Nou..hij eet gewoon met de pot mee (als je geluk hebt) en een speen heeft 'ie al een jaar niet meerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat wordt luiertjes verschonen, melk geven speentje in z'n mond stoppen, met blokken spelen en dergelijke praktijken
Ja, maar da's bij mij met alles zo volgensmij.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je grootste probleem zelfdiscipline is
niet zelf doen dan, dat werkt het bestequote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar da's bij mij met alles zo volgensmij.
da's anders op jaarbasis een aardig bedragje hoorquote:
Ooh, dus een bigmac menu gaat er wel in danquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..hij eet gewoon met de pot mee (als je geluk hebt) en een speen heeft 'ie al een jaar niet meer
360 spaarcentjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
da's anders op jaarbasis een aardig bedragje hoor
Zolang je niet met pannenkoeken of pizza aankomt...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ooh, dus een bigmac menu gaat er wel in danhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Bij mij ook al.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar da's bij mij met alles zo volgensmij.
dat is toch hartstikke netjes?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Maar een week geleden kreeg ik mijn salaris, en nu heb ik alles nog, dus best wel goed van mezelf. Alleen er gaat nog wat van de verzekering van mijn laptop af en nog wat andere kleine dingetjes. Maargoed.
Bakker Bart, Albert Heijn enzo enzo enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehe, maar waar geef je het nu aan uit dan?
Koop zo;n blikken spaarpot en stop daar zodra je je loon krijgt een deel ervan erinquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Maar een week geleden kreeg ik mijn salaris, en nu heb ik alles nog, dus best wel goed van mezelf. Alleen er gaat nog wat van de verzekering van mijn laptop af en nog wat andere kleine dingetjes. Maargoed.
voerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bakker Bart, Albert Heijn enzo enzo enzo.
Ik heb wel net nieuwe tekenpotloden gehaald maar da's dan ook een hobby en eens in de zoveel maanden. Dat is dan het probleem niet maar dat eten.Ik word er ook nog eens dik van.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zolang je niet met pannenkoeken of pizza aankomt...Dan heb je 'm gezond opgevoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(alhoewel pizza en pannekoeken moet ie haast wel lekker gaan vinden
)
2011 13" i5 ...
Ja, leuk he?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik vind het ook super om te rijdentoch mooi wat zo'n papiertje (pasje) voor lol kan opleveren
![]()
hoe staat het met de arbeid (als ik vragen mag)
Zelfs niet meer uitgaan werkt niet bij mijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
ik spaar iedere week zeker wel 25 euro op
door simpelweg niet meer zoveel uit te gaan en niet zoveel vreten meer te kopen
ja, hij eet dan wel weer zalm met tagliatelle en broccoliquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dan heb je 'm gezond opgevoed(alhoewel pizza en pannekoeken moet ie haast wel lekker gaan vinden
)
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zolang je niet met pannenkoeken of pizza aankomt...Ik houd ook niet van pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Da's zeker goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
niet uitgaan scheelt me al 300 per maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs niet meer uitgaan werkt niet bij mij
Ja klopt, ik kan je aanraden om niet meer eten te kopenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bakker Bart, Albert Heijn enzo enzo enzo.
Ik heb wel net nieuwe tekenpotloden gehaald maar da's dan ook een hobby en eens in de zoveel maanden. Dat is dan het probleem niet maar dat eten.Ik word er ook nog eens dik van.
Klinkt als een veelzijdige jongen hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij eet dan wel weer zalm met tagliatelle en broccoli
Ja maar het is dus ook niet de bedoeling dat ik zwaarder word dan ik nu ben he. De trainingen stoppen ook bijna, ze zijn al aan het minderen. Als ik zo door blijf eten zonder te trainen dan word ik echt megadik.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voerDuur geintje
En jij bent lichter dan ik ja
Ja, maar ik denk dan iedere keer, och... die paar euro....quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kan je aanraden om niet meer eten te kopen
Als je erover nadenkt hoeveel geld je van je spaar afhaalt om vevrolgens eten te kopen dan denk je toch bij jezelf ook van uhm ... wat doe ik
Ik ga niet eens uit. Die paar keer dat ik uitging heb ik hooguit 5 euro uitgegeven als het niet minder wasquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
ik spaar iedere week zeker wel 25 euro op
door simpelweg niet meer zoveel uit te gaan en niet zoveel vreten meer te kopen
Zoveel geld krijg ik niet eens binnen per maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet uitgaan scheelt me al 300 per maand
jij bent een meisje en die krijgen negen van de tien keer gratis zuipenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga niet eens uit. Die paar keer dat ik uitging heb ik hooguit 5 euro uitgegeven als het niet minder was
Ja, maar jij bent een manquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet uitgaan scheelt me al 300 per maand
mja ik dus wel maar ik heb nog wat projecten op et programma staan voor tatts dus ja dan moet ik wel bezuinigen en dan maar op het uitgaanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoveel geld krijg ik niet eens binnen per maand
Ja alcohol ja. Geen hond die mij een cola aanbiedt. Heb ik dus niks aanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent een meisje en die krijgen negen van de tien keer gratis zuipen
zie de post er bovenquote:
Ja dat doe ik ook, van de week even rebels gedaan en B&J gekocht, want ik kwam erachter dat ze dat tegenwoordig hebben bij de Poiesz.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan iedere keer, och... die paar euro....
En aan het eind van de maand is het toch al gauw 100/150 euro weg aan ijs, chocola, broodjes enzo.
waarom gaan mensen er gelijk van uit dat iedereen die uit gaat zuiptquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja alcohol ja. Geen hond die mij een cola aanbiedt. Heb ik dus niks aan
Ja ik moet het huis uit maar ik heb er geen geld voor. Ik moet sowieso een nieuw bed+matras hebben, en dat is al kut genoeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik dus wel maar ik heb nog wat projecten op et programma staan voor tatts dus ja dan moet ik wel bezuinigen en dan maar op het uitgaan
uitgaan plus drank is leukerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom gaan mensen er gelijk van uit dat iedereen die uit gaat zuipt
Ik geef wel meer uit aan eten en drinkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, van de week even rebels gedaan en B&J gekocht, want ik kwam erachter dat ze dat tegenwoordig hebben bij de Poiesz.
En ik geef ook veel te veel geld uit aan energiedrank. Ik geef ook zo 100,- per maand uit aan eten en drinken.
Tsja, het resultaat moeten we nog maar afwachtenquote:
Ik 'kende' 't ook ja, maar nu heb ik ingezien dat het echt slecht is, voor je rekening en je lchaamquote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan iedere keer, och... die paar euro....
En aan het eind van de maand is het toch al gauw 100/150 euro weg aan ijs, chocola, broodjes enzo.
Jij hebt een kind. Ik heb een pappa en mamma die voor mij zorgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geef wel meer uit aan eten en drinken
Energy drink niet, drinken sowieso niet, dan koop ik meestal vifit, want dat geeft me toch enigzins een goed gevoelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, van de week even rebels gedaan en B&J gekocht, want ik kwam erachter dat ze dat tegenwoordig hebben bij de Poiesz.
En ik geef ook veel te veel geld uit aan energiedrank. Ik geef ook zo 100,- per maand uit aan eten en drinken.
Wat dacht je van energiedrank, op een gegeven moment maar gestopt met die troep, ik dronk anderhalve liter per dag zo ongeveerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik 'kende' 't ook ja, maar nu heb ik ingezien dat het echt slecht is, voor je rekening en je lchaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |