abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82423916
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ie bloedspetters op zijn kleding had, tja dan wordt het toch wel heel moeilijk lijkt me. Als ie haar enkel gevonden had dan komen er toch geen spetters op je kleding.
Misschien lag er een plensje op de grond en dacht hij: "NEE NEE NEE NIET GODVERDOMME WEER EEN DOOD MEISJE *stampvoet waarbij bloedspetters op zijn kleding komt".

..Relax mensen, ik maak een grapje.
pi_82423945
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Eigenlijk. Toch wel. Bij nader inzien.
Joran wist dat en heeft zijn hand overspeeld nu.
pi_82423957
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nu zullen er wel opmerkingen komen dat het er door de politie opgesmeerd is.
hahaha, inderdaad, je hebt ze er tussen zitten
pi_82424129
Op de verkeerde tijd met dochter van Peruaanse zakenman is de goden verzoeken.
pi_82424394
Ik zou zeggen kom maar op met een volgende persconferentie Peruaantjes...

Waar blijft de officiele berichtgeving er over??

En graag ook even de 2 andere filmpjes vrij geven waar hij de hotelkamer weer naar binnen gaat met 2 bakken koffie en er met 1 bakkie weer uitkomt
  zondag 6 juni 2010 @ 23:37:05 #256
269465 Stiggie
Plankgas
pi_82424438
Was al duidelijk dat hij het had gedaan maar bloed op z'n t-shirt maakt hem compleet kansloos.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 6 juni 2010 @ 23:37:17 #257
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_82424445
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Vind Joran er nog wel rustig bij zitten, op die beelden dat al die agenten om hem heen staan.
Veel ruimte om te bewegen heeft hij dan ook niet.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 6 juni 2010 @ 23:40:21 #258
123170 alors
zlata1234
pi_82424587
Zie ik nu dat ze filmpjes van verhoren op internet zetten? Wat een bananenrepubliek
know'm sayin?
word? word.
pi_82424726
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef alors het volgende:
Zie ik nu dat ze filmpjes van verhoren op internet zetten? Wat een bananenrepubliek
Hoezo bananenrepubliek?
Ik vind het prima!
Waarom altijd de daders beschermen?? (eh ja, we weten toch wel dat hij het heeft gedaan, dus nu niet komen met zo lang hij niet veroordeeld is blabla)
Ik ben blij dat we nu eens gewoon mee kunnen zien wat er allemaal speelt!
pi_82424792
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef alors het volgende:
Dat kan echt niet inderdaad.
Lambo of Rekt
pi_82424800
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Jesine het volgende:

[..]

Hoezo bananenrepubliek?
Ik vind het prima!
Waarom altijd de daders beschermen?? (eh ja, we weten toch wel dat hij het heeft gedaan, dus nu niet komen met zo lang hij niet veroordeeld is blabla)
Ik weet nog steeds niet dat hij het heeft gedaan hoor. Ik vermoed het wel, maar weten. We weten nu we dat jij 100% zeker bent dat hij de dader is, ontspan je maar een beetje.
pi_82424942
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat kan echt niet inderdaad.
Blijkbaar kan het wel.
pi_82425037
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Jesine het volgende:

[..]

Hoezo bananenrepubliek?
Ik vind het prima!
Als jij door een misverstand opgepakt word voor het verkrachten van een 9-jarige zullen we de verhoren ook online plaatsen. Laten we iedereen bij voorbaat ook conclusies trekken. Mocht je vrijgesproken worden ben ik benieuwd hoe je je de komende maanden zal voelen als je over straat loopt.
  zondag 6 juni 2010 @ 23:52:19 #264
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82425124
Het verhoor van Joran: erg interessant.

Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_82425295
What the hotel employee Abad Esmeralda who found the body reportedly told the police:

"I went knocking on the door of Room 309, insisted several times and did not respond, in that act I heard the radio or the TV was turned on at high volume because they listened to outside the room," he said.
"I thought that Mr. Joran was resting and I left ... back, I opened the back door with the key, walked three meters and found that the room light was turned on, just as the regular TV volume. There a pair of canvas sneakers, was completely unmade bed, they had clothes on the floor, "explained the woman.

Finally, he said "turn right and saw that there was one person on the floor, I was scared at that moment, I thought it was the citizens Netherlands and afraid I got closer and saw that he had long hair. When in doubt, and I approached I realized that it was a woman who was dead, had bleeding in the nose, wearing a dark polo red panties, the side was covered with a white garment
pi_82425392
Gisteren lag ze nog in een plas bloed.

Geweldig dat elke aanname tegenwoordig bijna het nieuws haalt.

Morgenvroeg sla ik mijn krant open en dan zal blijken dat ze geen koffie lustte
  zondag 6 juni 2010 @ 23:59:46 #267
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_82425437
Laten we niet vergeten dat het hier om Peru gaat, mss inderdaad een bananenrepubliek. De rechten van een verdachte worden daar blijkbaar niet zo gerespecteerd als hier in Nederland. Ondanks dat Joran niet veroordeeld is enzo, blijft hij een schimmig figuur en vooral een Creep (met hoofdletter).

Vind het eigenlijk wel vermakelijk om hem zo te zien. Is nog eens andere koek dan de zelfingenomen klootzak in die reportage van Peter R destijds.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 7 juni 2010 @ 00:06:14 #268
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_82425652
Nu nog hopen dat -mocht hij het gedaan hebben- er geen uitleveringsverdrag tussen Peru en Nederland tot stand komt.
DeviantArt
pi_82425718
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:06 schreef Hukkie het volgende:
Nu nog hopen dat -mocht hij het gedaan hebben- er geen uitleveringsverdrag tussen Peru en Nederland tot stand komt.
Ach daar gaan nog wel wat jaartjes voorarrest overheen.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:13:34 #270
93664 waht
Mushir
pi_82425861
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Hukkie het volgende:
Laten we niet vergeten dat het hier om Peru gaat, mss inderdaad een bananenrepubliek. De rechten van een verdachte worden daar blijkbaar niet zo gerespecteerd als hier in Nederland. Ondanks dat Joran niet veroordeeld is enzo, blijft hij een schimmig figuur en vooral een Creep (met hoofdletter).

Vind het eigenlijk wel vermakelijk om hem zo te zien. Is nog eens andere koek dan de zelfingenomen klootzak in die reportage van Peter R destijds.
Zo'n creep vind ik Vandersloot helemaal niet. Oke, als weerloze vrouw moet je hem met enige alertheid benaderen, maar dat is van toepassing op vele miljoenen mannen.

Laat ik ook nog even melden dat hij nog nooit is veroordeeld voor een misdrijf. Hij is alleen episch winnaar in het negatief in het nieuws komen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:20:41 #271
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_82426081
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef waht het volgende:
Laat ik ook nog even melden dat hij nog nooit is veroordeeld voor een misdrijf. Hij is alleen episch winnaar in het negatief in het nieuws komen.
En dat maakt hem een Creep. Hij is vaak op het verkeerde moment op de verkeerde plek, anywhere in the world. Als dat toevallig is, dan is dat inderdaad een gave of een vloek. Zo niet dat is hij een engerd die heel lang opgesloten moet worden, en hij heeft inderdaad de schijn tegen.
DeviantArt
  maandag 7 juni 2010 @ 00:27:40 #272
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_82426233
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

En dat maakt hem een Creep. Hij is vaak op het verkeerde moment op de verkeerde plek, anywhere in the world. Als dat toevallig is, dan is dat inderdaad een gave of een vloek. Zo niet dat is hij een engerd die heel lang opgesloten moet worden, en hij heeft inderdaad de schijn tegen.
Buiten de mensenhandel zou ik nog wel hem 1 procent voordeel van de twijfel gunnen.
Maar door dat hele vrouwenhandel gedoe vind ik em toch wel een bastard.
En als je `t nu nog niet snapt...
  maandag 7 juni 2010 @ 00:28:27 #273
93664 waht
Mushir
pi_82426254
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Eens, maar ik heb geen vertrouwen in de Peruaanse openbare aanklager.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:29:05 #274
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82426273
Zelfs als hij totaal onschuldig zou zijn aan Natalee en aan dat Peruaanse meisje, dan nog is het een naar mannetje. Want kennelijk heeft hij geen inlevingsvermogen als hij stoere interviews loopt af te geven waarin hij de ene keer natalee in zee heeft gedumpt, de andere keer haar zogenaamd heeft verkocht aan een vrouwenhandelaar en weer een andere keer dat ze van een balkon is gevallen. Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor de nabestaanden om de hele tijd dat soort verzinsels te horen terwijl ze nog steeds in onzekerheid zitten wat er is gebeurd en waar ze is . Iemand die dat inlevingsvermogen kennelijk niet heeft is behoorlijk eng imo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82426303
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:29 schreef SeLang het volgende:
Zelfs als hij totaal onschuldig zou zijn aan Natalee en aan dat Peruaanse meisje, dan nog is het een naar mannetje. Want kennelijk heeft hij geen inlevingsvermogen als hij stoere interviews loopt af te geven waarin hij de ene keer natalee in zee heeft gedumpt, de andere keer haar zogenaamd heeft verkocht aan een vrouwenhandelaar en weer een andere keer dat ze van een balkon is gevallen. Dat moet toch verschrikkelijk zijn voor de nabestaanden om de hele tijd dat soort verzinsels te horen terwijl ze nog steeds in onzekerheid zitten wat er is gebeurd en waar ze is . Iemand die dat inlevingsvermogen kennelijk niet heeft is behoorlijk eng imo.
Dit.

Mensen in dit topic beschermen hem omdat hij "misschien wel onschuldig is"... onschuldig? voor deze moord wellicht ja
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')