Zekers.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ghehe klinkt als een losgeslagen avond. Mag toch wel flink geslaagd genoemd worden of niet?
Ja, maar het duurde mij te langquote:
Terecht, ik had het ook tegen Hojdwhopper.quote:
Ohquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Terecht, ik had het ook tegen Hojdwhopper.
Ik welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Stommerts! Ik kon niet zo snel een leuke TT verzinnen!
Coolquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja, ik vind het zelfs een eer dat er een topic naar mij 'vernoemd' is, die komt in mijn sig!
Moment weer hoor, het duurt weer even bij mij.quote:
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=teknomist&member=&order=relevance&sid=563c7b2098c69b896ddc816460883d55quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja, ik vind het zelfs een eer dat er een topic naar mij 'vernoemd' is, die komt in mijn sig!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=teknomist&member=&order=relevance&sid=563c7b2098c69b896ddc816460883d55
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef automatic_ het volgende:
West-Brabant #7; Waar Automatic_ de mannen gek maakt
Ik heb geen ideequote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Wacht maar, ooit....
Waarom staat Tilburg eigenlijk in de OP? 'En ik loop hier alleen in Tilburg-stad'?
Jammer dat we daar niet in gepost hebbenquote:
Daar was je zeker ook zo ongeduldig en opende zelf een #7?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
[..]
Jammer dat we daar niet in gepost hebben
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Daar was je zeker ook zo ongeduldig en opende zelf een #7?
Ik stond aan de andere kant hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef EDMAN- het volgende:
Yes, stond bij het wapen van roosendaal, rechts van het podium. Jammer van het weer maar was wel gezellig
Kan je die lijst hier niet publiceren andersquote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanavond nog maar eens een keer gaan kijken, heb van een maat van me nog een mooi overzicht gekregen, met de speerpunten van elke partij op diverse gebieden als zorg, veiligheid e.d. Kijken of ik er dan wel uit kom.
VVD zegt Fuck you tegen Jan Modaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef automatic_ het volgende:
Afgelopen zaterdag stond er in de krant ook een overzicht en op bepaalde dingen was ik het echt niet eens bij de VVD
Algemeen bekend toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
VVD zegt Fuck you tegen Jan Modaal.
Tja, dat wist ik ook welquote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
VVD zegt Fuck you tegen Jan Modaal.
Even mezelf quoten, maar ff om aan te geven waarom ik geen PVV stem. Onderstaande punten vind ik namelijk nogal "eng"quote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef Kper_Norci het volgende:
U vraagt, wij draaien: http://www.forum.nl/LinkClick.aspx?fileticket=Qb11pEjXRoc%3D&tabid=84
Ze kunnen wel zeggen van je moet Wilders niet met Hitler vergelijken, maar deze 2 punten doen mij echt aan Nazi-Duitsland denken...quote: De Canon van Nederland verplicht op basisschool, het volkslied wordt geleerd en op elke school de Neder‐landse vlag.
Strijd tegen islam wordt kernpunt van buitenlands beleid.
quote:Dreigend onweer zorgde gisteren voor een spannend begin van de zevende editie van Roosendaal Zingt. "Tja", lacht Olav Posthumus enkele uren voor aanvang van het meezingspektakel, doelend op het Bergse koor The MusiCompany. "Dat krijg je ervan als je Krabben uitnodigt.
Ik vind vergelijkingen met de WOII altijd zo'n dooddoener en selectief. Je kunt het nationalisme van Wilders net zo goed vergelijken met het Turkse nationalisme. En met de strijd tegen de islam wordt volgens mij gewoon de radicale islam/islamitisch terrorisme bedoelt, daar is mij m.i. niks mis mee. De Joden kregen voor de WOII de schuld van de depressie en werden gezien als een minderwaardig ras. Dat is niet de toon en de redenering van Wilders t.o.v. de islam.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, maar ff om aan te geven waarom ik geen PVV stem. Onderstaande punten vind ik namelijk nogal "eng"
[..]
Ze kunnen wel zeggen van je moet Wilders niet met Hitler vergelijken, maar deze 2 punten doen mij echt aan Nazi-Duitsland denken...
Het is natuurlijk niet hetzelfde, en de reden die erachter zit is ook anders natuurlijk, maar ik vind het wel op elkaar lijken. Door de maatregelen die Wilders wil nemen, wordt er namelijk een groep mensen, moslims, buitengesloten. Ze zullen heus niet naar concentratiekampen hoeven, of de gaskamer in, maar ik vind het hele idee gewoon lijken op de situatie toen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind vergelijkingen met de WOII altijd zo'n dooddoener en selectief. Je kunt het nationalisme van Wilders net zo goed vergelijken met het Turkse nationalisme. En met de strijd tegen de islam wordt volgens mij gewoon de radicale islam/islamitisch terrorisme bedoelt, daar is mij m.i. niks mis mee. De Joden kregen voor de WOII de schuld van de depressie en werden gezien als een minderwaardig ras. Dat is niet de toon en de redenering van Wilders t.o.v. de islam.
er is niks mis met het leren van de canon van Nederland (dat is alleen maar goed voor je algemene kennis), of het volkslied. Zo'n vlag hoeft voor mij ook weer niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, maar ff om aan te geven waarom ik geen PVV stem. Onderstaande punten vind ik namelijk nogal "eng"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |