Hij sloeg er net een met zijn backhand op een GP en toen won hij het punt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef TheArt het volgende:
Soders sla eens een dropshot manDie dropshots hoeven niet eens goed te zijn, want Nadal staat toch een kilometer achter die baseline.
haha Nadal speelt koning. Hij haalt zoveel en op de belangrijke momenten dodelijk goed. En hij slaat ook nog eens veel unreturned servicesquote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Belachelijk, Nadal rent veel te hard... Echt absurd
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal verdedigt echt frustrerend blijmakend goed.
was denk ik vraag aan de umpire of ze weer verder konden.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt er iemand weggedragen met ee hartaanval ofzo. steedsk Nadal vragend zijn duim op.![]()
"Alles goed?"
- "Ja hoor, prima, gewoon een hartaanval."
Hij is niet goed genoeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
was denk ik vraag aan de umpire of ze weer verder konden.
Soderling speelt echt ontzettend dom
Voor 6-4 6-2 6-2 teken ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa in de 2de set 86% 1ste service in, 11 winners en maar 3 UE.
VAMOSSSS!!! Het is geen ass-rape helaas.RAFAAAAA!!!!
En verloor...quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen paniek mensen, op Wimbledon kwam Söderling ook van 2-0 terug tot 2-2 in sets.
Kan het me voorstellen. Ik vind er eigenlijk ook weinig aan. Nadal speelt geweldig maar ik wil graag iets van spanning in een GS-finale.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb het geprobeerd. Ik kan niet langer naar dit lelijke hark en verdedigtennis van Nadal kijken. Sorry. Gefeliciteerd, mooi toernooi gespeeld, knap. Maar ik ben weg
Daar teken ik voor als het een vijfsetter wordt.quote:
Kalimero....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb het geprobeerd. Ik kan niet langer naar dit lelijke hark en verdedigtennis van Nadal kijken. Sorry. Gefeliciteerd, mooi toernooi gespeeld, knap. Maar ik ben weg
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Damesfinale was vele malen leuker dan deze finale ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Die damesfinale vond ik geweldig om naar te kijken. Dit vind ik eigenlijk helemaal niet leuk om te zien.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef sven23456 het volgende:
ja voor de meeste mensen is er natuurlijk "niets" aan zolang federer niet in de finale staat:p ...moeilijk natuurlijk om te moeten zien hoe je grote idool roger federer met groot machtsvertoon de nr. 1 positie v/d wereld gaat kwijtraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |