En een zonnebril en niemand had m gepakt.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan, exact hetzelfde gezicht met blonde stoppels, als hij zich wil vermommen moet hij met iets beters komen. Een petje was al een strakker plan geweest.
En overal op zijn knietjes naartoe om vooral niet boven de rest uit te steken. Die jongen was een sitting duck in die contreien.quote:
neequote:
2 dagen, pakweg 48 uur. En toen kreeg men argwaan en is ze gevonden.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
drie dagen, ?? alleen ?? terwijl haar familie thuis zit te wachten![]()
Zo een sociale meid, die blijft niet graag drie dagen alleen op een kamertje
Het is half 6 in de ochtend, vast een slokkie op. Ik zie niks zombieachtigs of iets wat wijst op bedreiging.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef emss het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal.. Conspiracy of niet.. het moet wel een heel sick persoon zijn die een onschuldig meisje vermoordt, om Joran daarvoor op te laten draain.
Wat ik vreemd vind is het gedrag van dit meisje. Ze loopt als een zombie achter Joran het hotel in. Hoofd gebogen. Misschien is ze bang, omdat ze bedreigd is door Joran. Maar dan nog, bij de receptie had ze de kans iets te zeggen om te voorkomen dat ze mee moest naar zijn kamer.
En al krijgt Joran de maximale straf. Als hij echt onschuldig is moet hij maar eens met de waarheid over Natalee en Stephany boven tafel komen, dan kan hij altijd nog vrijgesproken worden, toch?
Zo lang is hij nou toch ook weer niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En overal op zijn knietjes naartoe om vooral niet boven de rest uit te steken. Die jongen was een sitting duck in die contreien.
Maar gelukkig was zijn haar blond, meteen een heel ander persoonquote:Op zondag 6 juni 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En overal op zijn knietjes naartoe om vooral niet boven de rest uit te steken. Die jongen was een sitting duck in die contreien.
Vergeleken met de doorsnee Chileen of Peruaan wel. En volgens mij is ie sowieso wel aardig uit de kluiten gewassen?quote:
Ja oke, en hij was natuurlijk ook makkelijk te herkennen aan zijn blanke huidskleur. Je zag zo dat hij een Europeaan was.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeleken met de doorsnee Chileen of Peruaan wel. En volgens mij is ie sowieso wel aardig uit de kluiten gewassen?
Godsamme, wat ben jij een simpele ziel zeg..quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zijn eerste plan. Maar we weten al dat er geruzie is gehoord vanuit die kamer. Kan dus best zijn dat dit meisje dat plan niet zag zitten. Geen melkkoetje dus voor Joran, dan maar de juwelen verpatsen.
Ben ook benieuwd of die nog ergens opduiken. Daar zal hij wel deze of gene mee betaald hebben of zo.
Of wie weet, had hij die nog in zijn bezit en is dat nog niet bekend gemaakt.
Als dat zo is vraag ik me af of de complot-figuren dan nog steeds in zijn onschuld geloven.
Hij geeft die sleutel niet af 'omdat de kamer nog in gebruik is', toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:45 schreef johan555 het volgende:
Wat ik ook erg vreemd is dat je Joran het hotel ziet uitsneaken
De vrouw op dat filmpje ziet dat ,hij loopt bijna op z'n tenen zelfs .
Joran geeft de sleutel niet af wat daar blijkbaar wel gebruikelijk is - die vrouw ziet dat ook natuurlijk
Waarom trekt die vrouw dan niet meteen aan de bel ?
Als iemand op zo'n manier een hotel verlaat is er toch meestal wel Iets aan de hand
Kan jij niet even buiten gaan spelen ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij geeft die sleutel niet af 'omdat de kamer nog in gebruik is', toch?
Voor het personeel ziet het eruit alsof hij alleen maar even weggaat.
Als het waar is dat hij daarna gebeld heeft over het niet schoonmaken van de kamer, omdat dat meisje er nog wat langer blijft, hoeft men daar niks achter te zoeken.
Dus hij belde speciaal naar het hotel om te vertellen dat ze de kamer niet moesten schoonmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ergens in dit topic, of het vorige gelezen, dat hij daar nog over gebeld had....
Op die beelden in Chili stak hij met kop en schouders boven iedereen uitquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Kan jij niet even buiten gaan spelen ofzo?
Dat zou hij toch tegen twee medewerkers voor de ingang van dat hostel hebben gezegd?? Dat was gisteravond op CNN te lezen geloof ik, en stond ook in het vorige topic idd. Niet dat hij gebeld zou hebben volgens mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef dylany het volgende:
[..]
Dus hij belde speciaal naar het hotel om te vertellen dat ze de kamer niet moesten schoonmaken?
Voorlopig vind ik haar wel 1 van de sterkere poststers hier.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in wat men verdacht had moeten vinden, eerder dan de reuk na 2 dagen!!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Het einde nadert voor Joran...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Razor21 het volgende:
Er is bij Joran bebloede kleding gevonden en dat wordt nu onderzocht op DNA.
Er worden feiten opgesomd, zonder mening of onderbouwing, en die worden vervolgens direct afgedaan als complottheorieën. Is dat even makkelijkquote:Op zondag 6 juni 2010 11:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat soort theorien gaan helemaal nergens over nee... echt al die complotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |