Woow man jij bent wel player, kan je nog wat bitches voor mij fixen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef gangsterman het volgende:
ja oke roel maar het blijft zonder mij toesteming ps nee ik heb niet meer met die soraya gelukig die vuile bitch
je sneeuwt mn vraag onderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Woow man jij bent wel player, kan je nog wat bitches voor mij fixen?
waar zegt ie datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef gangsterman het volgende:
ik ben geen player heb er maar 3 gehad hun gingen alle 2 zelf weg en de laaste heb ik zelf gedumt omdat ik van haar niet met me beste mattie om mocht gaan van die soraya ps wat bedoel je met of ik zit te focken?
Upload ze dan zelf op Youtube, Martin. Ik wil ze graag op Youtube kunnen beluisteren, maar dan kan dus niet omdat jij ze steeds weer weg laat halen. Doe het voor je fans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef gangsterman het volgende:
penisbaard het zijn mij eigen liedjes dus dan bepaal ik zelf of mij liedjes op youtube kom of niet dus ik mag daar een auteursrecht op zetten als het zonder mij toesteming erop word gezet
boks a mattie kk bitch die sorayaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef gangsterman het volgende:
ik ben geen player heb er maar 3 gehad hun gingen alle 2 zelf weg en de laaste heb ik zelf gedumt omdat ik van haar niet met me beste mattie om mocht gaan van die soraya ps wat bedoel je met of ik zit te focken?
Dit forum heet FOK forum, dus ik bedoel of je een fokker wordt :pquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef gangsterman het volgende:
Onder het mom van... "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dit forum heet FOK forum, dus ik bedoel of je een fokker wordt :p
Helaas is het dat niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik hoop toch dat het een kloon van iemand is
Hierop:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef gangsterman het volgende:
ik stuur af en toe bericht terug als ik zin heb dat is alles dus nee ik ben geen fockker en denneboom waar moet ik antwoord terug op geven?
quote:waarom spreken jullie bustaflex uit als boestaflextrieste gehandicapte sukkels.
![]()
Briljantquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef gangsterman het volgende:
ik stuur af en toe bericht terug als ik zin heb dat is alles dus nee ik ben geen fockker en denneboom waar moet ik antwoord terug op geven?
Zet je video's weer op Youtube man, doe het voor het volk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Upload ze dan zelf op Youtube, Martin. Ik wil ze graag op Youtube kunnen beluisteren, maar dan kan dus niet omdat jij ze steeds weer weg laat halen. Doe het voor je fans.
Komop MC Martinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Zet je video's weer op Youtube man, doe het voor het volk.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
vieze kk roel je maak geen deel 2 hier van anders laat ik alles wat je hebt blockeren je hyves begin ik mee dus pas maar op jongen![]()
![]()
Je zou nog antwoord geven op de vragen van je fans, en je kan mijn hyve niet laten verwijderen, want heb je filmpjea eraf gehaald.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
vieze kk roel je maak geen deel 2 hier van anders laat ik alles wat je hebt blockeren je hyves begin ik mee dus pas maar op jongen![]()
![]()
Boy, zet die filmpjes weer op Youtube of ik spuug in je zusters kut en druk mijn spuug met mijn vuist diep haar baarmoeder in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |