toch altijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Over een paar posts moet er een 2de topic komen, die open ik dan wel
Aightquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Dr moet goeie OP zijn, met MSN gesprek en plaatjes en alles dr bij
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:25 schreef gangsterman het volgende:
denneboom ik ben geen gay want ik val op meisjes dus
Oh ja je had toch zo'n vriendin waarmee je wijs zat te doen in je raps?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:25 schreef gangsterman het volgende:
denneboom ik ben geen gay want ik val op meisjes dus
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oh ja je had toch zo'n vriendin waarmee je wijs zat te doen in je raps?
Hoe staat het nu met de bitchess?
Haha wat is dit danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef gangsterman het volgende:
roel jij zeg dat ik de msn van bustaflax niet op de site mag zetten
omdat dat misbruik is wat dacht je van mij msn en van mij hyves netlog enzo erop zetten
en mij foto's en heel deze site over mij gaat dat is pas misbruik zielig jongen neppe fans hier![]()
![]()
Tevens, flikker op met je auteursrechtenclaims. Ik wil lekker kunnen genieten van MC Martin filmpjes op de Youtubes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef gangsterman het volgende:
roel jij zeg dat ik de msn van bustaflax niet op de site mag zetten
omdat dat misbruik is wat dacht je van mij msn en van mij hyves netlog enzo erop zetten
en mij foto's en heel deze site over mij gaat dat is pas misbruik zielig jongen neppe fans hier![]()
![]()
Alsof jij niet hun manager bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tevens, flikker op met je auteursrechtenclaims. Ik wil lekker kunnen genieten van MC Martin filmpjes op de Youtubes.
heeft ze je genakt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef gangsterman het volgende:
ja oke roel maar het blijft zonder mij toesteming ps nee ik heb niet meer met die soraya gelukig die vuile bitch
Ja maar kijk Martin, jij denkt dat wij haten maar wij zijn juist de fansquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef gangsterman het volgende:
penisbaard het zijn mij eigen liedjes dus dan bepaal ik zelf of mij liedjes op youtube kom of niet dus ik mag daar een auteursrecht op zetten als het zonder mij toesteming erop word gezet
Liedjes... Een groot woord voor wat gepruts op een beat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef gangsterman het volgende:
penisbaard het zijn mij eigen liedjes dus dan bepaal ik zelf of mij liedjes op youtube kom of niet dus ik mag daar een auteursrecht op zetten als het zonder mij toesteming erop word gezet
waarom spreken jullie bustaflex uit als boestaflexquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef gangsterman het volgende:
ja oke roel maar het blijft zonder mij toesteming ps nee ik heb niet meer met die soraya gelukig die vuile bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |