abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82389657
Mensen die denken dat het wellicht iemand anders is geweest die stiekem de kamer binnen is geslopen
We weten allemaal dat ze met z'n 2-en de kamer binnen zijn gekomen
we weten allemaal dat Joran alleen de kamer heeft verlaten
Als er iemand anders de kamer binnen is gekomen zou dat ook op de camera moeten staan.
Van buiten kan niemand er in, want er zijn geen balkons waar je op kan klimmen, allemaal glas van buiten, beetje moeilijk klimmen lijkt me ;-)
Als er al iemand in de kast verstopt was en heeft toegeslagen toen Joran de deur uit was, zou deze persoon ook weer de kqamer moeten hebben verlaten en dat zou op camera te zien moeten zijn.
Kort samengevat, we hebben alleen Joran en het meisje op beeld, ik verwacht niet dat er opeens nog iemand anders op de camerabeelden vanuit de kamer van Joran opduikt.
Dat gezamenlijk met hetgeen we verder weten, Joran die tegen het personeel zegt de kamer vooral niet in te gaan, Joran die naar Chil gaat/vlucht, Joran die bebloede kleding bij zich heeft, en een Joran waarvan wij weten dat hij niet helemaal spoort.
Kort samengevat, als we met willem alexander te maken hadden wil ik nog wel voor 0,00001% rekening houden met een ander scenario gezien bovenstaande feiten. Nu we met Joran te maken hebben, is het mij voor 100% duidelijk.
pi_82389699
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
Uhm in Peru kan je 36 maanden in de bak zitten, voordat ze iets aan je zaak doen en dat kunnen verlengen naar 48 :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 6 juni 2010 @ 12:29:34 #278
3542 Gia
User under construction
pi_82389704
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef dieselnoi het volgende:
Dit is mijn theorie. Ik denk dat dit gebeurd is:

Joran is samen met het meisje naar zijn kamer gegaan zoals ook op de videocamera is te zien. Daarna heeft er in de daarop volgende uren iets afgespeeld. Ik vermoed dat joran iets gedaan heeft waardoor het meisje is dood gegaan. Dan verlaat hij alleen de kamer met bagage en al omdat hij weet dat hij iets verkeerds heeft gedaan. Dat hij dan tegen de portier zegt dat hij het meisje met rust moet laten en vervolgens een taxi naar chili neemt maakt het alleen nog verdachter dat hij zeker weet dat er iets misgegaan in die uren dat hij samen met het meisje in zijn kamer was. Let ook op dat hij nieuwe kleren had aangetrokken. Zouden er sporen van geweld op zijn oude kleren zitten?
Welnee!

Weet je hoe het gegaan is? Peter R. is naar Zuid-amerika gegaan en heeft met de vader van dat meisje een plannetje beraamd om Joran te naaien. De dochter moest het met hem aanleggen, meegaan naar zijn hotelkamer en dan daar blijven, zogenaamd omdat ze moe was. Dan vinden ze 'zogenaamd' na 2 dagen dat lichaam van dat meisje en zogenaamd wordt ze vrij snel begraven.

De perfect scheme om Joran te pakken.

Is het alleen een beetje vreemd dat hij al naar Chili ging (taxichauffeurs omkopend), voordat hij wist dat men 'zogenaamd' een lichaam had gevonden.

Maar goed, het zou kunnen. En dan leeft Stephanie gewoon nog lang en gelukkig en verdwijnt Joran achter de tralies voor een misdaad die niet is gepleegd.

Right! Waar hebben ze die Alu-hoedjes, eigenlijk?
  zondag 6 juni 2010 @ 12:29:55 #279
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82389715
Wat ik niet begrijp is waarom hij met een taxi is gevlucht. Hij had toch een ticket naar Chili, dan was hij er sneller geweest.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 6 juni 2010 @ 12:30:58 #280
3542 Gia
User under construction
pi_82389754
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef Creeg het volgende:

[..]

Heb je een vol broekkie
Valt wel mee, hoor. Eén portemonnee en een mobieltje.
Portemonnee in mijn kontzak, mobieltje linksvoor.
pi_82389763
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
wie kan de info die op zijn facebook staat hier even posten??
  zondag 6 juni 2010 @ 12:31:42 #282
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82389786
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Welnee!

Weet je hoe het gegaan is? Peter R. is naar Zuid-amerika gegaan en heeft met de vader van dat meisje een plannetje beraamd om Joran te naaien. De dochter moest het met hem aanleggen, meegaan naar zijn hotelkamer en dan daar blijven, zogenaamd omdat ze moe was. Dan vinden ze 'zogenaamd' na 2 dagen dat lichaam van dat meisje en zogenaamd wordt ze vrij snel begraven.

De perfect scheme om Joran te pakken.

Is het alleen een beetje vreemd dat hij al naar Chili ging (taxichauffeurs omkopend), voordat hij wist dat men 'zogenaamd' een lichaam had gevonden.

Maar goed, het zou kunnen. En dan leeft Stephanie gewoon nog lang en gelukkig en verdwijnt Joran achter de tralies voor een misdaad die niet is gepleegd.

Right! Waar hebben ze die Alu-hoedjes, eigenlijk?
Het vreemde aan jou kut theorie is weer dat je ook werkelijk echt denkt dat dat meisje zichzelf opoffert om Joran te naaien.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  zondag 6 juni 2010 @ 12:32:09 #283
3542 Gia
User under construction
pi_82389803
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef dylany het volgende:

[..]

Bron?

Lees de OP eens!
pi_82389812
Ik wil mijn theorie (uiteraard volledig uit de lucht gegrepen) hier ook wel neerplempen.

Joran kan wel wat centjes gebruiken, misschien nog wat seksuele verlichting er gratis bij, dus neemt een meisje met blijkbaar wel wat geld mee naar zijn hotelkamer. Aangezien het hem verdomd weinig kan schelen wat zij denkt of vindt komt daar al snel wel uit wat hij eigenlijk van plan is. Misschien wil hij zelfs wel proberen via het meisje haar vader uit te persen. Meisje vindt dat niet zo leuk (understatement), dus ze krijgen ruzie. Hij wil geen lawaai of gedoe, maar de ruzie loopt uit de hand. Meneer verliest zijn zelfbeheersing en slaat het slachtoffer aan gort. Na wat gekalmeerd te zijn ziet hij maar één optie: vluchten. Zichzelf aangeven is immers geen optie, gezien zijn verleden. Haar lichaam het hotel uit smokkelen is veel te risicovol en ronduit belachelijk.

Sprake van een vooropgezet plan door derden gaat wel heel ver. Je gaat geen dame vermoorden om Joran daarvoor op te laten draaien en al helemaal geen dochter van een zo bekende prominent.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82389814
tvp
pi_82389855
Dat zie je helemaal verkeerd
Je ziet ze de kamer ingaan en je ziet Joran vertrekken
3 dagen later vinden ze haar.
In die tussentijd kan er toch van alles gebeurd zijn ?
Joran is ook Koffie gaan halen aan de overkant > zie je ook niet
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82389863
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef EllaN het volgende:

[..]

Welk volk? Als je bedoelt de Nederlanders, Arubanen, Amerikanen en Peruvianen ben ik het niet met je eens. Hij is ons niet echt wat verschuldigd. Het zou te gek voor woorden zijn als hij op basis van hoe erg het volk het vindt, gestraft gaat worden.
Als je bedoelt de families en kennissen van de betrokkenen kan ik me er wel wat bij voorstellen. Dat zij een niet-helemaal-terechte gerechtigheid kunnen ervaren voor hun verlies.
Familie en nabestaanden ja. Nee tuurlijk kan hij niet berecht worden op basis van wat het volk ervan vindt, maargoed al zou dat wel gebeuren heb ik nog geen medelijden met hem. Hij heeft veel kansen gehad, ze allemaal KEI-HARD zelf verprutst... was het nou een jongen die betrokken was geweest bij de moord van nathalee maar ook echt onschuldig over kwam en de waarheid vertelde.

Als het iemand was geweest die geen vrouwen verhandelde in thailand en iemand die niet de moeder afperste waarvan hij der dochter al heeft afgenomen... Tja,... dan zou ik medelijden met hem kunnen hebben omdat het niet echt hoort. Maar nee, wat er ook gaat gebeuren met die gast... i dont care of het eerlijk is of niet, had hij zich 4 misdaden voor deze moord kunnen bedenken dat het een keer goed fout zou gaan.

Hij verprutst het elke keer weer, en als hij nu weer vrijgesproken wordt hebben we over 3 jaar weer een dode met hem in de spotlights en voeren we weer dezelfde discussie.
Lambo of Rekt
  zondag 6 juni 2010 @ 12:33:26 #288
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82389869
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef FANN het volgende:
tvp
weer te laat. topic sluit al bijna.
pi_82389892
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Creeg het volgende:

[..]

Het vreemde aan jou kut theorie is weer dat je ook werkelijk echt denkt dat dat meisje zichzelf opoffert om Joran te naaien.
Volgens mij spat het sarcasme van haar post af...
Lambo of Rekt
  zondag 6 juni 2010 @ 12:34:33 #290
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82389896
Joran was dus zonder geld daar, dat kan gebeuren als je van gokken houdt, en werken daar in die landen levert niets op, dus beroof je een rijk meisje en slaat haar per ongeluk dood.
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
  zondag 6 juni 2010 @ 12:35:24 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_82389933
Ik heb die camera beelden gezien hebben we al reactie van de familie Holloway dit ruikt namelijk naar een Set- Up.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_82389943
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef johan555 het volgende:
2 dagen later, niet 3.
Aan de hand van de staat van ontbinding was de tijd van overlijden al vastgesteld op maandagochtend.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82389953
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Lees de OP eens!
Daar staat iets anders dan de conclusies die rechter Gia trekt.
pi_82389960
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Familie en nabestaanden ja. Nee tuurlijk kan hij niet berecht worden op basis van wat het volk ervan vindt, maargoed al zou dat wel gebeuren heb ik nog geen medelijden met hem. Hij heeft veel kansen gehad, ze allemaal KEI-HARD zelf verprutst... was het nou een jongen die betrokken was geweest bij de moord van nathalee maar ook echt onschuldig over kwam en de waarheid vertelde.

Als het iemand was geweest die geen vrouwen verhandelde in thailand en iemand die niet de moeder afperste waarvan hij der dochter al heeft afgenomen... Tja,... dan zou ik medelijden met hem kunnen hebben omdat het niet echt hoort. Maar nee, wat er ook gaat gebeuren met die gast... i dont care of het eerlijk is of niet, had hij zich 4 misdaden voor deze moord kunnen bedenken dat het een keer goed fout zou gaan.

Hij verprutst het elke keer weer, en als hij nu weer vrijgesproken wordt hebben we over 3 jaar weer een dode met hem in de spotlights en voeren we weer dezelfde discussie.
Dan begrijpen we elkaar. I respectfully disagree .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 juni 2010 @ 12:36:03 #295
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82389962
In de zaak Natalee waren er geen bewijzen. In deze zaak waarschijnlijk wel, er is in elk geval een lijk en er zijn sporen in de hotelkamer. Dus als Joran het gedaan heeft, loopt hij nu in elk geval minder kans om de dans te ontspringen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82389982
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Valt wel mee, hoor. Eén portemonnee en een mobieltje.
Portemonnee in mijn kontzak, mobieltje linksvoor.
Dit meisje droeg een strakke broek.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:37:01 #297
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82389998
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef dylany het volgende:

[..]

Op de foto had ze een strakke broek aan.
Hier hadden we het over Gia.
pi_82390003
Nah deze keer zal ie wel de lul zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_82390008
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef johan555 het volgende:
En na die drie dagen neemt geen journalist de moeite om personeel te interviewen, geeft de politie geen enkele foto vrij van de hotelkamer, is er zelfs geen enkel bewijs na buiten gebracht dat er ook daadwerkelijk een moord is gepleegd. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat er geen moord is gepleegd, maar normaliter weten de riooljournalisten toch wel de meest bedorven dingen naar boven te brengen om kijkers te trekken..
pi_82390016
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Ladidadida het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom hij met een taxi is gevlucht. Hij had toch een ticket naar Chili, dan was hij er sneller geweest.
eh...dat lijkt me niet zo moeilijk
als jij moet ontsnappen, op de vlucht ben, hoe ga je dan, pak je een vliegtuig of ga je over land
als je over land gaat, lopend, of met een taxi dan is de kans toch veel minder groot dat je wordt gepakt.
Als je vliegtuig in en vliegtuig uit gaat dan kan men (politie) je toch volgen, je moet immers inchecken, paspoort laten zien, in een taxi of lopend hoef je dat niet, en ben je wat meer anoniem, kans is dus groter dat men je niet vindt.
Maar ja, wat Joran niet wist is dat er zo massaal een zoektocht naar hem zou worden gedaan alsof hij Bin laden himself was, dus ook in de taxi in Chili was hij niet veilig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')