Hihi, ja, maar papa kookt meestalquote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar over een paar jaar lust hij alles wat je maakt, want zoals mama het maakt kan niemand het
bizarquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon gaan liggen slapen
ik denk dat ik teveel koffie drink, resistent as hellquote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
bizar![]()
die zwarte cupjes zijn mijn ultieme wake up call 's ochtend of 's middag
hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ja, maar papa kookt meestal
nergens last vanquote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Ouder worden is ook helemaal niet leuk eigenlijk.
Ouder worden is geweldig!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Ouder worden is ook helemaal niet leuk eigenlijk.
heb je een koffie infuus danquote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik teveel koffie drink, resistent as hell
Ja maar al die verantwoordelijkheden, ben zo bang dat ik een faalhaas benquote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens last van![]()
je doet er zo weinig tegen dus just go with tha flow bro
gewoon ipv een pacemaker een nespresso machine inlaten bowen en cupjes erin proppen, en gaanquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar al die verantwoordelijkheden, ben zo bang dat ik een faalhaas ben![]()
Ja, want koffiequote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
gewoon ipv een pacemaker een nespresso machine inlaten bowen en cupjes erin proppen, en gaan![]()
Ja, maar ik wil niet van die fouten maken waar je dan zo lang last van kan hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon ipv een pacemaker een nespresso machine inlaten bowen en cupjes erin proppen, en gaan![]()
[..]
falen mag best daar leer je (als het goed is) van
nu ben ik het met je eensquote:
Mens, durf gewoon te leven!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet van die fouten maken waar je dan zo lang last van kan hebben.
maar de niet koffie-koffie is dan toch volgens jou geen koffie en dan blijft: want koffiequote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu ben ik het met je eens![]()
koffie is niet altijd koffie helaas
heh wat? nee! toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar de niet koffie-koffie is dan toch volgens jou geen koffie en dan blijft: want koffiegewoon gelden
Volgensmij moet het maar gauw september worden, ik heb zo zonder school echt het gevoel alsof ik geen toekomst hebquote:
mijn smaak zegt:neequote:
Je maakte de keus te stoppen met je studie omdat dat echt niet was wat je wilde, DAT is dus levenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij moet het maar gauw september worden, ik heb zo zonder school echt het gevoel alsof ik geen toekomst heb
nou ja, je spreekt jezelf gewoon tegenquote:
nee, nooitquote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, je spreekt jezelf gewoon tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |