Uhm in Peru kan je 36 maanden in de bak zitten, voordat ze iets aan je zaak doen en dat kunnen verlengen naar 48 :/quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
Welnee!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef dieselnoi het volgende:
Dit is mijn theorie. Ik denk dat dit gebeurd is:
Joran is samen met het meisje naar zijn kamer gegaan zoals ook op de videocamera is te zien. Daarna heeft er in de daarop volgende uren iets afgespeeld. Ik vermoed dat joran iets gedaan heeft waardoor het meisje is dood gegaan. Dan verlaat hij alleen de kamer met bagage en al omdat hij weet dat hij iets verkeerds heeft gedaan. Dat hij dan tegen de portier zegt dat hij het meisje met rust moet laten en vervolgens een taxi naar chili neemt maakt het alleen nog verdachter dat hij zeker weet dat er iets misgegaan in die uren dat hij samen met het meisje in zijn kamer was. Let ook op dat hij nieuwe kleren had aangetrokken. Zouden er sporen van geweld op zijn oude kleren zitten?
Valt wel mee, hoor. Eén portemonnee en een mobieltje.quote:
wie kan de info die op zijn facebook staat hier even posten??quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
Het vreemde aan jou kut theorie is weer dat je ook werkelijk echt denkt dat dat meisje zichzelf opoffert om Joran te naaien.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee!
Weet je hoe het gegaan is? Peter R. is naar Zuid-amerika gegaan en heeft met de vader van dat meisje een plannetje beraamd om Joran te naaien. De dochter moest het met hem aanleggen, meegaan naar zijn hotelkamer en dan daar blijven, zogenaamd omdat ze moe was. Dan vinden ze 'zogenaamd' na 2 dagen dat lichaam van dat meisje en zogenaamd wordt ze vrij snel begraven.
De perfect scheme om Joran te pakken.
Is het alleen een beetje vreemd dat hij al naar Chili ging (taxichauffeurs omkopend), voordat hij wist dat men 'zogenaamd' een lichaam had gevonden.
Maar goed, het zou kunnen. En dan leeft Stephanie gewoon nog lang en gelukkig en verdwijnt Joran achter de tralies voor een misdaad die niet is gepleegd.
Right! Waar hebben ze die Alu-hoedjes, eigenlijk?
Familie en nabestaanden ja. Nee tuurlijk kan hij niet berecht worden op basis van wat het volk ervan vindt, maargoed al zou dat wel gebeuren heb ik nog geen medelijden met hem. Hij heeft veel kansen gehad, ze allemaal KEI-HARD zelf verprutst... was het nou een jongen die betrokken was geweest bij de moord van nathalee maar ook echt onschuldig over kwam en de waarheid vertelde.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Welk volk? Als je bedoelt de Nederlanders, Arubanen, Amerikanen en Peruvianen ben ik het niet met je eens. Hij is ons niet echt wat verschuldigd. Het zou te gek voor woorden zijn als hij op basis van hoe erg het volk het vindt, gestraft gaat worden.
Als je bedoelt de families en kennissen van de betrokkenen kan ik me er wel wat bij voorstellen. Dat zij een niet-helemaal-terechte gerechtigheid kunnen ervaren voor hun verlies.
weer te laat. topic sluit al bijna.quote:
Volgens mij spat het sarcasme van haar post af...quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Creeg het volgende:
[..]
Het vreemde aan jou kut theorie is weer dat je ook werkelijk echt denkt dat dat meisje zichzelf opoffert om Joran te naaien.
2 dagen later, niet 3.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef johan555 het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd
Je ziet ze de kamer ingaan en je ziet Joran vertrekken
3 dagen later vinden ze haar.
In die tussentijd kan er toch van alles gebeurd zijn ?
Joran is ook Koffie gaan halen aan de overkant > zie je ook niet
Dan begrijpen we elkaar. I respectfully disagreequote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Familie en nabestaanden ja. Nee tuurlijk kan hij niet berecht worden op basis van wat het volk ervan vindt, maargoed al zou dat wel gebeuren heb ik nog geen medelijden met hem. Hij heeft veel kansen gehad, ze allemaal KEI-HARD zelf verprutst... was het nou een jongen die betrokken was geweest bij de moord van nathalee maar ook echt onschuldig over kwam en de waarheid vertelde.
Als het iemand was geweest die geen vrouwen verhandelde in thailand en iemand die niet de moeder afperste waarvan hij der dochter al heeft afgenomen... Tja,... dan zou ik medelijden met hem kunnen hebben omdat het niet echt hoort. Maar nee, wat er ook gaat gebeuren met die gast... i dont care of het eerlijk is of niet, had hij zich 4 misdaden voor deze moord kunnen bedenken dat het een keer goed fout zou gaan.
Hij verprutst het elke keer weer, en als hij nu weer vrijgesproken wordt hebben we over 3 jaar weer een dode met hem in de spotlights en voeren we weer dezelfde discussie.
Dit meisje droeg een strakke broek.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. Eén portemonnee en een mobieltje.
Portemonnee in mijn kontzak, mobieltje linksvoor.
Hier hadden we het over Gia.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef dylany het volgende:
[..]
Op de foto had ze een strakke broek aan.
En na die drie dagen neemt geen journalist de moeite om personeel te interviewen, geeft de politie geen enkele foto vrij van de hotelkamer, is er zelfs geen enkel bewijs na buiten gebracht dat er ook daadwerkelijk een moord is gepleegd. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat er geen moord is gepleegd, maar normaliter weten de riooljournalisten toch wel de meest bedorven dingen naar boven te brengen om kijkers te trekken..quote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef johan555 het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd
Je ziet ze de kamer ingaan en je ziet Joran vertrekken
3 dagen later vinden ze haar.
In die tussentijd kan er toch van alles gebeurd zijn ?
Joran is ook Koffie gaan halen aan de overkant > zie je ook niet
eh...dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Ladidadida het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom hij met een taxi is gevlucht. Hij had toch een ticket naar Chili, dan was hij er sneller geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |