Vrouwenhandel is wel verboden.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:31 schreef waht het volgende:
Hij komt inderdaad als een kutjoch over. Maar dat is niet verboden. Elke dwaas mag zeggen wat hij wil.
Tuurlijk, haal gelijk even het hele fundament van de rechtstaat onderuit.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:30 schreef EggsTC het volgende:
Mensen in dit topic beschermen hem omdat hij "misschien wel onschuldig is"... onschuldig? voor deze moord wellicht ja
Oke, maar het OM hier is ook niet om over naar huis te schrijven, dus dan kan hij beter daar zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb geen vertrouwen in de Peruaanse openbare aanklager.
Hij is niet onschuldig... Het is puur omdat we niet wereldwijd veroordelen omdat we geen 1 wereldstaat zijn maar verschillende landen. Daarmee haal ik de rechtstaat niet onderuit, ik geef alleen zijn beperking aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Tuurlijk, haal gelijk even het hele fundament van de rechtstaat onderuit.
Waarom vind jij dat we uberhaupt recht hebben op die beelden etc?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:36 schreef Jesine het volgende:
Ik zou zeggen kom maar op met een volgende persconferentie Peruaantjes...
Waar blijft de officiele berichtgeving er over??
En graag ook even de 2 andere filmpjes vrij geven waar hij de hotelkamer weer naar binnen gaat met 2 bakken koffie en er met 1 bakkie weer uitkomt
Ach, soms wordt je vanzelf zo hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:29 schreef SeLang het volgende:
Iemand die dat inlevingsvermogen kennelijk niet heeft is behoorlijk eng imo.
Maar hij is toch nog nergens veroordeeld?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij is niet onschuldig... Het is puur omdat we niet wereldwijd veroordelen omdat we geen 1 wereldstaat zijn maar verschillende landen. Daarmee haal ik de rechtstaat niet onderuit, ik geef alleen zijn beperking aan.
Ik vind niet dat we er recht op hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat we uberhaupt recht hebben op die beelden etc?
Waarom zou hij er recht op hebben om niet zo vertoond te worden?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef Jesine het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we er recht op hebben.
Dat vind ik niet.
Ik ben wel blij dat er filmpjes en informatie is vrij gegeven, normaal hoor je nooit wat als "burger", dus ben er blij mee, kan de zaak daardoor beter volgen, en that's it.
Maar ik vind dus niet dat we er als burger RECHT op hebben, dat gaat me te ver.
Toen Dutroux werd opgepakt, was hij ook nog nergens voor veroordeeld. Toch vonden ze twee jonge meisjes in zijn kelder. Dan zou Dutroux ook wel kunnen zeggen: "och, die meisjes waren verdwaald, ik ben ze op straat tegengekomen, heb me over ze ontfermd en heb ze een slaapplaats aangeboden in mijn kelder".quote:Op maandag 7 juni 2010 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hij is toch nog nergens veroordeeld?
Dat weet je niet, want je hebt geen bewijsquote:Op maandag 7 juni 2010 00:55 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Toen Dutroux werd opgepakt, was hij ook nog nergens voor veroordeeld. Toch vonden ze twee jonge meisjes in zijn kelder. Dan zou Dutroux ook wel kunnen zeggen: "och, die meisjes waren verdwaald, ik ben ze op straat tegengekomen, heb me over ze ontfermd en heb ze een slaapplaats aangeboden in mijn kelder".
Hoe geloofwaardig is dat denk je?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de intentie, maar door zo met verdachten om te gaan laat je natuurlijk juist zien dat je wèl een bananenrepubliek bent.
Hier is ook allang informatie bekend over de damschreeuwer, o.a. dat het een Fries is en een zwerver in Amsterdam. Daarnaast zit hij nog steeds vast omdat er nog onderzoek gaande is. Er is nog geen rechtzaak geweest en hij is dus ook nog niet schuldig bevonden aan bijvoorbeeld de 50 gewonden. Stel nou dat hij wel overal met zijn kop op tv was geweest of met naam en toenaam bekend, en straks blijkt bij een rechtzaak dat hij niet schuldig kan worden bevonden, bv. omdat hij niet toerekeningsvatbaar is. Hoe kan die man dan weer een normaal leven opbouwen? Zoals het nu gaat, zou hij straks weer in de anonimiteit kunnen verdwijnen, mocht hij onschuldig worden verklaard. Joran van der Sloot zal dat nooit meer kunnen na deze actie van Peru. Hij is al schuldig verklaard, men weet precies wie hij is en hij zal nooit meer normaal over straat kunnen.
Ongeloofwaardig, en Dutroux moet z.s.m. sterven.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:55 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Toen Dutroux werd opgepakt, was hij ook nog nergens voor veroordeeld. Toch vonden ze twee jonge meisjes in zijn kelder. Dan zou Dutroux ook wel kunnen zeggen: "och, die meisjes waren verdwaald, ik ben ze op straat tegengekomen, heb me over ze ontfermd en heb ze een slaapplaats aangeboden in mijn kelder".
Hoe geloofwaardig is dat denk je?
Ben Jij nou helemaal absurd?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Psies![]()
Dat leidt alleen maar tot speculatie en je ziet een soort volkstribunaal ontstaan.
Als Joran schuldig wordt verklaard, dan krijgen wij alle feiten echt wel gepresenteerd.
Joran zit zn hele leven in de cel. Hij kan in Peru 35 jaar zitten. In Aruba ook nog zo'n 30 jaar. En dan in de VS nog wat jaartjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig, en Dutroux moet z.s.m. sterven.
Net als Joran, indien hij schuldig is aan deze moord, de dood van Holloway en vrouwenhandel.
nicequote:Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef Creeg het volgende:
[..]
Joran zit zn hele leven in de cel. Hij kan in Peru 35 jaar zitten. In Aruba ook nog zo'n 30 jaar. En dan in de VS nog wat jaartjes.
Maar wat Waht doen is mensen ongeciviliseerd noemen omdat ze niet geloven in Jorans onschuld. Waarom zou dat niet mogen, als er zoveel aanwijzingen zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want je hebt geen bewijs
Openheid in dit soort zaken kan toch nooit kwaad? Waarom iets verbergen als er niks te verbergen valt. Misschien leert het volk er dan ook nog es mee omgaan.quote:
Waarmee omgaan? Met het zitten in een stoel op een Peruaans politiebureau?quote:Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef PietBel het volgende:
[..]
Openheid in dit soort zaken kan toch nooit kwaad? Waarom iets verbergen als er niks te verbergen valt. Misschien leert het volk er dan ook nog es mee omgaan.
Wat dan..quote:Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar wat Waht doen is mensen ongeciviliseerd noemen omdat ze niet geloven in Jorans onschuld. Waarom zou dat niet mogen, als er zoveel aanwijzingen zijn?
De enige tegenargumenten komen van conspiracy-liefhebbers die denken dat ze is vermoord door de schoonmaakster of zelfs door een hitman in opdracht van haar eigen vader)
Als ik een keuze moet maken tussen de twee alternatieven, dan zou ik het wel weten hoor.
Kun je mn post ook beantwoorden zonder mijn laatste zinnetje over t volk?quote:Op maandag 7 juni 2010 01:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Waarmee omgaan? Met het zitten in een stoel op een Peruaans politiebureau?
Dit is een soort openheid die weinig toevoegt. Het zijn alleen maar beelden; we zijn er niets wijzer van geworden.
Mee eensquote:Op maandag 7 juni 2010 01:07 schreef PietBel het volgende:
[..]
Kun je mn post ook beantwoorden zonder mijn laatste zinnetje over t volk?
Met of zonder camera`s. Hij had er hetzelfde bijgezeten..
Dat Joran het heeft gedaan natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |