abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82389209
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening helemaal niet gegeven. Jij/jullie zijn degene met de aannames.

wat ik trouwens vreemd vind over dat pokergeld. Waar is dat geld? Ik zie haar niets dragen bij het binnenkomen. Dat het een roof zou zijn zou mooi uitkomen, want daar staat levenslang op. Maar er is geen enkel bewijsstuk, rare geldopname, sieraden, weet ik wat. En waar zijn de foto's van de hotelkamer na de moord. Waarom krijgt de wereld niet te zijn hoe plaats delict eruit zag na de gruwelijke daad? Er is geen enkel bewijs de wereld ingebracht dat er ook daadwerkelijk een moord heeft plaatsgevonden. en daarmee wil ik niets impliceren, puur informatieve vragen dus..
Nog even een aanvulling, vrouwen in zuid amerikaanse landen willen nog wel eens geld in hun bh stoppen
heb wel eens gezien, halen opeens geld daat tevoorschijn, of stoppen daar papiergeld in
pi_82389239
dat was in die Zorro film ja
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82389250
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef EllaN het volgende:

[..]

Yes , daarom ook "ik vind". Daarmee bedoelde ik te zeggen dat een straf uitgezeten moet worden voor die misdaad. En niet een andere straf voor een eerdere misdaad. Als dat een beetje logisch klinkt .

Niet dat ik vind dat hij met iets weg mag komen btw. Ik hoop nog steeds dat hij gestraft zal worden voor zijn betrokkenheid bij de Holloway-zaak en als blijkt dat hij weer een onschuldig meisje om zeep heeft geholpen, moet hij ook daar voor boeten.
Ik ben blij dat hij nu eindelijk gepakt wordt en er een zware straf boven zn hoofd hangt. Voor welk delict dat is maakt me niet zo heel veel uit want hij heeft meerdere dingen gedaan. Het is gewoon te krankzinnig voor woorden dat deze jongen nog vrij rond loopt. Of hij nou in Peru, in Aruba, in Nederland of wat mij betreft op de maan zijn straf uit zit interesseert me niet.

Hij moet de straffen uitzitten welke hij verdient, is het niet voor deze moord, dan wel voor die verdwijning van nathalee.

Karma is a bitch yo.
Lambo of Rekt
  zondag 6 juni 2010 @ 12:17:07 #254
3542 Gia
User under construction
pi_82389252
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Tarabass het volgende:
Waarom krijgt de wereld niet te zijn hoe plaats delict eruit zag na de gruwelijke daad?
Heb jij foto's gezien van de plek waar Milly boele vermoord is? Heb je foto's gezien van haar lichaam?

Waarom vind je het in Godsnaam vreemd dat je geen foto's ziet van dit verminkte meisje?
pi_82389263
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef Jesine het volgende:

[..]

Als ze binnenkomen in het hotel bij de receptie zie ik aan haar rechterkant iets, het lijkt op zo een tasje in haar hand
Haar handen zijn leeg volgens mij. Net zoals Joran geen sporttas en geen rugzak bij zich heeft.
pi_82389297
Dit is mijn theorie. Ik denk dat dit gebeurd is:

Joran is samen met het meisje naar zijn kamer gegaan zoals ook op de videocamera is te zien. Daarna heeft er in de daarop volgende uren iets afgespeeld. Ik vermoed dat joran iets gedaan heeft waardoor het meisje is dood gegaan. Dan verlaat hij alleen de kamer met bagage en al omdat hij weet dat hij iets verkeerds heeft gedaan. Dat hij dan tegen de portier zegt dat hij het meisje met rust moet laten en vervolgens een taxi naar chili neemt maakt het alleen nog verdachter dat hij zeker weet dat er iets misgegaan in die uren dat hij samen met het meisje in zijn kamer was. Let ook op dat hij nieuwe kleren had aangetrokken. Zouden er sporen van geweld op zijn oude kleren zitten?
  zondag 6 juni 2010 @ 12:18:48 #257
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82389307
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:15 schreef Jesine het volgende:

[..]

Nog even een aanvulling, vrouwen in zuid amerikaanse landen willen nog wel eens geld in hun bh stoppen
heb wel eens gezien, halen opeens geld daat tevoorschijn, of stoppen daar papiergeld in
Denk je dat je een chick scoort met DD, blijkt het allemaal papier te zijn
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82389316
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Haar handen zijn leeg volgens mij. Net zoals Joran geen sporttas en geen rugzak bij zich heeft.
Kan toch ook in haar broekzak zitten, dat geld.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:19:55 #259
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82389348
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef dieselnoi het volgende:
Ik vermoed dat joran iets gedaan heeft waardoor het meisje is dood gegaan.
Dat vermoed ik ook ja
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 6 juni 2010 @ 12:20:46 #260
3542 Gia
User under construction
pi_82389376
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef EllaN het volgende:

[..]

Yes , daarom ook "ik vind". Daarmee bedoelde ik te zeggen dat een straf uitgezeten moet worden voor die misdaad. En niet een andere straf voor een eerdere misdaad. Als dat een beetje logisch klinkt .

Niet dat ik vind dat hij met iets weg mag komen btw. Ik hoop nog steeds dat hij gestraft zal worden voor zijn betrokkenheid bij de Holloway-zaak en als blijkt dat hij weer een onschuldig meisje om zeep heeft geholpen, moet hij ook daar voor boeten.
Ben benieuwd wat Jaap te vertellen heeft. Als blijkt, bloed op kleding, dat Joran dit meisje heeft vermoord en stel.....men vindt het lichaam van Natalee in dat meer, dan mag hij gewoon eerst 25 jaartjes in Lima uitzitten en daarna in Aruba en vervolgens nog voor de afpersing enkele jaren in Amerika.

Voorlopig hoeft hij zich niet druk te maken over onderdak en gezelschap.
pi_82389385
/zet aluhoedje maar weer eens op
  zondag 6 juni 2010 @ 12:20:59 #262
97934 ASroma
Flamboyant
pi_82389386
door dit hele circus hoop ik eigenlijk dat ie ermee wegkomt
  zondag 6 juni 2010 @ 12:21:27 #263
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82389406
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef mootie het volgende:
/zet aluhoedje maar weer eens op
Pakt maar weer is een biertje op zn kater weg te drinken.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82389408
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben blij dat hij nu eindelijk gepakt wordt en er een zware straf boven zn hoofd hangt. Voor welk delict dat is maakt me niet zo heel veel uit want hij heeft meerdere dingen gedaan. Het is gewoon te krankzinnig voor woorden dat deze jongen nog vrij rond loopt. Of hij nou in Peru, in Aruba, in Nederland of wat mij betreft op de maan zijn straf uit zit interesseert me niet.

Hij moet de straffen uitzitten welke hij verdient, is het niet voor deze moord, dan wel voor die verdwijning van nathalee.

Karma is a bitch yo.
Eens, ik vind ook dat hij niet vrij moet lopen en denk dat hij echt een psychopaat is. Ik ben ook blij dat hij van de straten is. Het is misschien moreel heel bevredigend dat hij ongeacht of hij deze moord wel of niet gepleegd heeft in Peru in een donker gat wegvertyft, maar stel hij blijkt in deze zaak onschuldig te zijn. Dan vind ik niet dat hij in Peru een straf moet uitzitten voor zijn Natalee Holloway betrokkenheid. Dat is een andere zaak, ander land en ik hoop van harte dat ze hem daarvoor op kunnen pakken. Je kunt niet de ene straf uitwisselen voor een andere die bij een andere misdaad hoort. Een bepaalde straf hoort bij een bepaalde misdaad en die kun je niet uitwisselen vind ik.

Nogmaals, mijn mening en ik hoop echt dat hij wordt gestraft voor zijn misdaden.
pi_82389448
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, dan kan je ook vragen "waarom hebben we haar ingebeukte schedel niet op foto's gezien, misschien leeft ze nog wel"... Er worden bijna nooit foto's zo snel vrijgegeven van een crimescene, als ze uberhaupt vrijgegeven worden.
Precies en het heeft ook totaal geen nut om dat openbaar te maken
pi_82389460
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat Jaap te vertellen heeft. Als blijkt, bloed op kleding, dat Joran dit meisje heeft vermoord en stel.....men vindt het lichaam van Natalee in dat meer, dan mag hij gewoon eerst 25 jaartjes in Lima uitzitten en daarna in Aruba en vervolgens nog voor de afpersing enkele jaren in Amerika.

Voorlopig hoeft hij zich niet druk te maken over onderdak en gezelschap.
Helemaal mee eens.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:23:39 #267
3542 Gia
User under construction
pi_82389486
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef Felixa het volgende:

[..]

Kan toch ook in haar broekzak zitten, dat geld.
Precies, ik heb ook nooit een handtas bij me, maar wel geld, mijn rijbewijs, mijn mobieltje en mijn pinpas.
Gewoon in mijn broekzak.
pi_82389500
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:21 schreef EllaN het volgende:

Je kunt niet de ene straf uitwisselen voor een andere die bij een andere misdaad hoort. Een bepaalde straf hoort bij een bepaalde misdaad en die kun je niet uitwisselen vind ik.

Officieel gezien zou dit niet kunnen inderdaad, maar moreel gezien tegenover het volk wel.
Lambo of Rekt
pi_82389507
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:24:26 #270
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82389518
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies, ik heb ook nooit een handtas bij me, maar wel geld, mijn rijbewijs, mijn mobieltje en mijn pinpas.
Gewoon in mijn broekzak.
Heb je een vol broekkie
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  zondag 6 juni 2010 @ 12:25:29 #271
97934 ASroma
Flamboyant
pi_82389543
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
nog ff doorbijten dus tijdens de verhoren, gelukkig heeft ie een pak met ervaring.
pi_82389563
Godsamme man $1750 zijn maar 5 biljetjes of zo iets. Dat vouw je zo dubbel en stop je gewoon in je broekzak. Je hebt echt geen koffers nodig omdat te vervoeren. Het is flinter dun
  zondag 6 juni 2010 @ 12:26:55 #273
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82389592
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82389619
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:07 schreef Gia het volgende:

Vele anderen geloven niet dat hij het gedaan kan hebben, omdat ze dan het lichaam heus wel eerder gevonden hadden!!!
Bron?

pi_82389633
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Officieel gezien zou dit niet kunnen inderdaad, maar moreel gezien tegenover het volk wel.
Welk volk? Als je bedoelt de Nederlanders, Arubanen, Amerikanen en Peruvianen ben ik het niet met je eens. Hij is ons niet echt wat verschuldigd. Het zou te gek voor woorden zijn als hij op basis van hoe erg het volk het vindt, gestraft gaat worden.
Als je bedoelt de families en kennissen van de betrokkenen kan ik me er wel wat bij voorstellen. Dat zij een niet-helemaal-terechte gerechtigheid kunnen ervaren voor hun verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')