muziek wissel ik altijd zoveel mogelijk afquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is zeker niet verkeerd dat niet
maar na jaren lang alleen maar black metal hebben geluisterd is dit wel ffe wat anders
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen!LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het eigenlijk? Vermaak je je nog een beetje op het werk?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik doe dat de laatste tijd wel steeds meerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
muziek wissel ik altijd zoveel mogelijk af
en terechtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Giertjedat vind ik nou lieffffff
dat is de 2e al die je voor me maakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
en is het lekker? waarvan is hetIk vind het heerlijk en ik heb nu de body spray, ruikt net zo lekker, en dat was 230 ml voor 12,99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Ach ja zijn gangetje hé!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief
Hoe is het eigenlijk? Vermaak je je nog een beetje op het werk?
Op het werk is het rumoerig, maar zo gezellig als je het zelf maakt, en gelukkig ben ik wel gezellig dus
Volgende week een weekje met mijn olijke kontje in Griekenland
En daar?![]()
YEAHquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste hot nieuws wat mij bereikte was dat robben toch mee gaat![]()
![]()
Nu ben ik weer iets vrolijker![]()
Slaap lekker schatjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
@ Snoepje: Jaa d'r geld is zo goed als op jaik ga naar Malta !
en ook goed om te horen dat 't goed gaat met de kleine
@ Slaapkopje, beter wordt je lada'tje snel gemaakt ja, zo alleen in de schuur met z'n hartje kapot is ook niks nee
2011 13" i5 ...![]()
Lekker en Griekenland heerlijk!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja zijn gangetje hé!
Op het werk is het rumoerig, maar zo gezellig als je het zelf maakt, en gelukkig ben ik wel gezellig dus
En daar?![]()
Veel plezier alvast! En waar ga je heen?
Hier alles goed
But you let the day drift away![]()
Sacha![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, en ik mis d'r nu alquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef AskMe het volgende:
@ Slaapkopje, beter wordt je lada'tje snel gemaakt ja, zo alleen in de schuur met z'n hartje kapot is ook niks neeMaar anders had m'n pappie aangeboden dat we tijdelijk van auto ruilen en dat hij kijkt of ie de klachten krijgt. Want hij heeft verstand van auto's
Heb je nog ruimte voor anderhalve verstekeling?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef AskMe het volgende:
@ Slaapkopje, beter wordt je lada'tje snel gemaakt ja, zo alleen in de schuur met z'n hartje kapot is ook niks nee
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
nieuwe goede muziek is altijd een leuke verrassingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe dat de laatste tijd wel steeds meer
leer steeds meer nieuwe dingen kennen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Corfu, Gouviaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en Griekenland heerlijk!![]()
Veel plezier alvast! En waar ga je heen?
Hier alles goed
Gewoon leuk klein hotelletje/apartement dingetje geen massaal hotel waar je het terrein niet eens af hoeft en je alsnog gewoon Nederlands kan praten
Deze trouwens:
http://www.isabella-apartments.gr/![]()
Auto van pappie klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik mis d'r nu alMaar anders had m'n pappie aangeboden dat we tijdelijk van auto ruilen en dat hij kijkt of ie de klachten krijgt. Want hij heeft verstand van auto's
haha, mja wel beter dat hij zich wilt inzetten voor jou auto'tje om 'm weer aan de praat te krijgen
2011 13" i5 ...![]()
Onze huwelijksreisquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja zijn gangetje hé!
En daar?
Ziet er wel mooi uit!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Corfu, Gouvia
Gewoon leuk klein hotelletje/apartement dingetje geen massaal hotel waar je het terrein niet eens af hoeft en je alsnog gewoon Nederlands kan praten
Deze trouwens:
http://www.isabella-apartments.gr/Al ben ik zelf meer van het niet-Nederlands praten op vakantie enzo
Maar veel plezier, en dat gaat vast lukken!
Passen jullie in een koffer en wegen jullie bij elkaar 20 kg ?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je nog ruimte voor anderhalve verstekeling?
![]()
dan.. JAAAA
2011 13" i5 ...![]()
Ja, en het is een hele moderne fijn rijdende autoquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef AskMe het volgende:
[..]
Auto van pappie klinkt goedhaha, mja wel beter dat hij zich wilt inzetten voor jou auto'tje om 'm weer aan de praat te krijgen
De hele maand juli is die ook van mij, want dan zijn ze op vakantie
Jaa als je hem nog een keer leest zul je zien dat ik dat eigenlijk ook bedoel maar niet zo goed verwoordquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit!Al ben ik zelf meer van het niet-Nederlands praten op vakantie enzo
Maar veel plezier, en dat gaat vast lukken!
![]()
![]()
* suikertaartje valt van de bank van het lachenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef AskMe het volgende:
[..]
Passen jullie in een koffer en wegen jullie bij elkaar 20 kg ?![]()
dan.. JAAAA
![]()
nee, dat halen we NET niet
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Stap 1 is inderdaad die spaarrekeningquote:
Het werkt meestal het beste als je aan het begin van de maand (direct na ontvangst van salaris oid) een bedrag overmaakt, dan kun je de rest wel gewoon gebruiken. En een beetje budgetteren
ja, mij niet om advies vragenquote:
Ow ik doe altijd aan het einde gewoon wat ik over hebquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad die spaarrekening
Het werkt meestal het beste als je aan het begin van de maand (direct na ontvangst van salaris oid) een bedrag overmaakt, dan kun je de rest wel gewoon gebruiken. En een beetje budgetteren
En gewoon altijd een minimumbedrag![]()
pfoe, klinkt goed zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en het is een hele moderne fijn rijdende autoDe hele maand juli is die ook van mij, want dan zijn ze op vakantie
gebruik je de auto veel ?
2011 13" i5 ...![]()
Komop, met een beetje lijnen...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje valt van de bank van het lachen![]()
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje valt van de bank van het lachen![]()
![]()
dan moet ik hieruit concluderen dat het niet echt gaat lukken
2011 13" i5 ...![]()
Ja, ik heb dus niks over. Ik geef alles uit aan apekoppen en andere lekkere dingen die mijn moeder heus ook wel een keer wil kopenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ik doe altijd aan het einde gewoon wat ik over heb
En gewoon altijd een minimumbedrag
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Thijs is al bijna 13 kilo in z'n eentjequote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan denk ik dat je grootste probleem zelfdiscipline isquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus niks over. Ik geef alles uit aan apekoppen en andere lekkere dingen die mijn moeder heus ook wel een keer wil kopen![]()
![]()
Maar dat werkt bij de meeste mensen nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ik doe altijd aan het einde gewoon wat ik over heb
En gewoon altijd een minimumbedrag
nee, helaas, en om je nou alleen Thijs mee te gevenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha![]()
dan moet ik hieruit concluderen dat het niet echt gaat lukken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Joahquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
pfoe, klinkt goed zeggebruik je de auto veel ?
Ik rijd best veel ja, ik vind het ook leuk om te rijden
Ja daar is het niet voor hèequote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb ik al maar daar haal ik steeds alles weer vanaf
, stuur het geld naar je ouders hun rekening en vraag of ze het apart houden
of of of koop een kluis en gooi per maand geld erin en vergeet de combinatie, elke maand één nieuwe kluis dus
2011 13" i5 ...![]()
Dan verdien ik zeker teveelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat werkt bij de meeste mensen niet![]()
![]()
Ah,quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad die spaarrekening
Het werkt meestal het beste als je aan het begin van de maand (direct na ontvangst van salaris oid) een bedrag overmaakt, dan kun je de rest wel gewoon gebruiken. En een beetje budgetteren![]()
Maar het probleem is dat ik het er ook rustig weer af haal. Terwijl ik het geld straks wel goed kan gebruiken, maar omdat ik er nu nog niks van merk denk ik dat het wel mee zal vallen
Dat wordt luiertjes verschonen, melk geven speentje in z'n mond stoppen, met blokken spelen en dergelijke praktijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, helaas, en om je nou alleen Thijs mee te geven
2011 13" i5 ...![]()
weet je wel wat dat kost?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja daar is het niet voor hèe, stuur het geld naar je ouders hun rekening en vraag of ze het apart houden
of of of koop een kluis en gooi per maand geld erin en vergeet de combinatie, elke maand één nieuwe kluis dus
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
voor een euro of 30 koop je er eenquote:
Deel die met mij dan?quote:
Nee, je krijgt genoegquote:Daarom, budgetterenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah,![]()
Maar het probleem is dat ik het er ook rustig weer af haal. Terwijl ik het geld straks wel goed kan gebruiken, maar omdat ik er nu nog niks van merk denk ik dat het wel mee zal vallenAlvast bedenken wat je budget is en hoeveel je dus ongeveer per week kunt uitgeven
Ik vind het ook super om te rijdenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahIk rijd best veel ja, ik vind het ook leuk om te rijden
toch mooi wat zo'n papiertje (pasje) voor lol kan opleveren
![]()
hoe staat het met de arbeid (als ik vragen mag)
2011 13" i5 ...![]()
Nou..hij eet gewoon met de pot mee (als je geluk hebt) en een speen heeft 'ie al een jaar niet meerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat wordt luiertjes verschonen, melk geven speentje in z'n mond stoppen, met blokken spelen en dergelijke praktijken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja, maar da's bij mij met alles zo volgensmij.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je grootste probleem zelfdiscipline is
niet zelf doen dan, dat werkt het bestequote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar da's bij mij met alles zo volgensmij.
da's anders op jaarbasis een aardig bedragje hoorquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ooh, dus een bigmac menu gaat er wel in danquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..hij eet gewoon met de pot mee (als je geluk hebt) en een speen heeft 'ie al een jaar niet meer
haha
2011 13" i5 ...![]()
360 spaarcentjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
da's anders op jaarbasis een aardig bedragje hoor
in euro's hehThere's a virus in my system
Zolang je niet met pannenkoeken of pizza aankomt...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ooh, dus een bigmac menu gaat er wel in danhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Maar een week geleden kreeg ik mijn salaris, en nu heb ik alles nog, dus best wel goed van mezelf. Alleen er gaat nog wat van de verzekering van mijn laptop af en nog wat andere kleine dingetjes. Maargoed.
Bij mij ook al.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar da's bij mij met alles zo volgensmij.
dat is toch hartstikke netjes?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Maar een week geleden kreeg ik mijn salaris, en nu heb ik alles nog, dus best wel goed van mezelf. Alleen er gaat nog wat van de verzekering van mijn laptop af en nog wat andere kleine dingetjes. Maargoed.There's a virus in my system
Bakker Bart, Albert Heijn enzo enzo enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehe, maar waar geef je het nu aan uit dan?
Ik heb wel net nieuwe tekenpotloden gehaald maar da's dan ook een hobby en eens in de zoveel maanden. Dat is dan het probleem niet maar dat eten.Ik word er ook nog eens dik van.
Koop zo;n blikken spaarpot en stop daar zodra je je loon krijgt een deel ervan erinquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Maar een week geleden kreeg ik mijn salaris, en nu heb ik alles nog, dus best wel goed van mezelf. Alleen er gaat nog wat van de verzekering van mijn laptop af en nog wat andere kleine dingetjes. Maargoed.
ik spaar iedere week zeker wel 25 euro op
door simpelweg niet meer zoveel uit te gaan en niet zoveel vreten meer te kopenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
voerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bakker Bart, Albert Heijn enzo enzo enzo.
Ik heb wel net nieuwe tekenpotloden gehaald maar da's dan ook een hobby en eens in de zoveel maanden. Dat is dan het probleem niet maar dat eten.Ik word er ook nog eens dik van.
Duur geintje
En jij bent lichter dan ik ja
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zolang je niet met pannenkoeken of pizza aankomt...Dan heb je 'm gezond opgevoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(alhoewel pizza en pannekoeken moet ie haast wel lekker gaan vinden
)
2011 13" i5 ...![]()
Ja, leuk he?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik vind het ook super om te rijdentoch mooi wat zo'n papiertje (pasje) voor lol kan opleveren
![]()
hoe staat het met de arbeid (als ik vragen mag)
En ik ben gewoon super trots op mijn aftandse Lada
Ik kan er niets aan doen
![]()
Ik ben begonnen met vrijwilligerswerk op eigen verzoekIk zit nu op een kinderboerderij, op zich leuk maar ik voel me niet echt positief gestimuleerd, dus nu ga ik kijken of ik coach van jongeren kan worden en taalcoach voor allochtone vrouwen met een taalachterstand.
Weet jij eigenlijk al wat voor studie je wilt gaan doen?Come on now, you knew you were lost
Zelfs niet meer uitgaan werkt niet bij mijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
door simpelweg niet meer zoveel uit te gaan en niet zoveel vreten meer te kopen
ja, hij eet dan wel weer zalm met tagliatelle en broccoliquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dan heb je 'm gezond opgevoed(alhoewel pizza en pannekoeken moet ie haast wel lekker gaan vinden
)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zolang je niet met pannenkoeken of pizza aankomt...Ik houd ook niet van pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's zeker goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
niet uitgaan scheelt me al 300 per maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs niet meer uitgaan werkt niet bij mij
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja klopt, ik kan je aanraden om niet meer eten te kopenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bakker Bart, Albert Heijn enzo enzo enzo.
Als je erover nadenkt hoeveel geld je van je spaar afhaalt om vevrolgens eten te kopen dan denk je toch bij jezelf ook van uhm ... wat doe ik
2011 13" i5 ...![]()
Klinkt als een veelzijdige jongen hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij eet dan wel weer zalm met tagliatelle en broccoli
2011 13" i5 ...![]()
Ja maar het is dus ook niet de bedoeling dat ik zwaarder word dan ik nu ben he. De trainingen stoppen ook bijna, ze zijn al aan het minderen. Als ik zo door blijf eten zonder te trainen dan word ik echt megadik.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voerDuur geintje
En jij bent lichter dan ik ja
Ja, maar ik denk dan iedere keer, och... die paar euro....quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kan je aanraden om niet meer eten te kopen
Als je erover nadenkt hoeveel geld je van je spaar afhaalt om vevrolgens eten te kopen dan denk je toch bij jezelf ook van uhm ... wat doe ik
En aan het eind van de maand is het toch al gauw 100/150 euro weg aan ijs, chocola, broodjes enzo.
ik haat mijn darmen
Ik ga niet eens uit. Die paar keer dat ik uitging heb ik hooguit 5 euro uitgegeven als het niet minder wasquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
door simpelweg niet meer zoveel uit te gaan en niet zoveel vreten meer te kopen
Zoveel geld krijg ik niet eens binnen per maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet uitgaan scheelt me al 300 per maand
jij bent een meisje en die krijgen negen van de tien keer gratis zuipenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga niet eens uit. Die paar keer dat ik uitging heb ik hooguit 5 euro uitgegeven als het niet minder was
Det Som En Gang Var
Ja, maar jij bent een manquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet uitgaan scheelt me al 300 per maand
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
mja ik dus wel maar ik heb nog wat projecten op et programma staan voor tatts dus ja dan moet ik wel bezuinigen en dan maar op het uitgaanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoveel geld krijg ik niet eens binnen per maand
Det Som En Gang Var
Ja alcohol ja. Geen hond die mij een cola aanbiedt. Heb ik dus niks aanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent een meisje en die krijgen negen van de tien keer gratis zuipen
zie de post er bovenquote:
Det Som En Gang Var
Ja dat doe ik ook, van de week even rebels gedaan en B&J gekocht, want ik kwam erachter dat ze dat tegenwoordig hebben bij de Poiesz.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan iedere keer, och... die paar euro....
En aan het eind van de maand is het toch al gauw 100/150 euro weg aan ijs, chocola, broodjes enzo.
En ik geef ook veel te veel geld uit aan energiedrank. Ik geef ook zo 100,- per maand uit aan eten en drinken.
waarom gaan mensen er gelijk van uit dat iedereen die uit gaat zuiptquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja alcohol ja. Geen hond die mij een cola aanbiedt. Heb ik dus niks aan
Det Som En Gang Var
Ja ik moet het huis uit maar ik heb er geen geld voor. Ik moet sowieso een nieuw bed+matras hebben, en dat is al kut genoeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik dus wel maar ik heb nog wat projecten op et programma staan voor tatts dus ja dan moet ik wel bezuinigen en dan maar op het uitgaan
uitgaan plus drank is leukerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom gaan mensen er gelijk van uit dat iedereen die uit gaat zuipt
Ik geef wel meer uit aan eten en drinkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, van de week even rebels gedaan en B&J gekocht, want ik kwam erachter dat ze dat tegenwoordig hebben bij de Poiesz.
En ik geef ook veel te veel geld uit aan energiedrank. Ik geef ook zo 100,- per maand uit aan eten en drinken.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Tsja, het resultaat moeten we nog maar afwachtenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik 'kende' 't ook ja, maar nu heb ik ingezien dat het echt slecht is, voor je rekening en je lchaamquote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan iedere keer, och... die paar euro....
2011 13" i5 ...![]()
Jij hebt een kind. Ik heb een pappa en mamma die voor mij zorgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geef wel meer uit aan eten en drinken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Energy drink niet, drinken sowieso niet, dan koop ik meestal vifit, want dat geeft me toch enigzins een goed gevoelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, van de week even rebels gedaan en B&J gekocht, want ik kwam erachter dat ze dat tegenwoordig hebben bij de Poiesz.
En ik geef ook veel te veel geld uit aan energiedrank. Ik geef ook zo 100,- per maand uit aan eten en drinken.Maar die satébroodjes en minipizza's zijn veel te lekker. Net als de Puur in Heerenveen. Al dat ijs
Wil je een fatsoenlijke beetje ijs dan is dat al gauw 2,80 per keer.
Wat dacht je van energiedrank, op een gegeven moment maar gestopt met die troep, ik dronk anderhalve liter per dag zo ongeveerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik 'kende' 't ook ja, maar nu heb ik ingezien dat het echt slecht is, voor je rekening en je lchaamMaar geen kilo afgevallen hoor
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: