Hij kan moeilijk met een lijk over zijn schouder de lobby doorlopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef kadeya het volgende:
[..]
Het is heel vaag. Hij heeft niet eens geprobeerd het lijk te verbergen. Het is jammer dat we er waarschijnlijk nooit achter zullen komen wat er echt is gebeurd. Veroordeeld is ie al. Ik vraag me af wat voor gevoel Peter r hierbij heeft. Die wil hem natuurlijk graag veroordeeld zien, maar wel voor iets wat hij heeft gedaan lijkt mij.
Roept ie ...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:
Terror Jaap van de Gouden Kooi weet waar het lichaam van Natalee ligt.
Vergeet niet dat ook het world trade center door bush zelf is beschoten.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
- Peter R. de Vries die toevallig in zuid-amerika zit
- Datum precies vijf jaar later
- Joran die erg snel opgepakt wordt in zo'n groot land
Daar geloof ik niets van. Het zal gewoon het zoveelste verzinseltje van Joran zijn, die Jaap voor zoete koek heeft geslikt.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat er in de basis hetzelfde is gebeurd. Joran verliest de controle en het meisje is dood. Het verschil is dat hij in Aruba de weg wist, advies kreeg (en misschien zelfs wel hulp) waardoor het 'de perfecte moord' werd.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ergens vind ik het ook wel vaag. Bij Nathalie pleegt hij de perfecte moord en hier laat hij een dood grietje in zijn hotelkamer liggen.
dat weet Jaap helemaal niet .quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:
Hoe weet je dat Peter R. de Vries in Zuid Amerika zit?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
- Peter R. de Vries die toevallig in zuid-amerika zit
- Datum precies vijf jaar later
- Joran die erg snel opgepakt wordt in zo'n groot land
Kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef johan555 het volgende:
[..]
dat weet Jaap helemaal niet .
Hij wil een zoekactie op touw zetten in die Bubali plas ( vogel reservaat )
quote:Volgens hem is de kans groot dat het lichaam van Natalee in 2005 door Van der Sloot is achtergelaten in de Bubali Pond, een vogelreservaat op Aruba. „Ik ben bezig met het verzamelen van Amerikaanse financiers om dat reservaat desnoods door een particulier bureau te laten onderzoeken. Indien haar lichaam daadwerkelijk wordt gevonden, zal blijken dat de moord op het meisje in Peru voorkomen had kunnen worden.”
En dan heeft hij niet aan de politie verteld omdat?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:
De elite geloofde hem niet, maar nu staat hem niks meer in de weg om alles wat hij weet te vertellen ... ook over wat er in Peru is gebeurd:quote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef Qwea het volgende:
En dan heeft hij niet aan de politie verteld omdat?
Opportunistisch varken is het.quote:Er is nu ook geen reden meer om te zwijgen naar de info die ik heb over de moord in Peru. Ik heb de politie dit uitgebreid verteld.
Peter de Vries werd 's avonds gebeld door Knevel en van de Brink. Hij zat toen in het buitenland. De volgende dag werd hij weer gebeld en toen bleek dat hij in zuid-amerika zat...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Peter R. de Vries in Zuid Amerika zit?
kunnen ze hem niet bij joran in peru laten wegrotten ofzo...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De elite geloofde hem niet, maar nu staat hem niks meer in de weg om alles wat hij weet ... ook over wat er in Peru is gebeurd:
[..]
Opportunistisch varken is het.
Als Joran wist dat dat meisje uit een welgestelde rijke familie kwam dan zou hij haar dus JUIST laten leven om zo de komende jaren onbezorgd te kunnen leven/gokken?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:30 schreef Gia het volgende:
Dat wicht had juwelen en geld bij zich. Tuurlijk had hij die kunnen pakken als ze sliep, maar dan wist zij wel wie de dader was! En ze had ook een behoorlijk invloedrijke papa. De kans dat zij daar pas na 3 dagen achterkwam was wel erg klein, wat Joran dan te weinig kans gaf om weg te komen. Dus heeft hij haar vermoord.
Jaap wil met name aandacht rond z'n eigen vadsige persoontje creëren.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef johan555 het volgende:
[..]
dat weet Jaap helemaal niet .
Hij wil een zoekactie op touw zetten in die Bubali plas ( vogel reservaat )
Opportunisme. Wie weet kon hij deze zaak wel oplossen. En dan zou iedereen hem wel serieus nemen als serieus journalist. Zoiets gok ik. Die megalomane man spoort niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef johan555 het volgende:
Was er dan eerst wel een reden om te zwijgen Jaap ?
Dan ga je er vanuit dat het een geplande moord was. Ik denk dat hij gewoon doorflipte en haar doodsloeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als Joran wist dat dat meisje uit een welgestelde rijke familie kwam dan zou hij haar dus JUIST laten leven om zo de komende jaren onbezorgd te kunnen leven/gokken?
Exactly.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opportunisme. Wie weet kon hij deze zaak wel oplossen. En dan zou iedereen hem wel serieus nemen als serieus journalist. Zoiets gok ik. Die megalomane man spoort niet.
Ik zei nog zo: Geen Bommetje!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef johan555 het volgende:
ik denk als ze Jaap in die plas gooien is de plas in een keer leeg en dan kunnen ze zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |