Ja hoi, de tr-functie is bedoeld voor dit soort gevallen. Gewoon een post met 'mod?' zien wij echt niet vanaf de AT-lijst hoor; tr's daarentegen wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef MilaNL het volgende:
MSN-adressen van anderen posten is not-done.
mod?
Wat is een tr-functie en waar staat die?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoi, de tr-functie is bedoeld voor dit soort gevallen. Gewoon een post met 'mod?' zien wij echt niet vanaf de AT-lijst hoor; tr's daarentegen wel.
Hoe moet ik dat weten? Dat zegt iemand anders toch?Ik heb alleen internet gangstertjes gezien op hyves omdat jij ze erop zette, wat natuurlijk je eigen fout is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef gangsterman het volgende:
die staan al lang niet meer hyves hoor en
dat vraag ik niet roel ik vraag aan jou op welke site die staan
Zondequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef gangsterman het volgende:
ow oke dan maarja je zal geen nieuwe tracks van mij meer horen
Wanneer ga je optreden in The Bronx????quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef gangsterman het volgende:
ow oke dan maarja je zal geen nieuwe tracks van mij meer horen
TR = topic report. Je klikt op het geel/oranje driehoekje met een uitroepteken bovenaan het topic (rechts naast de titel) en dan krijgen de mods een berichtje ofzo dat er iets mis is met het topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wat is een tr-functie en waar staat die?
Of een nummer maken met Youssef en Kamal!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey Gangsterman wanneer kom je bij 101 barz?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef gangsterman het volgende:
roel ga je nou net als of doen
dat je een fan ben ofwa?
Ik zal het maar bekennen, ik BEN je fan. Ik vind het ook erg jammer dat je ging stoppen met rappen. Je had bijna 1 miljoen hits op YouTube, de meeste artiesten kunnen daar alleen maar van dromen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef gangsterman het volgende:
roel ga je nou net als of doen
dat je een fan ben ofwa?
Precies, ik geloof ook in je, je hebt talent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik zal het maar bekennen, ik BEN je fan. Ik vind het ook erg jammer dat je ging stoppen met rappen. Je had bijna 1 miljoen hits op YouTube, de meeste artiesten kunnen daar alleen maar van dromen!
Dank jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
TR = topic report. Je klikt op het geel/oranje driehoekje met een uitroepteken bovenaan het topic (rechts naast de titel) en dan krijgen de mods een berichtje ofzo dat er iets mis is met het topic
En dan komen ze kijken en dan redden ze de dag
Shit man hoe oud zou dat breakdancertje zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:10 schreef Silvanovisch het volgende:
HAHAHA. oke. het heeft weinig met MCMartin & Bustaflex te maken. Maar er zijn wel degelijk overeenkomsten. Talenten.
(die breakdancer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |