Misschien lag er een plensje op de grond en dacht hij: "NEE NEE NEE NIET GODVERDOMME WEER EEN DOOD MEISJE *stampvoet waarbij bloedspetters op zijn kleding komt".quote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ie bloedspetters op zijn kleding had, tja dan wordt het toch wel heel moeilijk lijkt me. Als ie haar enkel gevonden had dan komen er toch geen spetters op je kleding.
Joran wist dat en heeft zijn hand overspeeld nu.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Eigenlijk. Toch wel. Bij nader inzien.
hahaha, inderdaad, je hebt ze er tussen zittenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu zullen er wel opmerkingen komen dat het er door de politie opgesmeerd is.
Veel ruimte om te bewegen heeft hij dan ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Vind Joran er nog wel rustig bij zitten, op die beelden dat al die agenten om hem heen staan.
Hoezo bananenrepubliek?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef alors het volgende:
Zie ik nu dat ze filmpjes van verhoren op internet zetten? Wat een bananenrepubliek
Dat kan echt niet inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef alors het volgende:
Zie ik nu dat ze filmpjes van verhoren op internet zetten? Wat een bananenrepubliek
Ik weet nog steeds niet dat hij het heeft gedaan hoor. Ik vermoed het wel, maar weten. We weten nu we dat jij 100% zeker bent dat hij de dader is, ontspan je maar een beetje.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Jesine het volgende:
[..]
Hoezo bananenrepubliek?
Ik vind het prima!
Waarom altijd de daders beschermen?? (eh ja, we weten toch wel dat hij het heeft gedaan, dus nu niet komen met zo lang hij niet veroordeeld is blabla)
Ik ben blij dat we nu eens gewoon mee kunnen zien wat er allemaal speelt!
Als jij door een misverstand opgepakt word voor het verkrachten van een 9-jarige zullen we de verhoren ook online plaatsen. Laten we iedereen bij voorbaat ook conclusies trekken. Mocht je vrijgesproken worden ben ik benieuwd hoe je je de komende maanden zal voelen als je over straat loopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Jesine het volgende:
[..]
Hoezo bananenrepubliek?
Ik vind het prima!
Waarom altijd de daders beschermen?? (eh ja, we weten toch wel dat hij het heeft gedaan, dus nu niet komen met zo lang hij niet veroordeeld is blabla)
Ik ben blij dat we nu eens gewoon mee kunnen zien wat er allemaal speelt!
Ach daar gaan nog wel wat jaartjes voorarrest overheen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:06 schreef Hukkie het volgende:
Nu nog hopen dat -mocht hij het gedaan hebben- er geen uitleveringsverdrag tussen Peru en Nederland tot stand komt.
Zo'n creep vind ik Vandersloot helemaal niet. Oke, als weerloze vrouw moet je hem met enige alertheid benaderen, maar dat is van toepassing op vele miljoenen mannen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Hukkie het volgende:
Laten we niet vergeten dat het hier om Peru gaat, mss inderdaad een bananenrepubliek. De rechten van een verdachte worden daar blijkbaar niet zo gerespecteerd als hier in Nederland. Ondanks dat Joran niet veroordeeld is enzo, blijft hij een schimmig figuur en vooral een Creep (met hoofdletter).
Vind het eigenlijk wel vermakelijk om hem zo te zien. Is nog eens andere koek dan de zelfingenomen klootzak in die reportage van Peter R destijds.
En dat maakt hem een Creep. Hij is vaak op het verkeerde moment op de verkeerde plek, anywhere in the world. Als dat toevallig is, dan is dat inderdaad een gave of een vloek. Zo niet dat is hij een engerd die heel lang opgesloten moet worden, en hij heeft inderdaad de schijn tegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef waht het volgende:
Laat ik ook nog even melden dat hij nog nooit is veroordeeld voor een misdrijf. Hij is alleen episch winnaar in het negatief in het nieuws komen.
Buiten de mensenhandel zou ik nog wel hem 1 procent voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En dat maakt hem een Creep. Hij is vaak op het verkeerde moment op de verkeerde plek, anywhere in the world. Als dat toevallig is, dan is dat inderdaad een gave of een vloek. Zo niet dat is hij een engerd die heel lang opgesloten moet worden, en hij heeft inderdaad de schijn tegen.
Eens, maar ik heb geen vertrouwen in de Peruaanse openbare aanklager.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En dat maakt hem een Creep. Hij is vaak op het verkeerde moment op de verkeerde plek, anywhere in the world. Als dat toevallig is, dan is dat inderdaad een gave of een vloek. Zo niet dat is hij een engerd die heel lang opgesloten moet worden, en hij heeft inderdaad de schijn tegen.
Dit.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:29 schreef SeLang het volgende:
Zelfs als hij totaal onschuldig zou zijn aan Natalee en aan dat Peruaanse meisje, dan nog is het een naar mannetje. Want kennelijk heeft hij geen inlevingsvermogen als hij stoere interviews loopt af te geven waarin hij de ene keer natalee in zee heeft gedumpt, de andere keer haar zogenaamd heeft verkocht aan een vrouwenhandelaar en weer een andere keer dat ze van een balkon is gevallen. Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor de nabestaanden om de hele tijd dat soort verzinsels te horen terwijl ze nog steeds in onzekerheid zitten wat er is gebeurd en waar ze is . Iemand die dat inlevingsvermogen kennelijk niet heeft is behoorlijk eng imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |