65 per dag dus, gewoon lekker in de zon zitten.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb tot vrijdag, 300 woordjes leren of zo.
Hoezoquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
trouwens die nieuwe forum layout is zwaar relaxed. ik hoef nu niet meer te f5-en
Is der nog zon dan volgende week?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef deepart het volgende:
[..]
65 per dag dus, gewoon lekker in de zon zitten.
Je bent er niet uit gezet, de laatste is van steven en die heb jij ook gekregenquote:
Hopelijk welquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Is der nog zon dan volgende week?![]()
![]()
Ik ook niet, maar daar heb ik zelf een script voor geschrevenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
trouwens die nieuwe forum layout is zwaar relaxed. ik hoef nu niet meer te f5-en
Ik kan weer PM's ontvangenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
theKC leeg je inbox eens, zo kan je niet meedoen aan de PM SC!
Hij refreshed automatisch iedere zoveel secondequote:
Had mn rbwoser er ff voor zittenquote:
Kun je in de toekomst kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef deepart het volgende:
Ik schrik met hier half dood, dat alcohol percentage van die gast?! OMG
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij refreshed automatisch iedere zoveel seconde
Nee, is herhalingquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je in de toekomst kijken?
Maar jij hebt ook niet de nieuweeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |