quote:
Gone Wishin'' & Let's Get Star-tedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Ainnir het volgende:
Net ff melk wezen halen bij Walmart.. en wat zag mijn oog?![]()
[ afbeelding ]
Nicole by OPI Give Me a Spring Break, Gone Wishin', Let's Get Star-ted
Ben erg benieuwd of ze qua formule op de normale OPIs lijken..
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Misstique het volgende:
En op mn teentjes, speciaal voor mn new shoes:
[ afbeelding ]
China Glaze Stella
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, gone wishin´ en let´s get star-tedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
*ruimte in garage maakt*quote:
Daar heb ik helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMG, gone wishin´ en let´s get star-ted![]()
En had je mijn verzoekje nog gelezen?? Zou je alsjeblieft OPI ds Amethyst willen swatchen voor mij?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dat OPI DS lakje niet gezien hoorik heb namelijk een koopstop voor deze maand
![]()
Offtopic:Teckels zijn lief maar ze krijgen wel straf als ze iets stouts doen zoals op je bril kluivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb mijn dag niet vandaag ofzo
@Daph mooi![]()
Oh wat mooiquote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu nog mijn eigen mani, en ik ben weer helemaal bij
[ afbeelding ]
Hij is tofquote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu nog mijn eigen mani, en ik ben weer helemaal bij
[ afbeelding ]
Blauwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Ainnir het volgende:
Ook maar even teentjes posten
[ afbeelding ]
1 laagje OPI Greece Just Blue Me Away over 2 laagjes What's With the Cattitude?
[ afbeelding ]
1 laagje OPI What's Dune over 3 laagjes Zoya Zanna (wat eenkleur trouwens)
En als bonus de tuin hier op het werk![]()
[ afbeelding ]
Nouja tuin, meer woestijn
Mooiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Misa Wishing on a Star
Dat wilde ik ook net zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel voor alle complimentjes!!![]()
Kan je ze niet verder inkleuren, de vorm is er al. En dan met topcoat zie je niet hoe dik die laag is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:04 schreef mirannie het volgende:
Heb net frostbite gelakt met witte wolkjes. Resultaat is niet geweldig... Dit witte stempellak is gewoon iets te doorzichtig. Ik twijfel of ik het laat zitten of toch wat anders zal maken
Ow wouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
HiHi,Teun heeft hier een birkenstock-slipper die ik 2wkn terug heb gekocht kapot gebetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Teckels zijn lief maar ze krijgen wel straf als ze iets stouts doen zoals op je bril kluiven![]()
Heb mijn dag niet vandaag ofzo
@Daph mooi![]()
Sien heeft daar ook een handje van.... hoeveel paar schoenen dat beest al wel niet heeft opgevreten...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
HiHi,Teun heeft hier een birkenstock-slipper die ik 2wkn terug heb gekocht kapot gebeten.En das niet het 1e paar schoenen,ik moet ook gewoon opruimen natuurlijk.
Rode kortharige teckels van bijna 11 maand zijn stouterdsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
HiHi,Teun heeft hier een birkenstock-slipper die ik 2wkn terug heb gekocht kapot gebeten.En das niet het 1e paar schoenen,ik moet ook gewoon opruimen natuurlijk.
ik kwam erachter dat ik veel te veel blauw en roze in mn nagellak rek had hangen en vervolgens mijn bestellen bestaat uit weer 5 blauwe lakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom er net achter, dat ik dus bijna alleen maar paarse OPI lakjes wil
Het zijn erg kleine wolkjes hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je ze niet verder inkleuren, de vorm is er al. En dan met topcoat zie je niet hoe dik die laag is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kwam erachter dat ik veel te veel blauw en roze in mn nagellak rek had hangen en vervolgens mijn bestellen bestaat uit weer 5 blauwe lakken
Onze ruwharige teckel (kaninchen) gaan we waarschijnlijk laten dekken!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohhhhh, die had ik gemist in mijn mega-quote
Wat een cutie!!!!!! *wil heeeeeeel graag een teckel, maar heeft al 2 honden, en er moet er eerst 1 dood, voordat ik een puppy mag...* (maar Dikkie is al 13, dus ik heb goede hoop...
We zijn niet de beste vrienden, Dikkie en ik...
![]()
)
Wij hebben ook een ruwharige teckelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onze ruwharige teckel (kaninchen) gaan we waarschijnlijk laten dekken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je met mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Onze ruwharige teckel (kaninchen) gaan we waarschijnlijk laten dekken!
wij hebben een ruwharige kaninchen teckel, dus 2 maten kleiner dan normale teckels, en 1 maat kleiner dan een dwergteckel, ze zijn echt inieminiequote:
1 pakketje bij bubsel, en 2 pakketjes van ainnir, zal wel foto maken als mijn faals binnen zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heppie allemaal besteld dan? 3 pakketjes
Cutequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij hebben een ruwharige kaninchen teckel, dus 2 maten kleiner dan normale teckels, en 1 maat kleiner dan een dwergteckel, ze zijn echt inieminie
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een foto omdat frostbite wel echt een mooie kleur blauw isLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Frostbite is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:cherryculture binnen met milani holo's
welke is dat links boven? die blauwe?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe je met me![]()
![]()
Mijn nieuwste lakjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Sally Hansen Maximum Growth is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Space!!
Orly - Bailamosquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
welke is dat links boven? die blauwe?
Hmmm... nee, niet mijn dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
arty!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die heb ik wel.. Kan alleen nu niet swatchen, mocht niemand swatches hebben dan doe ik het morgen wel voor jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand hier Gosh purple heart?? Vind de swatches online erg onduidelijk...
Even mailenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had show me the way van sinful colors besteld bij boozy, maar heb een heel andere groen gekregen. Zonder label
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel.. Kan alleen nu niet swatchen, mocht niemand swatches hebben dan doe ik het morgen wel voor jeBen je vorige verzoekje niet vergeten hoor! Moet er alleen nog even foto's van maken
zwart gelakt, wit gesponst met stukje schuurspons, toen sold out forever gesponst, topcoat en gosh holographic gesponstquote:
ik denk begin volgende weekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
mooi progje! Met topcoat vind ik m nog mooier!
SQ, heb je al een idee wanneer de bundle plates komen? Ik ben heul niet ongeduldig ofzo
ja dat wil ik straks ook nog eens proberen hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
mooi progje! Met topcoat vind ik m nog mooier!
SQ, heb je al een idee wanneer de bundle plates komen? Ik ben heul niet ongeduldig ofzo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
You´re the best!!
Vind je blogpost mani ook erg leuk!!
@ SQ
Balen is dat zeg! Beetje slordig ook wel...
quote:
Helaas geen gewone OPI. De Nicole lakjes zijn best duur, $7 ex tax..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wouwHoe duur zijn ze? Verkopen ze trouwens ook de gewone OPI bij Wallmart?
Een goede vriend van mij is Steward en die gaat er vrijdag heen dus kan ik mooi vragen of ie voor me wil meenemen![]()
Ik wil ook een Wallmart
Leuk! dat ga ik ook nog een keer doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty Ate All The Fish(OPI Princesses Rule! met ChG Awaken, Konad Black Pearl en Bundlemonsterplate BM04)
Jammer dat ze zo duur zijn, anders wist ik het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
OH MY GOD SCRANGIE IS TE PRE ORDEREN BIJ RESCUE BEAUTY LOUNGE WAAAHHHHHHHH
Shipping is gratis boven de $200,- met 12 flesjes zit je daar wel aan..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo duur zijn, anders wist ik het wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Shipping is gratis boven de $200,- met 12 flesjes zit je daar wel aan..
Ik krijg heel erg de neiging die order gewoon te plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh, en 1 flesje is 18 dollar, dat vind ik ook best duurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Scrangie is wel echt een HTF.. ach, als er dames hier interesse hebben wil ik best over een groepsorder nadenkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uhuh, en 1 flesje is 18 dollar, dat vind ik ook best duur
Ik zou het wel snel doen, want de preorder sale is maar 48 uurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Scrangie is wel echt een HTF.. ach, als er dames hier interesse hebben wil ik best over een groepsorder nadenken.
en als meerdere dames 'm nou zouden willen.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg de neiging die order gewoon te plaatsen.. Not good!
18 dollar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
en als meerdere dames 'm nou zouden willen.....![]()
hoeveel kost ie per stuk eigenlijk?
Als jij bestelt, reserveer ik er vast 1 bij jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg de neiging die order gewoon te plaatsen.. Not good!
Ik vind het ook wel een enorm mooie kleur hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Scrangie is wel echt een HTF.. ach, als er dames hier interesse hebben wil ik best over een groepsorder nadenken.
Heb je een plaatje van de topcoat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en de Essence topcoat: vanochtend na het haren wassen nog geen chips (gisteravond gelakt). Nu einde van de dag wel een dikke chip op m'n duim (maar die is ontstaan op de plek waar m'n nagel een deuk heeft) en een kleintje op m'n andere duim en wijsvinger. Ik vind 't dus nog goed gaan!
tis inderdaad wel een echte HTF, een echte must-have voor nagellakverslaafden zoals wij!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil wel, ik MOET no more war. Ik wil best initieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou hem ook wel graag willen, maar ja, mijn portemonnee vindt ook van nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
tis inderdaad wel een echte HTF, een echte must-have voor nagellakverslaafden zoals wij!
Ik heb dus denk ik wel interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |