Orly - Bailamosquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
welke is dat links boven? die blauwe?
Hmmm... nee, niet mijn dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
arty!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die heb ik wel.. Kan alleen nu niet swatchen, mocht niemand swatches hebben dan doe ik het morgen wel voor jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand hier Gosh purple heart?? Vind de swatches online erg onduidelijk...
Even mailenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had show me the way van sinful colors besteld bij boozy, maar heb een heel andere groen gekregen. Zonder label
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel.. Kan alleen nu niet swatchen, mocht niemand swatches hebben dan doe ik het morgen wel voor jeBen je vorige verzoekje niet vergeten hoor! Moet er alleen nog even foto's van maken
zwart gelakt, wit gesponst met stukje schuurspons, toen sold out forever gesponst, topcoat en gosh holographic gesponstquote:
ik denk begin volgende weekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
mooi progje! Met topcoat vind ik m nog mooier!
SQ, heb je al een idee wanneer de bundle plates komen? Ik ben heul niet ongeduldig ofzo
ja dat wil ik straks ook nog eens proberen hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
mooi progje! Met topcoat vind ik m nog mooier!
SQ, heb je al een idee wanneer de bundle plates komen? Ik ben heul niet ongeduldig ofzo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
You´re the best!!
Vind je blogpost mani ook erg leuk!!
@ SQ
Balen is dat zeg! Beetje slordig ook wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |