Maar hij komt wel in je MyAT. Soort bookmarken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zie helemaal niks staan van tvp ofzo![]()
:S :S
Autisten hebben ook een ziel ja!quote:
Jah waar dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Wel tof dat je nu een terugvindpost kan plaatsen zonder te posten.
gebruik het dan gewoon neitquote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef Denko het volgende:
Stomme functie. Nu krijg ik steeds dit topic bovenaan en raak ik in de war omdat ik er niet in gepost heb.
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzoquote:
Nou ja, daar heb ik geen last van want ik kijk nooit bij MyAt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzo
Dat dus.. erg afleidend.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
en die X is ook veel te aanwezig, kan dat niet voor het topic en wat kleiner ofzo
Nu moet je nog een tab doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ja, ik kan nu niet meer invoeren met tab-tab-space
nieuwe lay-out????quote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En straks komt ook nog die nieuwe lay-out.
Omdat dat bij jou het zelfde is als AT.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik geen last van want ik kijk nooit bij MyAt.
Haha, wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Omdat dat bij jou het zelfde is als AT.
Alles behalve Firefox geloof ik.quote:
Dat je in zoveel topics post. Hihi.quote:
En zelfs FF kan je zo veranderen dat het werkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |