Hey, maakt mij niet uit hoor. Eet jij maar lekker gebalanceerd hoor jochie. *wangetjes knijpt*quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, en jouw opa is de maatstaf voor iedereen.
Je hoort alleen de goede verhalen.
Ik kook dus zelf, dus het is wel handig om te weten. En ter informatie; biefstuk, varkenshaas, kipfilet, magere kwark, eieren, tonijn, tilapia, koolvis, kabeljauw en andere witvis.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet eens in welk voedsel veel eiwitten zitten. Geef ik er ook om, ik ga er vanuit dat mijn moeder een beetje gezond kookt.
Het is nou eenmaal gewoon grappig als iemand over de zeik gaat. Dat vind jij ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik begin er zelf nooit over, jullie beginnen erover.
Dan leef je gezond en alles en je kan blijven en dan val je van je fiets en breek je je nekquote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, en jouw opa is de maatstaf voor iedereen.
Je hoort alleen de goede verhalen.
Ja, omdat het belachelijk is hoe streng je bent voor jezelf en je ziet het zelf niet eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik begin er zelf nooit over, jullie beginnen erover.
In vlees.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet eens in welk voedsel veel eiwitten zitten. Geef ik er ook om, ik ga er vanuit dat mijn moeder een beetje gezond kookt.
Da's leuk en aardig, maar biefstuk, varkenshaas, kabeljauw en andere vissen zijn nu niet eenmaal het goedkoopste op de markt. Helemaal als je die biomeuk er ook nog van neemt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kook dus zelf, dus het is wel handig om te weten. En ter informatie; biefstuk, varkenshaas, kipfilet, magere kwark, eieren, tonijn, tilapia, koolvis, kabeljauw en andere witvis.
Je hebt mij nog nooit in het echt gezien, hoe weet jij nou hoe streng ik voor mezelf ben. Is gezond eten per sè een straf dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat het belachelijk is hoe streng je bent voor jezelf en je ziet het zelf niet eens.
Eet ik nooit. Visquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kook dus zelf, dus het is wel handig om te weten. En ter informatie; biefstuk, varkenshaas, kipfilet, magere kwark, eieren, tonijn, tilapia, koolvis, kabeljauw en andere witvis.
Dat maak ik op uit wat je hier post, ik vind het gewoon belachelijk streng. Geen koekjes, geen chips, alleen maar balans eten.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit in het echt gezien, hoe weet jij nou hoe streng ik voor mezelf ben. Is gezond eten per sè een straf dan.
Gewoon bij aanbiedingen veel inslaan. Die dingen zijn regelmatig in de bonus, en dan gewoon 2 voordeelverpakkingen halen. Maar het is maar net hoeveel je overhebt voor je gezondheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's leuk en aardig, maar biefstuk, varkenshaas, kabeljauw en andere vissen zijn nu niet eenmaal het goedkoopste op de markt. Helemaal als je die biomeuk er ook nog van neemt.
Eins.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
rookpotje onder zijn wagen gooiendan denkt die echt --> WTF !!1!1!
Das vet. Dat mag niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo eens ontbijten met een bruine boterham met een ei. Lekker gezond eiwitten binnenkrijgen.
Wat?quote:
Ik eet dat toch wel, alleen ik koop het zelf niet. Ik vind fruit ook lekker als tussendoortje, magere kwark is lekker met fruit erin, een geroosterde boterham met gebakken ei is ook lekker. En het gevoel erna is beter.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat maak ik op uit wat je hier post, ik vind het gewoon belachelijk streng. Geen koekjes, geen chips, alleen maar balans eten.
Dus je zegt nu dat je gezond wilt eten, maar je haalt je fleisch bij de supermarkt?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon bij aanbiedingen veel inslaan. Die dingen zijn regelmatig in de bonus, en dan gewoon 2 voordeelverpakkingen halen. Maar het is maar net hoeveel je overhebt voor je gezondheid.
Graag wetenschappelijk bewijs dat een tekort aan eiwitten en een overmaat aan verzadigde vetten automatisch een vermindering van de levensduur en verslechtering van de levenskwaliteit betekend.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewoon misschien wat voedingsbewuster opgevoed dan de meeste mensen. En nee, dat klopt dus helemaal niet. Hou jij maar eens een week bij wat je eet, dan kunnen we het narekenen. Ik durf te wedden dat je veel te weinig eiwitten binnenkrijgt en dubbel/drie keer zoveel verzadigde vetten. En waarschijnlijk ook nog een shitload aan transvetten.
Is die nog niet op?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit.
Pak ik even m'n Ben & Jerry erbij.
Ik voel me kankergoed als ik net een hele zak chips naar binnen gewerkt heb, ik weet niet hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik eet dat toch wel, alleen ik koop het zelf niet. Ik vind fruit ook lekker als tussendoortje, magere kwark is lekker met fruit erin, een geroosterde boterham met gebakken ei is ook lekker. En het gevoel erna is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |