abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82388033
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef johan555 het volgende:
ik denk als ze Jaap in die plas gooien is de plas in een keer leeg en dan kunnen ze zoeken
Breng hem dan gelijk tot ontploffing in die plas. Zijn we er meteen vanaf.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:36:31 #178
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82388071
Ik zit net dat filmpje terug te kijken van die bewakingsbeelden. Om te kijken of hij zijn haar geverfd had toen hij wegging. Het lijkt van niet, het is behoorlijk zwart.

Ik zou toch zweren dat ik 'm gister in dat filmpje alleen met een rugzak de hotelkamer uit zag lopen, nu zie ik 'm met een zware tas sjouwen. En ik zit 'm dan te verdedigen dat ie enkel een broodje ging halen. Ik snap er niets meer van.
pi_82388082
Jaap heeft Joran geld gegeven om de gokschulden te betalen .
Om een koffie tentje op te starten
Om als het ware Joran door te kunnen laten gaan met z'n duistere leventje .
Dat riekt toch naar een vorm van uitlokking
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:37:35 #180
3542 Gia
User under construction
pi_82388106
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Denk je dat ze 48 uur wachten met het schoonmaken van een kamer? Dat vind ik wel vreemd..
Een paar uur, ok, maar je slaapt geen 48 uur..
Als Joran zelf gevraagd heeft de kamer niet schoon te maken, omdat dat meisje daar nog even verblijft!!

Nee, niks vreemds aan. Ook als je vermoedt dat er nog iemand op die kamer is (tv stond aan) ga je als dienstmeid daar niet naar binnen.
pi_82388124
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef johan555 het volgende:
Jaap heeft Joran geld gegeven om de gokschulden te betalen .
Om een koffie tentje op te starten
Om als het ware Joran door te kunnen laten gaan met z'n duistere leventje .
Dat riekt toch naar een vorm van uitlokking
Dat heeft ie ook gezegd dat dat zo is.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82388148
Ik dacht trouwens dat mensen die een beetje kunnen pokeren altijd alleen maar geld wonnen? Dat iedereen daar megarijk van werd? Hoe kan Joran dan in godsnaam gokschulden hebben opgebouwd? Hij was toch zo megagoed?
  zondag 6 juni 2010 @ 11:39:05 #183
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82388150
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Als Joran zelf gevraagd heeft de kamer niet schoon te maken, omdat dat meisje daar nog even verblijft!!

Nee, niks vreemds aan. Ook als je vermoedt dat er nog iemand op die kamer is (tv stond aan) ga je als dienstmeid daar niet naar binnen.
drie dagen, ?? alleen ?? terwijl haar familie thuis zit te wachten

Zo een sociale meid, die blijft niet graag drie dagen alleen op een kamertje
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82388172
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zit net dat filmpje terug te kijken van die bewakingsbeelden. Om te kijken of hij zijn haar geverfd had toen hij wegging. Het lijkt van niet, het is behoorlijk zwart.

Ik zou toch zweren dat ik 'm gister in dat filmpje alleen met een rugzak de hotelkamer uit zag lopen, nu zie ik 'm met een zware tas sjouwen. En ik zit 'm dan te verdedigen dat ie enkel een broodje ging halen. Ik snap er niets meer van.
Die gozer heeft stoppels, dan heeft het echt geen zin om je haar te kleuren.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:40:09 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82388185
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Bruno25 het volgende:

Het kamermeisje in dat aftandse hotel weet toch niets van wachtende familie??? Daarbij: in zo'n hostel is dat echt niet vreemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82388209
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Zo een sociale meid, die blijft niet graag drie dagen alleen op een kamertje
En dat moet het hotelpersoneel weten?
pi_82388211
De ellende is dat Joran bijna nooit wat won met pokeren
ik dacht 1 keer 13.000 euro long time ago
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:41:07 #188
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82388214
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Die gozer heeft stoppels, dan heeft het echt geen zin om je haar te kleuren.
Hij heeft nu toch echt geen zwart haar meer, meer blond.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:41:45 #189
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82388235
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef mootie het volgende:

[..]

En dat moet het hotelpersoneel weten?
nee vandaar dat ze na een paar dagen wel het kamertje in gegaan zijn om dat joran niet betaald had
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82388240
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Wanneer heeft hij dat gevraagd dan?
  zondag 6 juni 2010 @ 11:43:41 #191
3542 Gia
User under construction
pi_82388290
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als Joran wist dat dat meisje uit een welgestelde rijke familie kwam dan zou hij haar dus JUIST laten leven om zo de komende jaren onbezorgd te kunnen leven/gokken?
Misschien was dat wel zijn eerste plan. Maar we weten al dat er geruzie is gehoord vanuit die kamer. Kan dus best zijn dat dit meisje dat plan niet zag zitten. Geen melkkoetje dus voor Joran, dan maar de juwelen verpatsen.

Ben ook benieuwd of die nog ergens opduiken. Daar zal hij wel deze of gene mee betaald hebben of zo.

Of wie weet, had hij die nog in zijn bezit en is dat nog niet bekend gemaakt.

Als dat zo is vraag ik me af of de complot-figuren dan nog steeds in zijn onschuld geloven.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:44:31 #192
3542 Gia
User under construction
pi_82388319
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Peter de Vries werd 's avonds gebeld door Knevel en van de Brink. Hij zat toen in het buitenland. De volgende dag werd hij weer gebeld en toen bleek dat hij in zuid-amerika zat...
Tuurlijk joh, Peter R. heeft het gedaan. Hij wilde Joran zo graag pakken dat hij er een moord voor gepleegd heeft.
pi_82388352
Wat ik ook erg vreemd is dat je Joran het hotel ziet uitsneaken
De vrouw op dat filmpje ziet dat ,hij loopt bijna op z'n tenen zelfs .
Joran geeft de sleutel niet af wat daar blijkbaar wel gebruikelijk is - die vrouw ziet dat ook natuurlijk
Waarom trekt die vrouw dan niet meteen aan de bel ?
Als iemand op zo'n manier een hotel verlaat is er toch meestal wel Iets aan de hand
pi_82388366
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, Peter R. heeft het gedaan. Hij wilde Joran zo graag pakken dat hij er een moord voor gepleegd heeft.
zit je altijd vol met aannames?
pi_82388382
Ik vind het een vreemd verhaal.. Conspiracy of niet.. het moet wel een heel sick persoon zijn die een onschuldig meisje vermoordt, om Joran daarvoor op te laten draain.

Wat ik vreemd vind is het gedrag van dit meisje. Ze loopt als een zombie achter Joran het hotel in. Hoofd gebogen. Misschien is ze bang, omdat ze bedreigd is door Joran. Maar dan nog, bij de receptie had ze de kans iets te zeggen om te voorkomen dat ze mee moest naar zijn kamer.

En al krijgt Joran de maximale straf. Als hij echt onschuldig is moet hij maar eens met de waarheid over Natalee en Stephany boven tafel komen, dan kan hij altijd nog vrijgesproken worden, toch?
pi_82388384
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Gia het volgende:

Of wie weet, had hij die nog in zijn bezit en is dat nog niet bekend gemaakt.

zondag 6 juni 2010 @ 11:46:37 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82388388
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef Bruno25 het volgende:
nee vandaar dat ze na een paar dagen wel het kamertje in gegaan zijn om dat joran niet betaald had
Hij had toch vooruitbetaald?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82388390
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hij heeft nu toch echt geen zwart haar meer, meer blond.
En dan, exact hetzelfde gezicht met blonde stoppels, als hij zich wil vermommen moet hij met iets beters komen. Een petje was al een strakker plan geweest.
pi_82388399
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat soort theorien gaan helemaal nergens over nee... echt al die complotten
Lambo of Rekt
pi_82388408
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef dylany het volgende:

[..]

Wanneer heeft hij dat gevraagd dan?
Toen hij wegging, hij vroeg om de kamer niet schoon te maken en "zijn meisje" niet te storen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')