quote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Graag wetenschappelijk bewijs dat een tekort aan eiwitten en een overmaat aan verzadigde vetten automatisch een vermindering van de levensduur en verslechtering van de levenskwaliteit betekend.
En dan ook graag ook een formule waarmee je dan kan narekenen wat dan de ideale voeding per persoon is.
Domste post ever.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef kurk_droog het volgende:
Mja, dan eet je gezond wat best knap is en dan kom je buiten en adem je pure ka*ker in omdat vervuilde lucht... Doei nut van gezond eten
Dat doe ik nog steeds en dat is om meer bilspieren te kweken. OHJA NIET OM AF TE VALLEN DUS.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En jij was zo bezig met je kont. Dit is je work-out weggooien.
Dat gaat er dan bij mij niet in, maar goed, dat is jouw keuze.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het is niet het beste wat er is, maar het kan ermee door.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar veel van die meuk uit de supermarkt is heerlijk opgevuld met waterinjecties, aan elkaar gehecht uit restvlees en andere ongein.
Eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Alleen al dat kastje voor die kilometerheffing zou een reden zijn om niet op D66 te stemmen.
Zo werkt het niet. Tekort aan eiwitten breekt je spieren af. Overmaat aan verzadigde vetten slibt je aderen dicht, vergroot de kans op hart- en vaatziektes, zorgt voor overgewicht en kortademigheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Graag wetenschappelijk bewijs dat een tekort aan eiwitten en een overmaat aan verzadigde vetten automatisch een vermindering van de levensduur en verslechtering van de levenskwaliteit betekend.
En dan ook graag ook een formule waarmee je dan kan narekenen wat dan de ideale voeding per persoon is.
quote:
Ewa hit me up dangquote:
Ja, en jouw tekort aan eiwitten breekt je bilspieren juist af.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds en dat is om meer bilspieren te kweken. OHJA NIET OM AF TE VALLEN DUS.
Zie je al verbetering?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds en dat is om meer bilspieren te kweken. OHJA NIET OM AF TE VALLEN DUS.
Ik zeker wel. Het is dat ik het geld er niet voor heb maar anders zou ik exclusief vlees halen bij de slager.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehl, geïnjecteerde kipfilet.
Maar eigenlijk merk ik niet zo heel veel verschil als ik vlees koop bij de slager.
Er staat nergens dat ik geen vlees eet, lulhannes.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en jouw tekort aan eiwitten breekt je bilspieren juist af.
Weet je, melk krijg je kanker van, frisdrank krijg je de kanker van, sporten kun je blessures, ziektes en andere ongein van oplopen, in het bos kun je door een tekenbeet de Lyme-ziekte krijgen. Ik moet mijzelf niet zo dwangmatig bezighouden met wat je allemaal wel niet kunt krijgen, doe gewoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Tekort aan eiwitten breekt je spieren af. Overmaat aan verzadigde vetten slibt je aderen dicht, vergroot de kans op hart- en vaatziektes, zorgt voor overgewicht en kortademigheid.
De balans hoort koolhydraten 50%, eiwitten 30% en (onverzadigde) vetten 20% te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |