Breng hem dan gelijk tot ontploffing in die plas. Zijn we er meteen vanaf.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef johan555 het volgende:
ik denk als ze Jaap in die plas gooien is de plas in een keer leeg en dan kunnen ze zoeken
Als Joran zelf gevraagd heeft de kamer niet schoon te maken, omdat dat meisje daar nog even verblijft!!quote:Op zondag 6 juni 2010 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Denk je dat ze 48 uur wachten met het schoonmaken van een kamer? Dat vind ik wel vreemd..
Een paar uur, ok, maar je slaapt geen 48 uur..
Dat heeft ie ook gezegd dat dat zo is.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef johan555 het volgende:
Jaap heeft Joran geld gegeven om de gokschulden te betalen .
Om een koffie tentje op te starten
Om als het ware Joran door te kunnen laten gaan met z'n duistere leventje .
Dat riekt toch naar een vorm van uitlokking
drie dagen, ?? alleen ?? terwijl haar familie thuis zit te wachtenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Joran zelf gevraagd heeft de kamer niet schoon te maken, omdat dat meisje daar nog even verblijft!!
Nee, niks vreemds aan. Ook als je vermoedt dat er nog iemand op die kamer is (tv stond aan) ga je als dienstmeid daar niet naar binnen.
Die gozer heeft stoppels, dan heeft het echt geen zin om je haar te kleuren.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit net dat filmpje terug te kijken van die bewakingsbeelden. Om te kijken of hij zijn haar geverfd had toen hij wegging. Het lijkt van niet, het is behoorlijk zwart.
Ik zou toch zweren dat ik 'm gister in dat filmpje alleen met een rugzak de hotelkamer uit zag lopen, nu zie ik 'm met een zware tas sjouwen. En ik zit 'm dan te verdedigen dat ie enkel een broodje ging halen. Ik snap er niets meer van.
Het kamermeisje in dat aftandse hotel weet toch niets van wachtende familie??? Daarbij: in zo'n hostel is dat echt niet vreemd.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Bruno25 het volgende:
drie dagen, ?? alleen ?? terwijl haar familie thuis zit te wachten![]()
En dat moet het hotelpersoneel weten?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
drie dagen, ?? alleen ?? terwijl haar familie thuis zit te wachten![]()
Zo een sociale meid, die blijft niet graag drie dagen alleen op een kamertje
Hij heeft nu toch echt geen zwart haar meer, meer blond.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gozer heeft stoppels, dan heeft het echt geen zin om je haar te kleuren.
nee vandaar dat ze na een paar dagen wel het kamertje in gegaan zijn om dat joran niet betaald hadquote:
Wanneer heeft hij dat gevraagd dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Joran zelf gevraagd heeft de kamer niet schoon te maken, omdat dat meisje daar nog even verblijft!!
Misschien was dat wel zijn eerste plan. Maar we weten al dat er geruzie is gehoord vanuit die kamer. Kan dus best zijn dat dit meisje dat plan niet zag zitten. Geen melkkoetje dus voor Joran, dan maar de juwelen verpatsen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als Joran wist dat dat meisje uit een welgestelde rijke familie kwam dan zou hij haar dus JUIST laten leven om zo de komende jaren onbezorgd te kunnen leven/gokken?
Tuurlijk joh, Peter R. heeft het gedaan. Hij wilde Joran zo graag pakken dat hij er een moord voor gepleegd heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Peter de Vries werd 's avonds gebeld door Knevel en van de Brink. Hij zat toen in het buitenland. De volgende dag werd hij weer gebeld en toen bleek dat hij in zuid-amerika zat...
zit je altijd vol met aannames?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, Peter R. heeft het gedaan. Hij wilde Joran zo graag pakken dat hij er een moord voor gepleegd heeft.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Gia het volgende:
Of wie weet, had hij die nog in zijn bezit en is dat nog niet bekend gemaakt.
Hij had toch vooruitbetaald?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef Bruno25 het volgende:
nee vandaar dat ze na een paar dagen wel het kamertje in gegaan zijn om dat joran niet betaald had
En dan, exact hetzelfde gezicht met blonde stoppels, als hij zich wil vermommen moet hij met iets beters komen. Een petje was al een strakker plan geweest.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch echt geen zwart haar meer, meer blond.
Dat soort theorien gaan helemaal nergens over nee... echt al die complottenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, Peter R. heeft het gedaan. Hij wilde Joran zo graag pakken dat hij er een moord voor gepleegd heeft.
Toen hij wegging, hij vroeg om de kamer niet schoon te maken en "zijn meisje" niet te storen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |