Onzin, jij zegt iets en ik reageer daarop. Ik ben van mening dat jij het hier bij het verkeerde eind hebt en dat maak ik kenbaar in m'n reactie. En of ik dat wel of niet doe maak ik nog altijd zelf wel uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef mediacurator het volgende:
Je hoeft mij niet te vertellen wat ik zie en wat niet Redux, wat ik zie heb ik beschreven. Oke? dank u
Ik zie een oude vrouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen wat ik zie en wat niet Redux, wat ik zie heb ik beschreven. Oke? dank u
Ik zie een jonge vrouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie een oude vrouw
[ afbeelding ]
Jij maakt helemaal niets uit. Het waren mijn woorden waarop je reageert en je gaat niet mijn woorden verdraaien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Onzin, jij zegt iets en ik reageer daarop. Ik ben van mening dat jij het hier bij het verkeerde eind hebt en dat maak ik kenbaar in m'n reactie. En of ik dat wel of niet doe maak ik nog altijd zelf wel uit.
Wat ik zei bedoelde ik ook, en is zichtbaar in de volgende Illustratie.quote:Een deel vd torens blijft nog even een tijdje staan, dan met een zuchtje wind waait het weg als een wolk stof
Je ziet het deel vd torens gewoon op in het niets gaan..![]()
Dan nog mag iemand toch wel zijn mening geven over wat jij denkt te zien?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef mediacurator het volgende:
Jij maakt helemaal niets uit. Het waren mijn woorden waarop je reageert en je gaat niet mijn woorden verdraaien.
Ik zei
[..]
Wat ik zei bedoelde ik ook, en is zichtbaar in de volgende Illustratie.
[ afbeelding ]
Oke? dank u![]()
Zeker niet waar. Er worden gewoon meerdere perspectieven gegeven. Denk aan WTC 7 die out of the blue ineens instort. De val van de twin towers..Er zijn meerdere aanwijzingen voor controlled demolition. Ontploffingen voordat de torens vallen, de rechte val, ontruimingen die een paar dagen van te voren ineens waren gepland etc. En dan hebben we het pentagon nog niet eens gehad. Brokstukken niet groter dan 4 m2, geen beelden terwijl het Sherington hotel aan de overkant heeft vastgelegd. waarom zal de FBI maar 5 frames van de tape loslaten terwijl ze het hele filmpje hadden kunnen laten zien. Dan ook nog vlucht 93, geen lijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Redux het volgende:
't is allemaal napapagaai van die complot-filmpjes en complot-sites. Er zit geen eigen denkwerk achter, er worden dingen geroepen in films en bepaalde lieden nemen het over zonder zelf kennis van zaken te hebben.
neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef Redux het volgende:
En wat je daar zegt klopt dus niet.
Je ziet in het volledige filmpje de gehele WTC toren instorten waarbij veel rook/stof vrijkomt. De stof komt overal op terecht, ook op de buitenmuren. Een deel van de buitenmuren (te zien in het filmpje en op de foto's die je nu post) zie je dat een deel van de buitenmuur blijft staan. Het begint te wiebelen waarna het naar beneden inzakt. Daarbij zie je dat het stof wat op de buitenmuur terecht is gekomen blijft 'hangen' waardoor het lijkt alsof de buitenmuur in het niets verdwijnt. Echter, de buitenmuur verdwijnt niet, maar zakt/stort in het stof naar beneden.
Ik heb de buitenmuur in deze foto een groene kleur gegeven:
[ afbeelding ]
Zeker wel waar. Je laatste opmerking komt bv 1 op 1 uit complotfilms of complot sites, zonder dat je daar zelf ook maar iets van hebt uitgezocht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Zeker niet waar.
...
De twin towers waren gebouwd om vliegtuigrampen te weerstaan en wij moeten geloven dat ze na 20 minuten ofzo al instorten...give me a break.
Er staan zoveel foutieve aannames in jouw post, dat het me niet verbaast dat jij denkt dat er iets vreemds aan de hand moet zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Gro251 het volgende:
Zeker niet waar. Er worden gewoon meerdere perspectieven gegeven. Denk aan WTC 7 die out of the blue ineens instort. De val van de twin towers..Er zijn meerdere aanwijzingen voor controlled demolition. Ontploffingen voordat de torens vallen, de rechte val, ontruimingen die een paar dagen van te voren ineens waren gepland etc. En dan hebben we het pentagon nog niet eens gehad. Brokstukken niet groter dan 4 m2, geen beelden terwijl het Sherington hotel aan de overkant heeft vastgelegd. waarom zal de FBI maar 5 frames van de tape loslaten terwijl ze het hele filmpje hadden kunnen laten zien. Dan ook nog vlucht 93, geen lijken.
Ja ik heb Loose Change gekeken, en ik geloof niet alles maar er zitten zeker stukken in die je aan het denken zetten. De redenen van de aanval, de Bin laden confession tape die nergens op slaat. En zo nog meer.
De twin towers waren gebouwd om vliegtuigrampen te weerstaan en wij moeten geloven dat ze na 20 minuten ofzo al instorten...give me a break.
neequote:
En die film laat mensen die neutraal ( en expert)zijn aan het woord. Wat wou je zeggen dat het gelul is ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Zeker wel waar. Je laatste opmerking komt bv 1 op 1 uit complotfilms of complot sites, zonder dat je daar zelf ook maar iets van hebt uitgezocht.
Jep, lees de afgelopen 9 deeltjes er maar op na.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef Gro251 het volgende:
[..]
En die film laat mensen die neutraal ( en expert)zijn aan het woord. Wat wou je zeggen dat het gelul is ?
Klopt, ze zijn dermate misleidend dat je inderdaad de verkeerde kant op gaat denken. Maar zoals je in de afgelopen 9 deeltjes (en ook in de discussies in de honderden topics die er vanaf het begin hier zijn geopend) kunt lezen, als je dieper op die punten ingaan zul je zien dat ze best plausibel te verklaren zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:43 schreef Gro251 het volgende:
Akkoord.
Ik zeg ook niet dat het allemaal waar moet zijn maar er zitten zeker dingen in die je aan het denken zetten .,
9/11 is voor 1000'den redenen verdacht.. 1 voorbeeld, veel van het puin van 9/11 is als schroot verkocht aan India en China en een deel is in de V.S. in smelterijen verwerkt. Noem mij een vliegramp waarbij dat is gebeurt terwijl het onderzoek naar de ramp nog gaande was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vind het wel grappig dat zoveel mensen zich druk maken over het beton in zo'n gebouw. terwijl dat alleen in de funderingen een dragend onderdeel is, de toren zelf haalt z'n structurele sterkte uit het staalskelet. Als je dat goed verzwakt, kunnen er dingen gebeuren die op het oog niet kloppen.
Staal dat in luttele secondes vaporized. En dat is normaal. Come on!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef Redux het volgende:
En wat je daar zegt klopt dus niet.
Je ziet in het volledige filmpje de gehele WTC toren instorten waarbij veel rook/stof vrijkomt. De stof komt overal op terecht, ook op de buitenmuren. Een deel van de buitenmuren (te zien in het filmpje en op de foto's die je nu post) zie je dat een deel van de buitenmuur blijft staan. Het begint te wiebelen waarna het naar beneden inzakt. Daarbij zie je dat het stof wat op de buitenmuur terecht is gekomen blijft 'hangen' waardoor het lijkt alsof de buitenmuur in het niets verdwijnt. Echter, de buitenmuur verdwijnt niet, maar zakt/stort in het stof naar beneden.
Ik heb de buitenmuur in deze foto een groene kleur gegeven:
[ afbeelding ]
Zelf vind ik het ook nogal apart dat Guiliani verkondigde dat de eerste avond en nacht na 9-11 zo'n 120 dump trucks werden ingezet om puin te ruimen. Een groot deel van het staal is toen al verdwenen. Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef mediacurator het volgende:
9/11 is voor 1000'den redenen verdacht.. 1 voorbeeld, veel van het puin van 9/11 is als schroot verkocht aan India en China en een deel is in de V.S. in smelterijen verwerkt. Noem mij een vliegramp waarbij dat is gebeurt terwijl het onderzoek naar de ramp nog gaande was.
'vaporized'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Staal dat in luttele secondes vaporized. En dat is normaal. Come on!
precies.. en dat kan een sneu vuurtje binnen een uurtje op de 80+ verdieping echt niet veroorzaken dat het in de basis begeeft. Zonder externe hulp is het een onmogelijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vind het wel grappig dat zoveel mensen zich druk maken over het beton in zo'n gebouw. terwijl dat alleen in de funderingen een dragend onderdeel is, de toren zelf haalt z'n structurele sterkte uit het staalskelet. Als je dat goed verzwakt, kunnen er dingen gebeuren die op het oog niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |