Net als die broodjeszaak in Heerenveenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Energy drink niet, drinken sowieso niet, dan koop ik meestal vifit, want dat geeft me toch enigzins een goed gevoelMaar die satébroodjes en minipizza's zijn veel te lekker. Net als de Puur in Heerenveen. Al dat ijs
Wil je een fatsoenlijke beetje ijs dan is dat al gauw 2,80 per keer.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij hebt een kind. Ik heb een pappa en mamma die voor mij zorgen.
Moeten die dan ook niet even een nieuw bed en matras voor je kopen?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja ik moet het huis uit maar ik heb er geen geld voor. Ik moet sowieso een nieuw bed+matras hebben, en dat is al kut genoeg.
nee hoor dat is mijn beleving en ervaringquote:
Dat zal wel goedkomen tochquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, het resultaat moeten we nog maar afwachten
Jij ook al ! haha ik heb dat probleem ook gehad, ik heb echt al een tijd geen energy opquote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat dacht je van energiedrank, op een gegeven moment maar gestopt met die troep, ik dronk anderhalve liter per dag zo ongeveerMaar geen kilo afgevallen hoor
Vast wel.quote:
Er waren mensen die vroegen of ik niet genoeg had gezopen... ik zo, GAST ik drink nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor dat is mijn beleving en ervaring![]()
je hoeft je niet compleet lazerus te zuipen maar na een paar glaasjes is iedereen al gelijk was losser etc![]()
geldt ook niet voor iedereen maar omgekeerd net zo min
Mijn vriend slaapt er nu beter door..... die kon op een gegeven moment zo slecht in slaap komen door dat spulquote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij ook al ! haha ik heb dat probleem ook gehad, ik heb echt al een tijd geen energy opmaar ik merk ook niks
goede vraag dusquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er waren mensen die vroegen of ik niet genoeg had gezopen... ik zo, GAST ik drink niet![]()
Ouders hebben geen geld. Mamma werkloos enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Moeten die dan ook niet even een nieuw bed en matras voor je kopen?
Dat wist ik nog niet neequote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel.
Wist je dat het tot wel 10 keer proeven duurt tot je aan een nieuwe smaak gewend bent?
Da's dus 9 keer uitspugen en de 10e keer braaf opeten![]()
dat hou ik mezelf maar voor als ie weer iets uitspuugt wat ik net met enorm veel liefde heb gekookt![]()
Ja de slaap wordt er wel beter op jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend slaapt er nu beter door..... die kon op een gegeven moment zo slecht in slaap komen door dat spul
Zal ik je het leukste nog vertellen, ik slaap altijd heel goed op caffeinequote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij ook al ! haha ik heb dat probleem ook gehad, ik heb echt al een tijd geen energy opmaar ik merk ook niks
Blijkbaar ben ik gezellig genoeg.quote:
ja logisch tochquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik gezellig genoeg.Maar da's ook alleen als ik me op mijn gemak voel hoor. Anders ben ik zo weg.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik je het leukste nog vertellen, ik slaap altijd heel goed op caffeineDus ;t werkt voor geen meter bij mij.
jij bent echt een geval apartquote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik je het leukste nog vertellen, ik slaap altijd heel goed op caffeineDus ;t werkt voor geen meter bij mij.
Oh, getverdemmequote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ouders hebben geen geld. Mamma werkloos enzo.
Ja, alleen is 'ie dan weer iets te jong om dat helemaal mee te krijgen en te snappenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet nee, maar het is ook wel zo dat je dan wel 10x blijft volhouden dat het eten echt lekker is, terwijl thijs het niet vind
heb ik ookquote:
ik drink ook wel eens een bakje ristretto 's avonds laat maar dan krijg ik zo'n energie shot dat het hele huis gelijk schoon isquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
koffie vlak voor het slapengaan
graag gedaanquote:
Helaas wel ja, maar over een paar jaar lust hij alles wat je maakt, want zoals mama het maakt kan niemand hetquote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen is 'ie dan weer iets te jong om dat helemaal mee te krijgen en te snappen
dan zou ik gewoon gaan liggen slapenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink ook wel eens een bakje ristretto 's avonds laat maar dan krijg ik zo'n energie shot dat het hele huis gelijk schoon is_!
Hihi, ja, maar papa kookt meestalquote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar over een paar jaar lust hij alles wat je maakt, want zoals mama het maakt kan niemand het
bizarquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon gaan liggen slapen
ik denk dat ik teveel koffie drink, resistent as hellquote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
bizar![]()
die zwarte cupjes zijn mijn ultieme wake up call 's ochtend of 's middag
hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ja, maar papa kookt meestal
nergens last vanquote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Ouder worden is ook helemaal niet leuk eigenlijk.
Ouder worden is geweldig!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Ouder worden is ook helemaal niet leuk eigenlijk.
heb je een koffie infuus danquote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik teveel koffie drink, resistent as hell
Ja maar al die verantwoordelijkheden, ben zo bang dat ik een faalhaas benquote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens last van![]()
je doet er zo weinig tegen dus just go with tha flow bro
gewoon ipv een pacemaker een nespresso machine inlaten bowen en cupjes erin proppen, en gaanquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar al die verantwoordelijkheden, ben zo bang dat ik een faalhaas ben![]()
Ja, want koffiequote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
gewoon ipv een pacemaker een nespresso machine inlaten bowen en cupjes erin proppen, en gaan![]()
Ja, maar ik wil niet van die fouten maken waar je dan zo lang last van kan hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon ipv een pacemaker een nespresso machine inlaten bowen en cupjes erin proppen, en gaan![]()
[..]
falen mag best daar leer je (als het goed is) van
nu ben ik het met je eensquote:
Mens, durf gewoon te leven!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet van die fouten maken waar je dan zo lang last van kan hebben.
maar de niet koffie-koffie is dan toch volgens jou geen koffie en dan blijft: want koffiequote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu ben ik het met je eens![]()
koffie is niet altijd koffie helaas
heh wat? nee! toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar de niet koffie-koffie is dan toch volgens jou geen koffie en dan blijft: want koffiegewoon gelden
Volgensmij moet het maar gauw september worden, ik heb zo zonder school echt het gevoel alsof ik geen toekomst hebquote:
mijn smaak zegt:neequote:
Je maakte de keus te stoppen met je studie omdat dat echt niet was wat je wilde, DAT is dus levenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij moet het maar gauw september worden, ik heb zo zonder school echt het gevoel alsof ik geen toekomst heb
nou ja, je spreekt jezelf gewoon tegenquote:
nee, nooitquote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, je spreekt jezelf gewoon tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |