Helaas geen gewone OPI. De Nicole lakjes zijn best duur, $7 ex tax..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wouwHoe duur zijn ze? Verkopen ze trouwens ook de gewone OPI bij Wallmart?
Een goede vriend van mij is Steward en die gaat er vrijdag heen dus kan ik mooi vragen of ie voor me wil meenemen![]()
Ik wil ook een Wallmart
Leuk! dat ga ik ook nog een keer doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty Ate All The Fish(OPI Princesses Rule! met ChG Awaken, Konad Black Pearl en Bundlemonsterplate BM04)
Jammer dat ze zo duur zijn, anders wist ik het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
OH MY GOD SCRANGIE IS TE PRE ORDEREN BIJ RESCUE BEAUTY LOUNGE WAAAHHHHHHHH
Shipping is gratis boven de $200,- met 12 flesjes zit je daar wel aan..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo duur zijn, anders wist ik het wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Shipping is gratis boven de $200,- met 12 flesjes zit je daar wel aan..
Ik krijg heel erg de neiging die order gewoon te plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh, en 1 flesje is 18 dollar, dat vind ik ook best duurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Scrangie is wel echt een HTF.. ach, als er dames hier interesse hebben wil ik best over een groepsorder nadenkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uhuh, en 1 flesje is 18 dollar, dat vind ik ook best duur
Ik zou het wel snel doen, want de preorder sale is maar 48 uurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Scrangie is wel echt een HTF.. ach, als er dames hier interesse hebben wil ik best over een groepsorder nadenken.
en als meerdere dames 'm nou zouden willen.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg de neiging die order gewoon te plaatsen.. Not good!
18 dollar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
en als meerdere dames 'm nou zouden willen.....![]()
hoeveel kost ie per stuk eigenlijk?
Als jij bestelt, reserveer ik er vast 1 bij jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg de neiging die order gewoon te plaatsen.. Not good!
Ik vind het ook wel een enorm mooie kleur hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Scrangie is wel echt een HTF.. ach, als er dames hier interesse hebben wil ik best over een groepsorder nadenken.
Heb je een plaatje van de topcoat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en de Essence topcoat: vanochtend na het haren wassen nog geen chips (gisteravond gelakt). Nu einde van de dag wel een dikke chip op m'n duim (maar die is ontstaan op de plek waar m'n nagel een deuk heeft) en een kleintje op m'n andere duim en wijsvinger. Ik vind 't dus nog goed gaan!
tis inderdaad wel een echte HTF, een echte must-have voor nagellakverslaafden zoals wij!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil wel, ik MOET no more war. Ik wil best initieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou hem ook wel graag willen, maar ja, mijn portemonnee vindt ook van nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
tis inderdaad wel een echte HTF, een echte must-have voor nagellakverslaafden zoals wij!
Ik heb dus denk ik wel interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |