Mooii!!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Loqi het volgende:
[..]

hopelijk volgt de beeb ook de planning

semi on/off topic
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar zwart, dus ik hoeft niet zo te letten op lak matchen met mn kleren (hoewel ik dat vaak wel doen als er kleuraccenten in mn kleding zitten), maar daarom vind ik het juist wel heel leuk om mijn makeup te matchen met mn lak
En omdat ik vanmiddag zin had om te tutten heb ik een wildlife geinspireerde makeup gedaan
[ afbeelding ]

tnxquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef mirannie het volgende:
Heb je al spierpijn SQ? Vind het nog steeds wel onwijs stoer dat je dit gedaan hebt zo vroeg. Ga je nu elke ochtend? Of 3x per week ofzo?
 Ik denk dat die spierpijn morgen wel komt...
 Ik denk dat die spierpijn morgen wel komt...  En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10
 En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10  En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin
 En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin  Maar wat voel ik me lekker nu, ik heb het gemist geloof ik
 Maar wat voel ik me lekker nu, ik heb het gemist geloof ik  

Top dat het zo goed bevallen is!! Alleen nu nog even afwachten of je er aan het eind van de week nog zo over denktquote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnxIk denk dat die spierpijn morgen wel komt...
En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10
En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin
Maar wat voel ik me lekker nu, ik heb het gemist geloof ik
 hihi. Komt vast goed!
 hihi. Komt vast goed!

quote:
quote:
Dank jullie welquote:

vergeet niet dat ik geen kinderen heb hèquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Top dat het zo goed bevallen is!! Alleen nu nog even afwachten of je er aan het eind van de week nog zo over denkthihi. Komt vast goed!
 Dat scheelt ook al veel qua energie!
 Dat scheelt ook al veel qua energie!

Done! Omdat ik toch morgen opnieuw ga lakken dacht ik eens creme de la creme op te doen van h&m. Ik heb het niet zo op goud maar vond deze wel grappig, maar ik heb em nu op en ... tsja ...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon eraf halen, ander lakje en morgen weer een ander lakje
Ik draag ook bijna nooit iets langer dan een dag.
 ... de lak is mooi maar het staat voor geen meter
 ... de lak is mooi maar het staat voor geen meter   

ben benieuwdquote:Op maandag 7 juni 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht k ook dusga het zo wel even proberen te tekenen

Nou ja, weer een untried van je lijst afquote:Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Done! Omdat ik toch morgen opnieuw ga lakken dacht ik eens creme de la creme op te doen van h&m. Ik heb het niet zo op goud maar vond deze wel grappig, maar ik heb em nu op en ... tsja ...... de lak is mooi maar het staat voor geen meter

(ik niet, heb al een gouden holo
 (ik niet, heb al een gouden holo  )
)

Nog geen cleanup gedaan dus daar even niet naar kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, weer een untried van je lijst af
En als je het niks vindt, zijn er denk ik best wel mensen die 'm graag met je ruilen(ik niet, heb al een gouden holo
)

Doet me denken aan die Effects enzo van CNDquote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef MissJ het volgende:
Ik krijg net onderstaande email van Alice&Jo
[..]
Klinkt erg tof

quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
Logiik zou bijna verliefd op je worden
.

(not that I mind)
 (not that I mind)Ja idd! maar dat veranderd de kleur van de lak zelf niet, alleen de finish kleur (je ziet nog duidelijk dat er een andere kleur lak over je base zit zeg maar). Dit klinkt echt alsof het de lak mengt ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Effects enzo van CND
Loqi, mooi

quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]

Tis met een Q trouwens he
(not that I mind)
[..]
Ja idd! maar dat veranderd de kleur van de lak zelf niet, alleen de finish kleur (je ziet nog duidelijk dat er een andere kleur lak over je base zit zeg maar). Dit klinkt echt alsof het de lak mengt ofzo?
 zo ondersteboven was ik ervan
 zo ondersteboven was ik ervan  .
.

Mooi hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Loqi het volgende:
[..]

hopelijk volgt de beeb ook de planning

semi on/off topic
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar zwart, dus ik hoeft niet zo te letten op lak matchen met mn kleren (hoewel ik dat vaak wel doen als er kleuraccenten in mn kleding zitten), maar daarom vind ik het juist wel heel leuk om mijn makeup te matchen met mn lak
En omdat ik vanmiddag zin had om te tutten heb ik een wildlife geinspireerde makeup gedaan
[ afbeelding ]

Mooie nagels zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Misstique het volgende:
Deze blijft favoriet bij mij:
[ afbeelding ]
 .
.

.
. 

Ow gave schoenenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Misstique het volgende:
En op mn teentjes, speciaal voor mn new shoes:
[ afbeelding ]
China Glaze Stella

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |