En dit is te vinden met 2 minuten googlen. Maarja Jokkebrok en co zijn alleen op zoek naar verhalen die hun visie ondersteund. En niet naar dingen die roet in het eten gooien.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Tnx.
Meteen duidelijk wat zijn belang is hierbij: normaal gesproken zou hij waarschijnlijk uitgeleverd worden aan de VS, maar doordat hij nu zo bekend is geworden daar is dat onwaarschijnlijk geworden.
Dikke concentratie zwarte rook.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij op foto 40 dingen in de brand ziet staan met die haviksogen van jou. Maar je ziet dan weer niet dat er enorme bergen puin zijn na de instorting :S
Gisteren kon jij nog een beetje normaal doen. Nu best moeilijk voor je... klaarblijkelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En dit is te vinden met 2 minuten googlen. Maarja Jokkebrok en co zijn alleen op zoek naar verhalen die hun visie ondersteund. En niet naar dingen die roet in het eten gooien.
Dat meen je niet, dus jij vergelijkt deze foto met de foto daaronder, op de 1e foto zie je zwarte rook en op de andere niet en op basis daarvan trek je conclusies?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dikke concentratie zwarte rook.
Voor foto 20 geld dat die rook er niet is terwijl op andere foto's de rook boven het dak van het gebouw er naast uitstijgt.
Anyway zijn de omstandigheden waaronder zijn (Sonnenfelds') vrouw stierf uitermate verdacht en lijkt het niet echt op zelfmoord te wijzen:quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gisteren kon jij nog een beetje normaal doen. Nu best moeilijk voor je... klaarblijkelijk.
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dus jij vergelijkt deze foto met de foto daaronder, op de 1e foto zie je zwarte rook en op de andere niet en op basis daarvan trek je conclusies?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ten 1e is het me helemaal niet direct duidelijk dat ik op de 2e foto GEEN zwarte rook zie, ten tweede, man jokkebrok, wat een vergelijk zeg. Meen je dit nou serieus?
Het is gewoon heel irritant dat je pretendeert sceptisch te zijn en op zoek te zijn naar de waarheid, of rare dingen aankaarten zoals je het zelf noemt, maar je benaderd het hele gebeuren slechts van 1 kant.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gisteren kon jij nog een beetje normaal doen. Nu best moeilijk voor je... klaarblijkelijk.
Maar je ziet toch dat er rondom die afgebrande wagens (bovenste foto) troep/puin ligt?quote:
Ik heb jokkebrok al een aantal getuigeverslagen laten zien waaruit blijkt dat mensen brandende onderdelen op auto's hebben zien (vallen), tijdens de impact van de vliegtuigen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar je ziet toch dat er rondom die afgebrande wagens (bovenste foto) troep/puin ligt?
[ afbeelding ]
Zou dat er dan niet op kunnen duiden dat brokstukken/puin/troep van de instorting van de wtc's die branden heeft veroorzaakt?
Je ziet het op die foto's VancouverFan. Eerst geen gebouwen hoge zwarte rookkolom, later wel. Lang na impact van de vliegtuigen, VancouverFan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb jokkebrok al een aantal getuigeverslagen laten zien waaruit blijkt dat mensen brandende onderdelen op auto's hebben zien (vallen), tijdens de impact van de vliegtuigen.
Maar Jokkebrok denkt dat er ook auto's zijn ontploft tijdens het instorten, waarom die dat denkt, geen idee.
Die brokstukken kunnen alle kanten op gaan door de explosie. Je ziet op de filmpjes de explosie, vuurwolk, ook alle kanten op gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet het op die foto's VancouverFan. Eerst geen gebouwen hoge zwarte rookkolom, later wel. Lang na impact van de vliegtuigen, VancouverFan.
Daarnaast, VancouverFan... uit welke richting kwamen die vliegtuigen en waar kunnen de brokstukken dan technisch gezien terechtkomen?
Ik denk dat een brandend kantoor gebouw waar net een vliegtuig in is gevlogen voor TV interessanter is dan een brandende auto.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet het op die foto's VancouverFan. Eerst geen gebouwen hoge zwarte rookkolom, later wel. Lang na impact van de vliegtuigen, VancouverFan.
Daarnaast, VancouverFan... uit welke richting kwamen die vliegtuigen en waar kunnen de brokstukken dan technisch gezien allemaal terechtkomen?
Waarom hebben ze de brandende auto's niet gefilmd op die parkeerplaats als bleek dat ze net na impact van die vliegtuigen in brand waren gevlogen? Neem aan dat dat niet onopgemerkt was gebleven en men dit ook tijdens de live uitzendingen zou laten zien.
Nee.. die auto's hebben later vlam gevat.
Ook niet als dat past in de reeks gebeurtenissen? Tsssk... lekkere journalist zou jij zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef oompaloompa het volgende:
wanneer er net een enorm vliegtuig in een extreem groot gebouw is gevlogen zou ik mijn camera niet op een ordinaire autobrand richten.
er past wel meer in de reeks gebeurtenissen wat totaal oninteressant is en daardoor niet gefilmdquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook niet als dat past in de reeks gebeurtenissen? Tsssk... lekkere journalist zou jij zijn.
Jij doet geen aannames he..quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik denk dat een brandend kantoor gebouw waar net een vliegtuig in is gevlogen voor TV interessanter is dan een brandende auto.
Brandende auto's zijn niks unieks.
Ik wordt een beetje moe van telkens maar die aannames van jou. Alsof jij precies weet hoe het gegaan moet zijn en wat mensen hadden moeten doen op die dag. En als ze niet aan jouw verwachtingen voldoen, is dat een teken voor een complot of dat het officiële verhaal niet klopt.
Totaal oninteressant inderdaad als brokstukken van een vliegtuig honderden meters verder zorgen voor autobranden. Not in the slightest way worth mentioning.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
er past wel meer in de reeks gebeurtenissen wat totaal oninteressant is en daardoor niet gefilmd
En ondertussen heb ik wat onderzoek gedaan en andere verklaringen gevonden over die brandende auto's.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij doet geen aannames he..
*kuch*criminelen hebben die auto's aangestoken*kuch*
Zullen we het eens over arrogantie hebben?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Totaal oninteressant inderdaad als brokstukken van een vliegtuig honderden meters verder zorgen voor autobranden. Not in the slightest way worth mentioning.![]()
Een autobrand is net zo oninteressant als een uitgevallen stoplicht of een aantal duiven dat in het stof is gestikt. En andersom geredeneerd, als het vreemd was geweest dat die autos in brand stonden zouden er wel meer beelden van zijn gemaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Totaal oninteressant inderdaad als brokstukken van een vliegtuig honderden meters verder zorgen voor autobranden. Not in the slightest way worth mentioning.
Tuurlijk. Ga er maar weer lekker vandoor als je geen antwoord hebt op simpele vragen. En dan anderen de schuld geven dat ze de discussie verpesten. Vaste tactiek van je ondertussen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik stop er wederom mee. Er zijn een aantal figuren hier die stelselmatig dit topic lopen te verraggen met hun bekrompen denkwijze. Geen zin meer om energie in deze figuren te steken.
Er is hier nog niks weerlegd. Ik weet niet waar jij die illusie vandaan haalt.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga er maar weer lekker vandoor als je geen antwoord hebt op simpele vragen. En dan anderen de schuld geven dat ze de discussie verpesten. Vaste tactiek van je ondertussen.
En dan straks weer met iets compleets nieuws gaan beginnen dat dat niet klopt. Omdat jij op een foto iets niet ziet wat je verwacht....
Steek je energie eens in het vinden van overtuigende verhalen en ga dan eerste eens zelf kritisch kijken of het klok in plaats van hier alleen maar aannames neerplempen. Dat bespaard je een boel ergernis als die aannames weerlegd worden.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is hier nog niks weerlegd. Ik weet niet waar jij die illusie vandaan haalt.
De man in het filmpje halverwege deze pagina is ook gek zeker?
http://drjudywood.com/articles/DEW/moretoastedcars.html
hahaha interviewer vraagt: is er nu nog vuurquote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is hier nog niks weerlegd. Ik weet niet waar jij die illusie vandaan haalt.
De man in het filmpje halverwege deze pagina is ook gek zeker?
http://drjudywood.com/articles/DEW/moretoastedcars.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |