Kijk eens bij nummer gemist.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Yea baby, weer een verzoek!
Ik ehm heb vanmiddag op de radio van 3fm een half liedje gehoord. Heel bekend van vorig jaar, een soort drumm and base nummer wat het vorig jaar net niet tot de hitlijsten heeft gehaald....Dus....
Nee, zoals ik al zei, hij werd maar half gedraaid, heel even om te laten horen. Dus die staat er niet bij.quote:
Oh, ik dacht dat je 'm maar half had gehoordquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, hij werd maar half gedraaid, heel even om te laten horen. Dus die staat er niet bij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Yea baby, weer een verzoek!
Ik ehm heb vanmiddag op de radio van 3fm een half liedje gehoord. Heel bekend van vorig jaar, een soort drum and bass nummer wat het vorig jaar net niet tot de hitlijsten heeft gehaald....Dus....
quote:
quote:
quote:No stress, no seeds, no stems, no sticks!
Some of that real sticky icky
A little weed, put it in the air
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
We zoeken weer mee en dat is priehiemaaa
Haha vandaar, ik was al in het vorige topic aan het zoeken wie dat gevraagd had.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:58 schreef Da_Ripper het volgende:
ik quote Snoop alleen maar even om aan te geven dat 't topic weer sticky was
maar nu heb jij ook weer je tvp'tje
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:23 schreef Marquito het volgende:
TVP en maar meteen weer een request.
Ben op zoek naar een Balkan-achtig dance nummer, de enige tekst die er volgens mij inzit is iets van 'papadididalum' of dat is in ieder geval wat ik ervan versta
Iemand misschien een idee?
Zullen we ze gaan tellen deze zomer ? Volgens mij is het nummertje 3 of 4.quote:
Dat is em inderdaadquote:
Geen dankquote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef Marquito het volgende:
[..]
Dat is em inderdaadbedankt! Wel even slecht van mij dat ik deze in het vorige topic al voorbij heb zien komen maar toen niet op de link geklikt had.
Hij is al vaker langsgeweest volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zullen we ze gaan tellen deze zomer ? Volgens mij is het nummertje 3 of 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |