Maar hij komt wel in je MyAT. Soort bookmarken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zie helemaal niks staan van tvp ofzo![]()
:S :S
Autisten hebben ook een ziel ja!quote:
Jah waar dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Wel tof dat je nu een terugvindpost kan plaatsen zonder te posten.
gebruik het dan gewoon neitquote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef Denko het volgende:
Stomme functie. Nu krijg ik steeds dit topic bovenaan en raak ik in de war omdat ik er niet in gepost heb.
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzoquote:
Nou ja, daar heb ik geen last van want ik kijk nooit bij MyAt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzo
Dat dus.. erg afleidend.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzo
Nu moet je nog een tab doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ja, ik kan nu niet meer invoeren met tab-tab-space
nieuwe lay-out????quote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En straks komt ook nog die nieuwe lay-out.
Omdat dat bij jou het zelfde is als AT.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik geen last van want ik kijk nooit bij MyAt.
Haha, wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Omdat dat bij jou het zelfde is als AT.
Alles behalve Firefox geloof ik.quote:
Dat je in zoveel topics post. Hihi.quote:
En zelfs FF kan je zo veranderen dat het werkt.quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Denko het volgende:
[..]
En zelfs FF kan je zo veranderen dat het werkt.
Moet je maar even zoeken, kan me nog een topic herinneren met een guide, had ik het mee gedaan. Het kan wel want mij lukte het ook.quote:
Ja ehm, ik weet ook wel dat er een optie is, maar ik wil weten wát het is.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Denko het volgende:
[..]
Moet je maar even zoeken, kan me nog een topic herinneren met een guide, had ik het mee gedaan. Het kan wel want mij lukte het ook.
Sneltoetsen werken nietquote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja ehm, ik weet ook wel dat er een optie is, maar ik wil weten wát het is.
Dankje.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Denko het volgende:
[..]
Sneltoetsen werken niet
Zo, dat moet het doen.
Dan ga je niet iedere sneltoets onthouden dat er bestaat.quote:
Dit is al iets beter, maar nog steeds niet optimaalquote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Da's ook een idee, om hem rechtsonder te zetten ipv linksonder.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dat plaats TVP moeten ze niet naast invoeren zetten, ze moeten het 6.9cm ernaast zetten, dit schiet niet op !
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn er meer die hier last van hebben?
Klacht: ik druk de hele tijd op 'plaats TVP' i.p.v 'invoeren'..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Adelante? Die wil ik ookquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En straks komt ook nog die nieuwe lay-out.
Die ja, eerst crew dan abbohouders en dan 'wij' pas. Nog even geduld dus. Kan nog wel even duren.quote:
Maar wat is er dan zo "quote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die ja, eerst crew dan abbohouders en dan 'wij' pas. Nog even geduld dus. Kan nog wel even duren.
Mwoah, komt omdat iedereen aan zijn eigen is gewend. Iets nieuws is altijd eng.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar wat is er dan zo "" aan die layout is gaaf
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:56 schreef Stroopwafels het volgende:
Iemand een screenshot van deze functie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo moeilijk hoor![]()
post eens een screenshot?quote:
dude kanker dikquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ja, ik kan nu niet meer invoeren met tab-tab-space
ja dat heeft niks met die tvp te makenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou wel weer en dat gescheld is nergens voor nodig.
bedankt apquote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Moet je even hier kijken:
Nieuwe forumlayout sneaktopic #2
Nee, in mijn bookmarks komen alleen bazentopics.quote:
quote:
DAAROM A TURK JULLIE TURKEN SNAPPEN HET NIETquote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doe even normaal man.
O.us is niet eens Turks maar Marokkaans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic: uhmm.. terechte klacht?Chubun Tomata
ALT+S is aardig universeel, zelfs bij MSN werkt het en daarbij werkt het ook nog eens in andere browsers.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan ga je niet iedere sneltoets onthouden dat er bestaat.
Bovendien gebruik ik meerdere browsers.
borstmelkquote:
Niet in FF.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ALT+S is aardig universeel, zelfs bij MSN werkt het en daarbij werkt het ook nog eens in andere browsers.
je usernamequote:
moet je maar niet zo dik zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef ElizabethI het volgende:
Bij mij zit die knop er niet. Alleen Preview en Invoeren
Neem de baggerlay-out.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef ElizabethI het volgende:
Kijk eens naar rechtsquote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef ElizabethI het volgende:
Ik gebruik ook baggerlayout en nergens is die knop te vinden ???quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef ElizabethI het volgende:
Nee hij is er echt niet. En dat is wel een klacht waardig.
[ afbeelding ]
Verwijder je tijdelijke internetbestanden eens..quote:Op zondag 6 juni 2010 17:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik gebruik ook baggerlayout en nergens is die knop te vinden ???
kijk mij de bedenker zijn van die knop rechtsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik weet niet hoor maar nu zit die knop nog kutterIk ben gewend dat invoeren rechts zit dus druk nu telkens verkeerd. Kan die niet gewoon helemaal aan de rechterkant van het invoervenster komen ipv zo naast invoeren?
Nog niksquote:Op zondag 6 juni 2010 17:44 schreef henrydg het volgende:
[..]
Verwijder je tijdelijke internetbestanden eens..
Bij firefox klik je ctrl+shift+del
Sowieso vinkje 1,2 en 4 aanvinken.
zet de quickreply aanquote:Op zondag 6 juni 2010 17:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik gebruik ook baggerlayout en nergens is die knop te vinden ???
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zie helemaal niks staan van tvp ofzo![]()
:S :S
Ligt eraan of jij erin blijft of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij erin blijft of niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH SCOT VRIEND DEZE NIGGA KLAART DIE BITCH SWASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dit dusquote:
Die wordt niet voor niets "Bagger" genoemd.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Die wordt niet voor niets "Bagger" genoemd.
Daarom bagger ik ook zoveel.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Die wordt niet voor niets "Bagger" genoemd.
Beetje laat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef superworm het volgende:Ik ging net een topic openen in KLB hierover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |