Nog even een aanvulling, vrouwen in zuid amerikaanse landen willen nog wel eens geld in hun bh stoppenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening helemaal niet gegeven. Jij/jullie zijn degene met de aannames.
wat ik trouwens vreemd vind over dat pokergeld. Waar is dat geld? Ik zie haar niets dragen bij het binnenkomen. Dat het een roof zou zijn zou mooi uitkomen, want daar staat levenslang op. Maar er is geen enkel bewijsstuk, rare geldopname, sieraden, weet ik wat. En waar zijn de foto's van de hotelkamer na de moord. Waarom krijgt de wereld niet te zijn hoe plaats delict eruit zag na de gruwelijke daad? Er is geen enkel bewijs de wereld ingebracht dat er ook daadwerkelijk een moord heeft plaatsgevonden. en daarmee wil ik niets impliceren, puur informatieve vragen dus..
Ik ben blij dat hij nu eindelijk gepakt wordt en er een zware straf boven zn hoofd hangt. Voor welk delict dat is maakt me niet zo heel veel uit want hij heeft meerdere dingen gedaan. Het is gewoon te krankzinnig voor woorden dat deze jongen nog vrij rond loopt. Of hij nou in Peru, in Aruba, in Nederland of wat mij betreft op de maan zijn straf uit zit interesseert me niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes, daarom ook "ik vind". Daarmee bedoelde ik te zeggen dat een straf uitgezeten moet worden voor die misdaad. En niet een andere straf voor een eerdere misdaad. Als dat een beetje logisch klinkt
.
Niet dat ik vind dat hij met iets weg mag komen btw. Ik hoop nog steeds dat hij gestraft zal worden voor zijn betrokkenheid bij de Holloway-zaak en als blijkt dat hij weer een onschuldig meisje om zeep heeft geholpen, moet hij ook daar voor boeten.
Heb jij foto's gezien van de plek waar Milly boele vermoord is? Heb je foto's gezien van haar lichaam?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Tarabass het volgende:
Waarom krijgt de wereld niet te zijn hoe plaats delict eruit zag na de gruwelijke daad?
Haar handen zijn leeg volgens mij. Net zoals Joran geen sporttas en geen rugzak bij zich heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef Jesine het volgende:
[..]
Als ze binnenkomen in het hotel bij de receptie zie ik aan haar rechterkant iets, het lijkt op zo een tasje in haar hand
Denk je dat je een chick scoort met DD, blijkt het allemaal papier te zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 12:15 schreef Jesine het volgende:
[..]
Nog even een aanvulling, vrouwen in zuid amerikaanse landen willen nog wel eens geld in hun bh stoppen
heb wel eens gezien, halen opeens geld daat tevoorschijn, of stoppen daar papiergeld in
Kan toch ook in haar broekzak zitten, dat geld.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Haar handen zijn leeg volgens mij. Net zoals Joran geen sporttas en geen rugzak bij zich heeft.
Dat vermoed ik ook jaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef dieselnoi het volgende:
Ik vermoed dat joran iets gedaan heeft waardoor het meisje is dood gegaan.
Ben benieuwd wat Jaap te vertellen heeft. Als blijkt, bloed op kleding, dat Joran dit meisje heeft vermoord en stel.....men vindt het lichaam van Natalee in dat meer, dan mag hij gewoon eerst 25 jaartjes in Lima uitzitten en daarna in Aruba en vervolgens nog voor de afpersing enkele jaren in Amerika.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes, daarom ook "ik vind". Daarmee bedoelde ik te zeggen dat een straf uitgezeten moet worden voor die misdaad. En niet een andere straf voor een eerdere misdaad. Als dat een beetje logisch klinkt
.
Niet dat ik vind dat hij met iets weg mag komen btw. Ik hoop nog steeds dat hij gestraft zal worden voor zijn betrokkenheid bij de Holloway-zaak en als blijkt dat hij weer een onschuldig meisje om zeep heeft geholpen, moet hij ook daar voor boeten.
Pakt maar weer is een biertje op zn kater weg te drinken.quote:
Eens, ik vind ook dat hij niet vrij moet lopen en denk dat hij echt een psychopaat is. Ik ben ook blij dat hij van de straten is. Het is misschien moreel heel bevredigend dat hij ongeacht of hij deze moord wel of niet gepleegd heeft in Peru in een donker gat wegvertyft, maar stel hij blijkt in deze zaak onschuldig te zijn. Dan vind ik niet dat hij in Peru een straf moet uitzitten voor zijn Natalee Holloway betrokkenheid. Dat is een andere zaak, ander land en ik hoop van harte dat ze hem daarvoor op kunnen pakken. Je kunt niet de ene straf uitwisselen voor een andere die bij een andere misdaad hoort. Een bepaalde straf hoort bij een bepaalde misdaad en die kun je niet uitwisselen vind ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij nu eindelijk gepakt wordt en er een zware straf boven zn hoofd hangt. Voor welk delict dat is maakt me niet zo heel veel uit want hij heeft meerdere dingen gedaan. Het is gewoon te krankzinnig voor woorden dat deze jongen nog vrij rond loopt. Of hij nou in Peru, in Aruba, in Nederland of wat mij betreft op de maan zijn straf uit zit interesseert me niet.
Hij moet de straffen uitzitten welke hij verdient, is het niet voor deze moord, dan wel voor die verdwijning van nathalee.
Karma is a bitch yo.
Precies en het heeft ook totaal geen nut om dat openbaar te makenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, dan kan je ook vragen "waarom hebben we haar ingebeukte schedel niet op foto's gezien, misschien leeft ze nog wel"... Er worden bijna nooit foto's zo snel vrijgegeven van een crimescene, als ze uberhaupt vrijgegeven worden.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Jaap te vertellen heeft. Als blijkt, bloed op kleding, dat Joran dit meisje heeft vermoord en stel.....men vindt het lichaam van Natalee in dat meer, dan mag hij gewoon eerst 25 jaartjes in Lima uitzitten en daarna in Aruba en vervolgens nog voor de afpersing enkele jaren in Amerika.
Voorlopig hoeft hij zich niet druk te maken over onderdak en gezelschap.
Precies, ik heb ook nooit een handtas bij me, maar wel geld, mijn rijbewijs, mijn mobieltje en mijn pinpas.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kan toch ook in haar broekzak zitten, dat geld.
Officieel gezien zou dit niet kunnen inderdaad, maar moreel gezien tegenover het volk wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:21 schreef EllaN het volgende:
Je kunt niet de ene straf uitwisselen voor een andere die bij een andere misdaad hoort. Een bepaalde straf hoort bij een bepaalde misdaad en die kun je niet uitwisselen vind ik.
Heb je een vol broekkiequote:Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook nooit een handtas bij me, maar wel geld, mijn rijbewijs, mijn mobieltje en mijn pinpas.
Gewoon in mijn broekzak.
nog ff doorbijten dus tijdens de verhoren, gelukkig heeft ie een pak met ervaring.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Er stond ook op Joran's faceboek dat hij met een ander meisje naar het zuiden zou afreizen .
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef johan555 het volgende:
Z'n voorarrest is met 7 dagen verlengd , als ze dan nog niks hard kunnen maken dan is ie gewoon weer vrij man .
Bron?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:07 schreef Gia het volgende:
Vele anderen geloven niet dat hij het gedaan kan hebben, omdat ze dan het lichaam heus wel eerder gevonden hadden!!!
Welk volk? Als je bedoelt de Nederlanders, Arubanen, Amerikanen en Peruvianen ben ik het niet met je eens. Hij is ons niet echt wat verschuldigd. Het zou te gek voor woorden zijn als hij op basis van hoe erg het volk het vindt, gestraft gaat worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Officieel gezien zou dit niet kunnen inderdaad, maar moreel gezien tegenover het volk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |