abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82436264
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Weet je zeker dat zo'n truck de motor voorin heeft liggen dan?
Nee, maar dat is ook wel uit te zoeken
pi_82436276
Ah, hier meer foto's van afgebrande wagens, waaronder het parkeerplaats:
http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam5.html
pi_82436300
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, maar dat is ook wel uit te zoeken
Nou, waarom doe je dat niet meteen dan??
pi_82436354
Als ik deze foto bekijk zie je hier en daar mensen lopen:

Nou, STEL dat het waar is wat die wood roept en materiaal zoals die auto's is getoasted, zou het dan niet zo zijn dat die mensen daar ook zouden smelten?
pi_82436381
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Nou, waarom doe je dat niet meteen dan??
ff kalm he.... ben al bezig, maar zo te zien ligt de motor niet voor in, maar meer achter het voorwiel. Als ik het goed heb. Judy Wood lijkt iig geen verstand van voertuigen te hebben
pi_82436416
En ook hier staan mensen rondom die wagens.
Als het daar zo heet zou zijn, dan zouden die mensen daar toch niet kunnen lopen?

pi_82436439
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

ff kalm he.... ben al bezig, maar zo te zien ligt de motor niet voor in, maar meer achter het voorwiel. Als ik het goed heb. Judy Wood lijkt iig geen verstand van voertuigen te hebben
Ok, misschien is het handig dan dat je eerst die dingen uitzoekt voor je ze post?
pi_82436554
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef Redux het volgende:
Als ik deze foto bekijk zie je hier en daar mensen lopen:

[ afbeelding ]

Nou, STEL dat het waar is wat die wood roept en materiaal zoals die auto's is getoasted, zou het dan niet zo zijn dat die mensen daar ook zouden smelten?
Tja.. dat is vreemd. Ik heb daar ook geen verklaring voor, maar ik weet dan ook niet wat er allemaal al op technisch gebied mogelijk is.
pi_82436599
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:17 schreef Redux het volgende:
En ook hier staan mensen rondom die wagens.
Als het daar zo heet zou zijn, dan zouden die mensen daar toch niet kunnen lopen?

[ afbeelding ]
Kan het niet zo zijn dat het daar slechts 1 moment heet is geweest. Je ziet nu inderdaad mensen staan, maar stonden die er ook toen de auto's vlam vatte?
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Ok, misschien is het handig dan dat je eerst die dingen uitzoekt voor je ze post?
Misschien wel.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 12:23:05 ]
pi_82436641
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. dat is vreemd. Ik heb daar ook geen verklaring voor, maar ik weet dan ook niet wat er allemaal al op technisch gebied mogelijk is.
Als je dat niet weet, dan rest je dikke duim?
Ja ik bedoel, wat heb je daar nou aan?
pi_82436695
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

Kan het niet zo zijn dat het daar slechts 1 moment heet is geweest. Je ziet nu inderdaad mensen staan, maar stonden die er ook toen de auto's vlam vatte?
Okay, stel er is 1 moment geweest dat het daar heet was, wat zou dit kunnen zeggen dan?

En waarom zijn het alleen auto's die door deze moment van zeer plaatselijk hitte zijn geraakt, en nergens personen of andere objecten?
pi_82436764
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

Op die onderste foto lijkt er een auto in de brand te staan.

Prachtig bizarre foto's trouwens, het lijkt wel een maquette.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82436808
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Redux het volgende:

[..]

Als je dat niet weet, dan rest je dikke duim?
Ja ik bedoel, wat heb je daar nou aan?
Dit blijft nog altijd BNW hé. Er zijn nu eenmaal bepaalde theorieën. Het is toch leuk om naar de mogelijkheden van die theorieën te kijken?
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:25 schreef Redux het volgende:

[..]

Okay, stel er is 1 moment geweest dat het daar heet was, wat zou dit kunnen zeggen dan?

En waarom zijn het alleen auto's die door deze moment van zeer plaatselijk hitte zijn geraakt, en nergens personen of andere objecten?
Dat zou kunnen impliceren dat er bijvoorbeeld toch een wapen is gebruikt waarvan wij het bestaan niet weten. Niet dat ik dat geloof, maar ik sluit het vooralsnog niet uit.

[zware speculatie] Misschien heeft dat wapen invloed op metalen en niet op andere materialen. [/zware speculatie]

Overigens is er op die betreffende parkeerplaats ook niet echt sprake van veel puin. Een hele boel papier, dat wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 12:30:20 ]
pi_82436953
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

Overigens is er op die betreffende parkeerplaats ook niet echt sprake van veel puin. Een hele boel papier, dat wel.
Ik zie daar toch echt wel wat puin liggen, tussen en op auto's.
pi_82437187
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik zie daar toch echt wel wat puin liggen, tussen en op auto's.
Tussen de auto's zie ik het ook, maar op de auto's zie ik het niet.

Vraag is eerder.... als het puin is geweest, dan kan het niet door de impact van de vliegtuigen daar zijn gekomen. Daar waren we wel zo'n beetje uit. Hoe kan daar dan brandend materiaal terecht zijn gekomen?

Deze is ook wel leuk om over na te denken:

"Is there something attractive about engine blocks? Why not gasoline fuel tanks?".

Dit lijkt eerder regel dan uitzondering, als je de diverse foto's bekijkt. En let eens op het puin? Praktisch alleen stof. Geen grote delen.

Dan deze nog een keer:

"Why is this car upside down? A burned out SUV with missing windows and toasted front end is parked in front of WFC2 on West Street but will not be moving under its own power."

Niet per definitie onverklaarbaar, maar wel stof tot nadenken, als je het mij vraagt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 12:40:33 ]
pi_82437361
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tussen de auto's zie ik het ook, maar op de auto's zie ik het niet.

Onderaan, midden van de foto, rijtje auto´s tegen de schutting aan. Bij de 3e van onderen lijkt iets op de motorkap te liggen. Bij de 4e van onderen is de motorkap beschadigd.
Overigens is het ook niet raar dat je niet meer op die autp´s ziet liggen, want als er brokken puin op een auto landen, dan is dat niet goed voor je auto.
pi_82437677
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Onderaan, midden van de foto, rijtje auto´s tegen de schutting aan. Bij de 3e van onderen lijkt iets op de motorkap te liggen. Bij de 4e van onderen is de motorkap beschadigd.
Overigens is het ook niet raar dat je niet meer op die autp´s ziet liggen, want als er brokken puin op een auto landen, dan is dat niet goed voor je auto.
Understatement

Maar goed... ik zie het nu ook. Toch blijft mijn vraag nog onbeantwoord... sorry, ik ben koppig.....
Hoe hebben ze dan vlam gevat?

Auto's uiterst links en uiterst recht lijken geen motorblok meer te hebben.
De auto's op de voorgrond hebben minder schade, maar toch zijn vele ruiten kapot.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 13:09:05 ]
pi_82438553
Geen brand na instorten WTC 2.

WTC 1 stort in, nog steeds geen brand.

Stofwolk van WTC 1 trekt weg en zie daar... brand.

Let vooral ook even op de intense brand in WTC 7

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 13:16:52 ]
pi_82438613
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Understatement

Maar goed... ik zie het nu ook. Toch blijft mijn vraag nog onbeantwoord... sorry, ik ben koppig.....
Hoe hebben ze dan vlam gevat?

[ afbeelding ]
Auto's uiterst links en uiterst recht lijken geen motorblok meer te hebben.
De auto's op de voorgrond hebben minder schade, maar toch zijn vele ruiten kapot.
Die mercedes linksvoor is een cabrio. Dat dak is van dunne canvas. Dat canvas is nog intact.
Stel er zou daar een plaatselijke hittegolf geweest zijn, dan had dat canvas ook moeten smelten.

De brand (en andere) schade is dus echt plaatselijk, er staan auto's naast auto's die afgebrand die nog geheel intact zijn. Dat duidt -lijkt mij- meer op puin wat specifiek op die beschadigde auto's neerkomt dan op een golf hitte of iets anders. Wat denk jij, jokkebrok?
pi_82438710
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:16 schreef Redux het volgende:

[..]

Die mercedes linksvoor is een cabrio. Dat dak is van dunne canvas. Dat canvas is nog intact.
Stel er zou daar een plaatselijke hittegolf geweest zijn, dan had dat canvas ook moeten smelten.

De brand (en andere) schade is dus echt plaatselijk, er staan auto's naast auto's die afgebrand die nog geheel intact zijn. Dat duidt -lijkt mij- meer op puin wat specifiek op die beschadigde auto's neerkomt dan op een golf hitte of iets anders. Wat denk jij, jokkebrok?
Tja.. ik weet het zo net nog niet. Zoveel puin ligt er daar in de gehele omtrek niet. Laat staan dat je brandend puin ziet liggen. Dat zie je nergens. Ook geen brandend papier. Zou wel heel toevallig zijn als het brandend puin alleen maar op de auto's komt.
pi_82438829
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

Tja.. ik weet het zo net nog niet. Zoveel puin ligt er daar in de gehele omtrek niet. Laat staan dat je brandend puin ziet liggen. Dat zie je nergens. Ook geen brandend papier. Zou wel heel toevallig zijn als het brandend puin alleen maar op de auto's komt.
Wat is jouw mening hierop dan?
pi_82439026
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:21 schreef Redux het volgende:

[..]

Wat is jouw mening hierop dan?
Dat zeg ik... ik weet niet hoe het kan.

Brandend puin dat in de stofwolk meekomt en de auto's in lichterlaaie zet, lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het zelfde geld voor een Star-Wars-laserbeam-frituur-auto-wapen.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:26:42 #123
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82439055
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Totaal oninteressant inderdaad als brokstukken van een vliegtuig honderden meters verder zorgen voor autobranden. Not in the slightest way worth mentioning.
inderdaad niet. Een veldje met auto vs het hoogste gebouw van de stad waar duizende mensen gebarbequed worden. Nee, dan gaat een goede journalist eerst de auto's filmen...je zou ter plekke door je eindredactuer gecastreerd worden met een botte briefopener als je dat zou flikken als journalist. En ik heb in die sport gewerkt, ik weet waar ik het over heb.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_82439326
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zeg ik... ik weet niet hoe het kan.

Brandend puin dat in de stofwolk meekomt en de auto's in lichterlaaie zet, lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het zelfde geld voor een Star-Wars-laserbeam-frituur-auto-wapen.
Naja goed, dan houdt het bij mij een beetje op. Misschien kunnen we dit onderwerp laten rusten tot er wellicht andere info hierover naar boven komt?
  maandag 7 juni 2010 @ 13:35:03 #125
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82439429
Dat verhaal met die auto's is inderdaad erg vreemd.
Maar als dit bij een complot zou horen, wat is dan het doel ervan hier en daar enkel auto's te laten afbranden en dan ook nog enkel de motorblokken te laten smelten?

Maar erg wazig dit. Kan me geen gek verhaal erbij bedenken hoe en/of waarom dit kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')