quote:
Maar als je gezong leeft sterf je op je 96ste en als je wat meer geniet op je 93ste.. Die 3 jaar voor leven lekker eten maken dan ook niet meer uitquote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wow respect. Ik weet niet eens wat een goede balans is.
Ik vind andere dingen weer moeilijkquote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het nou eenmaal moeilijk om me te binden. Zo raar is het niet dat wd dat moeilijk vindt. Even wat meer respect voor onze situatie aub.
Oh men, daarom ben je zo streng voor jezelf? Als je gewoon genoeg eet van van alles, dan krijg je genoeg binnen en hoef je ook niet zo moeilijk te doen met balans en eiwitten en al die shitquote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn moeder is voedingsconsulente voor professionele sporters geweest. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen te weinig eiwitten binnenkrijgen.
Maar de kwaliteit van leven maakt wel uit. Ik ben op m'n 67e liever vitaal zodat ik nog kan rentenieren dan dat ik altijd met de auto moet gaan omdat ik nauwelijks nog vooruitkom op de fiets.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar als je gezong leeft sterf je op je 96ste en als je wat meer geniet op je 93ste.. Die 3 jaar voor leven lekker eten maken dan ook niet meer uit
Daarom worden de mensen ook ouder. Ouderdom komt met gebreken, dus ziektes zijn grotendeels niet te voorkomen. Knap dat je er toe kunt zetten om gebalanceerd te eten trouwens.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn moeder is voedingsconsulente voor professionele sporters geweest. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen te weinig eiwitten binnenkrijgen.
Ik ga liever in mijn dikke auto naar de golfbaanquote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van leven maakt wel uit. Ik ben op m'n 67e liever vitaal zodat ik nog kan rentenieren dan dat ik altijd met de auto moet gaan omdat ik nauwelijks nog vooruitkom op de fiets.
Gast, mijn opa leefde zo slecht als maar zijn kon, elke dag haring met jam. Ja met jam. En bonbons en roken als een malle. Maar die fietste gewoon en die is 86 geworden, dus kom niet met je slechte argumentje.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van leven maakt wel uit. Ik ben op m'n 67e liever vitaal zodat ik nog kan rentenieren dan dat ik altijd met de auto moet gaan omdat ik nauwelijks nog vooruitkom op de fiets.
Als je niet zoveel geld uitgeeft aan bio-voedsel en rietjes, dan kan jij later nog veel beter rentenieren.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewoon misschien wat voedingsbewuster opgevoed dan de meeste mensen. En nee, dat klopt dus helemaal niet. Hou jij maar eens een week bij wat je eet, dan kunnen we het narekenen. Ik durf te wedden dat je veel te weinig eiwitten binnenkrijgt en dubbel/drie keer zoveel verzadigde vetten. En waarschijnlijk ook nog een shitload aan transvetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh men, daarom ben je zo streng voor jezelf? Als je gewoon genoeg eet van van alles, dan krijg je genoeg binnen en hoef je ook niet zo moeilijk te doen met balans en eiwitten en al die shit
Weet je wat pas gruwelijk lekker is? Haring met slagroomtaart.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, mijn opa leefde zo slecht als maar zijn kon, elke dag haring met jam. Ja met jam. En bonbons en roken als een malle. Maar die fietste gewoon en die is 86 geworden, dus kom niet met je slechte argumentje.
Ik waarschijnlijk ook. Moet kunnen als je 18 bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewoon misschien wat voedingsbewuster opgevoed dan de meeste mensen. En nee, dat klopt dus helemaal niet. Hou jij maar eens een week bij wat je eet, dan kunnen we het narekenen. Ik durf te wedden dat je veel te weinig eiwitten binnenkrijgt en dubbel/drie keer zoveel verzadigde vetten. En waarschijnlijk ook nog een shitload aan transvetten.
Gooi er vuurwerk naar.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
Er staat hier een camper midden op de straatVolgens mij gaat die daar overnachten
Ja, het is ook niet dat ik celibatair leef ofzo. Mensen overdrijven dingen. Ik ben echt niet streng ofzo, maar ik let gewoon op wat ik koop bij de AH en ik koop zelf zelden koekjes of chips. Ik eet het wel, als ik ergens anders ben. En ik bbq ook gewoon en eet ook gewoon friet en shoarma en shit.quote:
Ik weet niet eens wat transvetten zijn man.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewoon misschien wat voedingsbewuster opgevoed dan de meeste mensen. En nee, dat klopt dus helemaal niet. Hou jij maar eens een week bij wat je eet, dan kunnen we het narekenen. Ik durf te wedden dat je veel te weinig eiwitten binnenkrijgt en dubbel/drie keer zoveel verzadigde vetten. En waarschijnlijk ook nog een shitload aan transvetten.
Bedoel je niet patat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet dat ik celibatair leef ofzo. Mensen overdrijven dingen. Ik ben echt niet streng ofzo, maar ik let gewoon op wat ik koop bij de AH en ik koop zelf zelden koekjes of chips. Ik eet het wel, als ik ergens anders ben. En ik bbq ook gewoon en eet ook gewoon friet en shoarma en shit.
Oh, en jouw opa is de maatstaf voor iedereen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, mijn opa leefde zo slecht als maar zijn kon, elke dag haring met jam. Ja met jam. En bonbons en roken als een malle. Maar die fietste gewoon en die is 86 geworden, dus kom niet met je slechte argumentje.
Ik ook, tot ik denk aan afgelopen vrijdagquote:
Ik begin er zelf nooit over, jullie beginnen erover.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat transvetten zijn man.Alsjeblieft. Je bent net een Jehova getuige die zijn boekjes door mijn strot wil douwen. Ik eet precies genoeg van dit en dat. En soms van het een meer dan van het ander. Like you actually give a fuck.
Geen chips? Jeetje.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet dat ik celibatair leef ofzo. Mensen overdrijven dingen. Ik ben echt niet streng ofzo, maar ik let gewoon op wat ik koop bij de AH en ik koop zelf zelden koekjes of chips. Ik eet het wel, als ik ergens anders ben. En ik bbq ook gewoon en eet ook gewoon friet en shoarma en shit.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |