abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 00:31:29 #276
93664 waht
Mushir
pi_82426337
Hij komt inderdaad als een kutjoch over. Maar dat is niet verboden. Elke dwaas mag zeggen wat hij wil.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_82426352
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:31 schreef waht het volgende:
Hij komt inderdaad als een kutjoch over. Maar dat is niet verboden. Elke dwaas mag zeggen wat hij wil.
Vrouwenhandel is wel verboden.
Lambo of Rekt
  maandag 7 juni 2010 @ 00:32:26 #278
93664 waht
Mushir
pi_82426359
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:30 schreef EggsTC het volgende:
Mensen in dit topic beschermen hem omdat hij "misschien wel onschuldig is"... onschuldig? voor deze moord wellicht ja
Tuurlijk, haal gelijk even het hele fundament van de rechtstaat onderuit.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:32:48 #279
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_82426364
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:28 schreef waht het volgende:

[..]

Eens, maar ik heb geen vertrouwen in de Peruaanse openbare aanklager.
Oke, maar het OM hier is ook niet om over naar huis te schrijven, dus dan kan hij beter daar zitten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_82426416
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:32 schreef waht het volgende:

[..]

Tuurlijk, haal gelijk even het hele fundament van de rechtstaat onderuit.
Hij is niet onschuldig... Het is puur omdat we niet wereldwijd veroordelen omdat we geen 1 wereldstaat zijn maar verschillende landen. Daarmee haal ik de rechtstaat niet onderuit, ik geef alleen zijn beperking aan.
Lambo of Rekt
pi_82426432
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:36 schreef Jesine het volgende:
Ik zou zeggen kom maar op met een volgende persconferentie Peruaantjes...

Waar blijft de officiele berichtgeving er over??

En graag ook even de 2 andere filmpjes vrij geven waar hij de hotelkamer weer naar binnen gaat met 2 bakken koffie en er met 1 bakkie weer uitkomt
Waarom vind jij dat we uberhaupt recht hebben op die beelden etc?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:36:03 #282
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82426473
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:29 schreef SeLang het volgende:
Iemand die dat inlevingsvermogen kennelijk niet heeft is behoorlijk eng imo.
Ach, soms wordt je vanzelf zo hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:37:54 #283
93664 waht
Mushir
pi_82426546
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij is niet onschuldig... Het is puur omdat we niet wereldwijd veroordelen omdat we geen 1 wereldstaat zijn maar verschillende landen. Daarmee haal ik de rechtstaat niet onderuit, ik geef alleen zijn beperking aan.
Maar hij is toch nog nergens veroordeeld?
pi_82426949
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom vind jij dat we uberhaupt recht hebben op die beelden etc?
Ik vind niet dat we er recht op hebben.
Dat vind ik niet.

Ik ben wel blij dat er filmpjes en informatie is vrij gegeven, normaal hoor je nooit wat als "burger", dus ben er blij mee, kan de zaak daardoor beter volgen, en that's it.
Maar ik vind dus niet dat we er als burger RECHT op hebben, dat gaat me te ver.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:54:26 #285
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_82426989
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef Jesine het volgende:

[..]

Ik vind niet dat we er recht op hebben.
Dat vind ik niet.

Ik ben wel blij dat er filmpjes en informatie is vrij gegeven, normaal hoor je nooit wat als "burger", dus ben er blij mee, kan de zaak daardoor beter volgen, en that's it.
Maar ik vind dus niet dat we er als burger RECHT op hebben, dat gaat me te ver.
Waarom zou hij er recht op hebben om niet zo vertoond te worden?
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_82427014
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:37 schreef waht het volgende:

[..]

Maar hij is toch nog nergens veroordeeld?
Toen Dutroux werd opgepakt, was hij ook nog nergens voor veroordeeld. Toch vonden ze twee jonge meisjes in zijn kelder. Dan zou Dutroux ook wel kunnen zeggen: "och, die meisjes waren verdwaald, ik ben ze op straat tegengekomen, heb me over ze ontfermd en heb ze een slaapplaats aangeboden in mijn kelder".

Hoe geloofwaardig is dat denk je?
  maandag 7 juni 2010 @ 00:56:14 #287
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82427024
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:55 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Toen Dutroux werd opgepakt, was hij ook nog nergens voor veroordeeld. Toch vonden ze twee jonge meisjes in zijn kelder. Dan zou Dutroux ook wel kunnen zeggen: "och, die meisjes waren verdwaald, ik ben ze op straat tegengekomen, heb me over ze ontfermd en heb ze een slaapplaats aangeboden in mijn kelder".

Dat weet je niet, want je hebt geen bewijs
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82427075
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de intentie, maar door zo met verdachten om te gaan laat je natuurlijk juist zien dat je wèl een bananenrepubliek bent.
Hier is ook allang informatie bekend over de damschreeuwer, o.a. dat het een Fries is en een zwerver in Amsterdam. Daarnaast zit hij nog steeds vast omdat er nog onderzoek gaande is. Er is nog geen rechtzaak geweest en hij is dus ook nog niet schuldig bevonden aan bijvoorbeeld de 50 gewonden. Stel nou dat hij wel overal met zijn kop op tv was geweest of met naam en toenaam bekend, en straks blijkt bij een rechtzaak dat hij niet schuldig kan worden bevonden, bv. omdat hij niet toerekeningsvatbaar is. Hoe kan die man dan weer een normaal leven opbouwen? Zoals het nu gaat, zou hij straks weer in de anonimiteit kunnen verdwijnen, mocht hij onschuldig worden verklaard. Joran van der Sloot zal dat nooit meer kunnen na deze actie van Peru. Hij is al schuldig verklaard, men weet precies wie hij is en hij zal nooit meer normaal over straat kunnen.

Psies

Heeft ook met privacy te maken. In een geciviliseerd land wordt de privacy van verdachten wel gerespecteerd. Wie zit er te wachten op beelden van een verhoor van de 'Damschreeuwer'? Alles wat we wilden weten, weten we toch wel ongeveer? In het kort: die man was gek Met het vrijgeven van dat soort beelden speel je in op de sensatiezucht van het publiek. Dat leidt alleen maar tot speculatie en je ziet een soort volkstribunaal ontstaan. Dat is precies wat er nu gebeurt met Joran van der S. De Peruanen gedragen zich voorbeeldig op deze video, maar ja, wat wil je: er worden video-opnamen gemaakt, iedereen zet zijn beste beentje voor

Als Joran schuldig wordt verklaard, dan krijgen wij alle feiten echt wel gepresenteerd. Maar deze beelden voegen in feite niets toe. Joran zit op een stoel. Hij is geboeid. Later is hij niet meer geboeid. Zijn vingerafdrukken worden gemaakt. Enzovoort. Kortom: niets van enige nieuwswaarde. Dit is alleen bedoeld om het hongerige publiek te voeden - het Amerikaanse publiek in de eerste plaats, denk ik, want die cirkelen als aasgieren boven deze zaak. Voor de Peruanen is het gewoon een prestigekwestie.

Dat neemt allemaal niet weg dat ik ook gefascineerd naar die beelden kijk, hoor Totaal absurdistisch is het. Ik vraag me af, heel voorzichtig, of deze poppenkast straks niet in het voordeel van Joran gaat uitpakken.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:58:59 #289
93664 waht
Mushir
pi_82427111
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:55 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig, en Dutroux moet z.s.m. sterven.

Net als Joran, indien hij schuldig is aan deze moord, de dood van Holloway en vrouwenhandel.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:59:55 #290
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_82427131
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:57 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Psies

Dat leidt alleen maar tot speculatie en je ziet een soort volkstribunaal ontstaan.
Als Joran schuldig wordt verklaard, dan krijgen wij alle feiten echt wel gepresenteerd.
Ben Jij nou helemaal absurd?
pi_82427170
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:59 schreef PietBel het volgende:

[..]

Ben Jij nou helemaal absurd?
Leg uit
  maandag 7 juni 2010 @ 01:02:01 #292
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82427180
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:58 schreef waht het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig, en Dutroux moet z.s.m. sterven.

Net als Joran, indien hij schuldig is aan deze moord, de dood van Holloway en vrouwenhandel.
Joran zit zn hele leven in de cel. Hij kan in Peru 35 jaar zitten. In Aruba ook nog zo'n 30 jaar. En dan in de VS nog wat jaartjes.
pi_82427194
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef Creeg het volgende:

[..]

Joran zit zn hele leven in de cel. Hij kan in Peru 35 jaar zitten. In Aruba ook nog zo'n 30 jaar. En dan in de VS nog wat jaartjes.
nice
pi_82427195
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Creeg het volgende:

[..]

Dat weet je niet, want je hebt geen bewijs
Maar wat Waht doen is mensen ongeciviliseerd noemen omdat ze niet geloven in Jorans onschuld. Waarom zou dat niet mogen, als er zoveel aanwijzingen zijn?

De enige tegenargumenten komen van conspiracy-liefhebbers die denken dat ze is vermoord door de schoonmaakster of zelfs door een hitman in opdracht van haar eigen vader )

Als ik een keuze moet maken tussen de twee alternatieven, dan zou ik het wel weten hoor.
  maandag 7 juni 2010 @ 01:02:58 #295
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_82427200
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:01 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Leg uit
Openheid in dit soort zaken kan toch nooit kwaad? Waarom iets verbergen als er niks te verbergen valt. Misschien leert het volk er dan ook nog es mee omgaan.
pi_82427274
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef PietBel het volgende:

[..]

Openheid in dit soort zaken kan toch nooit kwaad? Waarom iets verbergen als er niks te verbergen valt. Misschien leert het volk er dan ook nog es mee omgaan.
Waarmee omgaan? Met het zitten in een stoel op een Peruaans politiebureau?

Dit is een soort openheid die weinig toevoegt. Het zijn alleen maar beelden; we zijn er niets wijzer van geworden.
  maandag 7 juni 2010 @ 01:06:20 #297
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82427275
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Maar wat Waht doen is mensen ongeciviliseerd noemen omdat ze niet geloven in Jorans onschuld. Waarom zou dat niet mogen, als er zoveel aanwijzingen zijn?

De enige tegenargumenten komen van conspiracy-liefhebbers die denken dat ze is vermoord door de schoonmaakster of zelfs door een hitman in opdracht van haar eigen vader )

Als ik een keuze moet maken tussen de twee alternatieven, dan zou ik het wel weten hoor.
Wat dan..
  maandag 7 juni 2010 @ 01:07:11 #298
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_82427286
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:06 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Waarmee omgaan? Met het zitten in een stoel op een Peruaans politiebureau?

Dit is een soort openheid die weinig toevoegt. Het zijn alleen maar beelden; we zijn er niets wijzer van geworden.
Kun je mn post ook beantwoorden zonder mijn laatste zinnetje over t volk?

Met of zonder camera`s. Hij had er hetzelfde bijgezeten..
  maandag 7 juni 2010 @ 01:11:17 #299
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82427355
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:07 schreef PietBel het volgende:

[..]

Kun je mn post ook beantwoorden zonder mijn laatste zinnetje over t volk?

Met of zonder camera`s. Hij had er hetzelfde bijgezeten..
Mee eens
pi_82427369
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:06 schreef Creeg het volgende:

[..]

Wat dan..
Dat Joran het heeft gedaan natuurlijk.

Wat mij betreft is de enige vraag nog of het nu moord of doodslag is. En of financiële motieven meespeelden (roofmoord).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')