Hoe dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Denko het volgende:
[..]
En zelfs FF kan je zo veranderen dat het werkt.
Moet je maar even zoeken, kan me nog een topic herinneren met een guide, had ik het mee gedaan. Het kan wel want mij lukte het ook.quote:
Ja ehm, ik weet ook wel dat er een optie is, maar ik wil weten wát het is.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Denko het volgende:
[..]
Moet je maar even zoeken, kan me nog een topic herinneren met een guide, had ik het mee gedaan. Het kan wel want mij lukte het ook.
Sneltoetsen werken nietquote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja ehm, ik weet ook wel dat er een optie is, maar ik wil weten wát het is.
Dankje.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Denko het volgende:
[..]
Sneltoetsen werken niet
Zo, dat moet het doen.
Dan ga je niet iedere sneltoets onthouden dat er bestaat.quote:
Dit is al iets beter, maar nog steeds niet optimaalquote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzo
Da's ook een idee, om hem rechtsonder te zetten ipv linksonder.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dat plaats TVP moeten ze niet naast invoeren zetten, ze moeten het 6.9cm ernaast zetten, dit schiet niet op !
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn er meer die hier last van hebben?
Klacht: ik druk de hele tijd op 'plaats TVP' i.p.v 'invoeren'..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Adelante? Die wil ik ookquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En straks komt ook nog die nieuwe lay-out.
Die ja, eerst crew dan abbohouders en dan 'wij' pas. Nog even geduld dus. Kan nog wel even duren.quote:
Maar wat is er dan zo "quote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die ja, eerst crew dan abbohouders en dan 'wij' pas. Nog even geduld dus. Kan nog wel even duren.
Mwoah, komt omdat iedereen aan zijn eigen is gewend. Iets nieuws is altijd eng.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar wat is er dan zo "" aan die layout is gaaf
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:56 schreef Stroopwafels het volgende:
Iemand een screenshot van deze functie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo moeilijk hoor![]()
post eens een screenshot?quote:
dude kanker dikquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ja, ik kan nu niet meer invoeren met tab-tab-space
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |