..de eerste set vond ik hem niet zo beroerd....ja het moet ook net allemaal een beetje meezitten dan gaat het vanzelf lopen..maarja nadal dwingt het wel grootendeels zelf af vind ikquote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef kevin_ het volgende:
Het is geen reet aan omdat Soders beroerd speelt.
Dit vind ik wel een zeldzaam onzinnige opmerking.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef sven23456 het volgende:
ja voor de meeste mensen is er natuurlijk "niets" aan zolang federer niet in de finale staat:p ...moeilijk natuurlijk om te moeten zien hoe je grote idool roger federer met groot machtsvertoon de nr. 1 positie v/d wereld gaat kwijtraken
Soderling speelt niet beroerd vind ik. Hij is gewoon kapotgespeeld door Nadal. Alles wat Soderling slaat, komt terug en dat breekt Soderling op. Niet verwonderlijk, maar ik vind het jammer in een GS-finale.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef kevin_ het volgende:
Het is geen reet aan omdat Soders beroerd speelt.
volledig mee eens...rafa zet even aan dit jaar en hij heeft hem alweer terug....en dan heeft ie wimbledon nog voor de boegquote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
Fed heeft eigenlijk de nummer 1 positie terug veroverd omdat Rafa geblesseerd is geraakt. En Rafa eist hem gewoon weer op zodra die terug is.
Volgende keer liever een finale tegen Fed. Liever winnen tegen iemand die wel kan tennissen dan tegen deze koe die eigenlijk heel beperkt is.
Welke clown vond het van de week grappig toen ik zei dat Rafa z'n niveau omhoog gaat naarmate het toernooi vordert?
En een grondige analyse?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Een snelle analyse laat toch wel zien dat er een hoop opmerkingen worden geplaatst die klinken als frustratie.
Hoi ik ben neutraal maar wat ben jij een ongekende kutuser zeg rot aub op.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Een snelle analyse laat toch wel zien dat er een hoop opmerkingen worden geplaatst die klinken als frustratie.
Wat wil je zeggen, dat Nadal beter is dan Federer?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef sven23456 het volgende:
[..]
volledig mee eens...rafa zet even aan dit jaar en hij heeft hem alweer terug....en dan heeft ie wimbledon nog voor de boeg![]()
[...]
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen, dat Nadal beter is dan Federer?
Maar ja, Nadal heeft de nummer 1 positie overgenomen van Federer omdat hij mono kreeg. Dus ja..quote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
Fed heeft eigenlijk de nummer 1 positie terug veroverd omdat Rafa geblesseerd is geraakt. En Rafa eist hem gewoon weer op zodra die terug is.
Volgende keer liever een finale tegen Fed. Liever winnen tegen iemand die wel kan tennissen dan tegen deze koe die eigenlijk heel beperkt is.
Welke clown vond het van de week grappig toen ik zei dat Rafa z'n niveau omhoog gaat naarmate het toernooi vordert?
Ach joh, positief zijn. Rafa kan altijd nog eens geblesseerd raken.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi ik ben neutraal maar wat ben jij een ongekende kutuser zeg rot aub op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |