muziek wissel ik altijd zoveel mogelijk afquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is zeker niet verkeerd dat niet
maar na jaren lang alleen maar black metal hebben geluisterd is dit wel ffe wat anders
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen!LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het eigenlijk? Vermaak je je nog een beetje op het werk?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik doe dat de laatste tijd wel steeds meerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
muziek wissel ik altijd zoveel mogelijk af
en terechtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Giertjedat vind ik nou lieffffff
dat is de 2e al die je voor me maakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
en is het lekker? waarvan is hetIk vind het heerlijk en ik heb nu de body spray, ruikt net zo lekker, en dat was 230 ml voor 12,99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Ach ja zijn gangetje hé!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief
Hoe is het eigenlijk? Vermaak je je nog een beetje op het werk?
Op het werk is het rumoerig, maar zo gezellig als je het zelf maakt, en gelukkig ben ik wel gezellig dus
Volgende week een weekje met mijn olijke kontje in Griekenland
En daar?![]()
YEAHquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste hot nieuws wat mij bereikte was dat robben toch mee gaat![]()
![]()
Nu ben ik weer iets vrolijker![]()
Slaap lekker schatjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
@ Snoepje: Jaa d'r geld is zo goed als op jaik ga naar Malta !
en ook goed om te horen dat 't goed gaat met de kleine
@ Slaapkopje, beter wordt je lada'tje snel gemaakt ja, zo alleen in de schuur met z'n hartje kapot is ook niks nee
2011 13" i5 ...![]()
Lekker en Griekenland heerlijk!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja zijn gangetje hé!
Op het werk is het rumoerig, maar zo gezellig als je het zelf maakt, en gelukkig ben ik wel gezellig dus
En daar?![]()
Veel plezier alvast! En waar ga je heen?
Hier alles goed
But you let the day drift away![]()
Sacha![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, en ik mis d'r nu alquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef AskMe het volgende:
@ Slaapkopje, beter wordt je lada'tje snel gemaakt ja, zo alleen in de schuur met z'n hartje kapot is ook niks neeMaar anders had m'n pappie aangeboden dat we tijdelijk van auto ruilen en dat hij kijkt of ie de klachten krijgt. Want hij heeft verstand van auto's
Heb je nog ruimte voor anderhalve verstekeling?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef AskMe het volgende:
@ Slaapkopje, beter wordt je lada'tje snel gemaakt ja, zo alleen in de schuur met z'n hartje kapot is ook niks nee
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
nieuwe goede muziek is altijd een leuke verrassingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe dat de laatste tijd wel steeds meer
leer steeds meer nieuwe dingen kennen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Corfu, Gouviaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en Griekenland heerlijk!![]()
Veel plezier alvast! En waar ga je heen?
Hier alles goed
Gewoon leuk klein hotelletje/apartement dingetje geen massaal hotel waar je het terrein niet eens af hoeft en je alsnog gewoon Nederlands kan praten
Deze trouwens:
http://www.isabella-apartments.gr/![]()
Auto van pappie klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik mis d'r nu alMaar anders had m'n pappie aangeboden dat we tijdelijk van auto ruilen en dat hij kijkt of ie de klachten krijgt. Want hij heeft verstand van auto's
haha, mja wel beter dat hij zich wilt inzetten voor jou auto'tje om 'm weer aan de praat te krijgen
2011 13" i5 ...![]()
Onze huwelijksreisquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja zijn gangetje hé!
En daar?
Ziet er wel mooi uit!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Corfu, Gouvia
Gewoon leuk klein hotelletje/apartement dingetje geen massaal hotel waar je het terrein niet eens af hoeft en je alsnog gewoon Nederlands kan praten
Deze trouwens:
http://www.isabella-apartments.gr/Al ben ik zelf meer van het niet-Nederlands praten op vakantie enzo
Maar veel plezier, en dat gaat vast lukken!
Passen jullie in een koffer en wegen jullie bij elkaar 20 kg ?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je nog ruimte voor anderhalve verstekeling?
![]()
dan.. JAAAA
2011 13" i5 ...![]()
Ja, en het is een hele moderne fijn rijdende autoquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef AskMe het volgende:
[..]
Auto van pappie klinkt goedhaha, mja wel beter dat hij zich wilt inzetten voor jou auto'tje om 'm weer aan de praat te krijgen
De hele maand juli is die ook van mij, want dan zijn ze op vakantie
Jaa als je hem nog een keer leest zul je zien dat ik dat eigenlijk ook bedoel maar niet zo goed verwoordquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit!Al ben ik zelf meer van het niet-Nederlands praten op vakantie enzo
Maar veel plezier, en dat gaat vast lukken!
![]()
![]()
* suikertaartje valt van de bank van het lachenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef AskMe het volgende:
[..]
Passen jullie in een koffer en wegen jullie bij elkaar 20 kg ?![]()
dan.. JAAAA
![]()
nee, dat halen we NET niet
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Stap 1 is inderdaad die spaarrekeningquote:
Het werkt meestal het beste als je aan het begin van de maand (direct na ontvangst van salaris oid) een bedrag overmaakt, dan kun je de rest wel gewoon gebruiken. En een beetje budgetteren
ja, mij niet om advies vragenquote:
Ow ik doe altijd aan het einde gewoon wat ik over hebquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad die spaarrekening
Het werkt meestal het beste als je aan het begin van de maand (direct na ontvangst van salaris oid) een bedrag overmaakt, dan kun je de rest wel gewoon gebruiken. En een beetje budgetteren
En gewoon altijd een minimumbedrag![]()
pfoe, klinkt goed zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en het is een hele moderne fijn rijdende autoDe hele maand juli is die ook van mij, want dan zijn ze op vakantie
gebruik je de auto veel ?
2011 13" i5 ...![]()
Komop, met een beetje lijnen...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje valt van de bank van het lachen![]()
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje valt van de bank van het lachen![]()
![]()
dan moet ik hieruit concluderen dat het niet echt gaat lukken
2011 13" i5 ...![]()
Ja, ik heb dus niks over. Ik geef alles uit aan apekoppen en andere lekkere dingen die mijn moeder heus ook wel een keer wil kopenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ik doe altijd aan het einde gewoon wat ik over heb
En gewoon altijd een minimumbedrag
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Thijs is al bijna 13 kilo in z'n eentjequote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan denk ik dat je grootste probleem zelfdiscipline isquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus niks over. Ik geef alles uit aan apekoppen en andere lekkere dingen die mijn moeder heus ook wel een keer wil kopen![]()
![]()
Maar dat werkt bij de meeste mensen nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ik doe altijd aan het einde gewoon wat ik over heb
En gewoon altijd een minimumbedrag
nee, helaas, en om je nou alleen Thijs mee te gevenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha![]()
dan moet ik hieruit concluderen dat het niet echt gaat lukken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Joahquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
pfoe, klinkt goed zeggebruik je de auto veel ?
Ik rijd best veel ja, ik vind het ook leuk om te rijden
Ja daar is het niet voor hèequote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb ik al maar daar haal ik steeds alles weer vanaf
, stuur het geld naar je ouders hun rekening en vraag of ze het apart houden
of of of koop een kluis en gooi per maand geld erin en vergeet de combinatie, elke maand één nieuwe kluis dus
2011 13" i5 ...![]()
Dan verdien ik zeker teveelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat werkt bij de meeste mensen niet![]()
![]()
Ah,quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad die spaarrekening
Het werkt meestal het beste als je aan het begin van de maand (direct na ontvangst van salaris oid) een bedrag overmaakt, dan kun je de rest wel gewoon gebruiken. En een beetje budgetteren![]()
Maar het probleem is dat ik het er ook rustig weer af haal. Terwijl ik het geld straks wel goed kan gebruiken, maar omdat ik er nu nog niks van merk denk ik dat het wel mee zal vallen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat wordt luiertjes verschonen, melk geven speentje in z'n mond stoppen, met blokken spelen en dergelijke praktijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, helaas, en om je nou alleen Thijs mee te geven
2011 13" i5 ...![]()
weet je wel wat dat kost?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja daar is het niet voor hèe, stuur het geld naar je ouders hun rekening en vraag of ze het apart houden
of of of koop een kluis en gooi per maand geld erin en vergeet de combinatie, elke maand één nieuwe kluis dus
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
voor een euro of 30 koop je er eenquote:
Deel die met mij dan?quote:
Nee, je krijgt genoegquote:Daarom, budgetterenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah,![]()
Maar het probleem is dat ik het er ook rustig weer af haal. Terwijl ik het geld straks wel goed kan gebruiken, maar omdat ik er nu nog niks van merk denk ik dat het wel mee zal vallenAlvast bedenken wat je budget is en hoeveel je dus ongeveer per week kunt uitgeven
Ik vind het ook super om te rijdenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahIk rijd best veel ja, ik vind het ook leuk om te rijden
toch mooi wat zo'n papiertje (pasje) voor lol kan opleveren
![]()
hoe staat het met de arbeid (als ik vragen mag)
2011 13" i5 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |