Nee, het zijn koolhydraten (boterham) en eiwitten. En vezels uiteraard.quote:
HIJ WEET DIE SHIT UIT ZIJN HOOFD.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, het zijn koolhydraten (boterham) en eiwitten. En vezels uiteraard.
Ik ben student man, er zijn grenzen. Ik koop ook biologisch wanneer het kan. Dat komt allemaal wel als ik een baan heb, ik doe gewoon m'n best.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat je gezond wilt eten, maar je haalt je fleisch bij de supermarkt?
Ja, want (paarden en nog wat van andere dieren)vleesch.quote:
Dan kun je dus net zo goed stoppen met je gezonde levensstijl, want supermarktvlees is dus zulke rotzooi als maar kan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben student man, er zijn grenzen. Ik koop ook biologisch wanneer het kan. Dat komt allemaal wel als ik een baan heb, ik doe gewoon m'n best.
N to the Gquote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo maar eens een glaasje cola drinken. Met een rietje natuurlijk.
Neejoh, zo snel gaat dat nietquote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is die nog niet op?![]()
![]()
Pakt fiets ( want gezond )
nicequote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want (paarden en nog wat van andere dieren)vleesch.
Is vlees bij de supermarkt niet gezond?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat je gezond wilt eten, maar je haalt je fleisch bij de supermarkt?
Goed bezigquote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
niceGooit zo 20 dello's in het mandje
Pure kanker, ik zeg het je.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is vlees bij de supermarkt niet gezond?
Luurtje, chickquote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
N to the G.
[..]
Neejoh, zo snel gaat dat niet.
Dat valt reuze mee. Het is niet het beste wat er is, maar het kan ermee door.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan kun je dus net zo goed stoppen met je gezonde levensstijl, want supermarktvlees is dus zulke rotzooi als maar kan.
En jij was zo bezig met je kont. Dit is je work-out weggooien.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga stokbrood met pesto en filet american maken, maar ik eet eerst wat koekjes en chips.
Ik wou net zeggen. Vind het knap dat 'ie er zo op let en het nog vol kan houden ook. Zou me nooit lukken. Maar het klinkt soms wel een beetje eng.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
mjah, wel props voor sky dat ie zo bewust eet. Doe het hem niet na.
Niet per definitie, maar veel van die meuk uit de supermarkt is heerlijk opgevuld met waterinjecties, aan elkaar gehecht uit restvlees en andere ongein.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is vlees bij de supermarkt niet gezond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |