Al hadden ze geen wapens gehad, de militairen vertelden duidelijk wie ze neerschoten, de man met een mes in z'n hand, de man met een stok, enzovoorts enzovoorts.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar het op neer komt is dat ze volgens jou helemaal niet konden vertrekken want zelfs een lakroller wordt nog gezien als wapen
Ik gaf je gelijkquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Mja, ik corrigeerde hem alleen maar. Jij moet je beeld van het Koerdische volk ook niet bijstellen na een opmerking van een Turkse user. Die zijn toch wel de laatsten die in hun naam mogen spreken. Ik neem hun reacties dan ook met een korreltje zout.
Anne de Jong, wat een leugenaar is zij, ze vertelt precies wat er aan boord gebeurde van het schip met de doden. Een probleempje ze was helemaal niet aan boord van dat schip.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Anne de Jong (antropoloog) ontmaskert de israelische propagandamachine bij Knevel en vd Brink
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef moussie het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor
[ afbeelding ]
zoals je bij deze uitstalling ziet komt het grootste gedeelte gewoon uit de keuken, ze hebben er zelfs de slijpstaaf of hoe zo'n ding genoemd wordt bij gelegd. Er zitten er ook wat zakmessen tussen, en twee dingen waarvan niet duidelijk is wat het is, stiletto of briefopener .. en van dat grote ceremionele geval zie je zo dat die bot is.
Van dezelfde site
[ afbeelding ]
http://idfspokesperson.co(...)la-ship-31-may-2010/
Nou nou, gevaarlijk hoor allemaal, vooral de CD-r's .. al moet ik toegeven dat die presentatie op dat arafat-sjaaltje en hamas-vlag wel erg stemmi(n)g(makend) is ..
Het zal dan wel aan mij liggen maar ik zie daar niets speciaals, tentstokken en gereedschap, niets wat er niet op een schip met die missie thuis hoort
Maar ja, gezien deze zware bewapening kan je uiteraard niet anders dan concluderen dat deze 'terroristen' doelbewust op zoek zijn geweest naar een confrontatie .. zoiets?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Anne de Jong, wat een leugenaar is zij, ze vertelt precies wat er aan boord gebeurde van het schip met de doden. Een probleempje ze was helemaal niet aan boord van dat schip.
Wanneer Knevel en van den Brink haar confronteren met de echte beelden kruipt ze in haar schulp.
Dan durft ze nog niet eens toe te geven dat er gewoon foute lui aan boord waren.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ze het anker van het schip er niet naast gelegd hebben.
Als er enige objectiviteit in je zat Hakim, dus los wat je vindt van Israel en Palestina,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Dat wordt morgen nummer zeven van de top tien van israelische verklaringen voor het schieten op de flotilla. David Letterman is cool.
Ze waren uit op dood met al hun kisten met voedsel en cement en andere hulpmiddelen. En die verschrikkelijke wapens, katapultenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als er enige objectiviteit in je zat Hakim, dus los wat je vindt van Israel en Palestina,
dan had je die actievoerders veroordeelt en toegegeven dat ze gewoon uit waren op dood en geweld.
Als er enige objectiviteit in je zat DeParo, dus los wat je vindt van Israel en Palestina,quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als er enige objectiviteit in je zat Hakim, dus los wat je vindt van Israel en Palestina,
dan had je die actievoerders veroordeelt en toegegeven dat ze gewoon uit waren op dood en geweld.
Ik heb duidelijk aangetoond dat de Marine alles behalve fout was.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als er enige objectiviteit in je zat DeParo, dus los wat je vindt van Israel en Palestina,
dan had je de marine veroordeelt en toegegeven dat ze gewoon fout waren.
Je hebt ze gezien, de filmpjes waarin ze het gebruikten als wapens, stoelen etc het maakt niet uit of het wel/niet mee had gemogen, het gaat erom, waarvoor het op dat moment is gebruikt namelijk wapens.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze waren uit op dood met al hun kisten met voedsel en cement en andere hulpmiddelen. En die verschrikkelijke wapens, katapultenen stalen buizen
en natuurlijk messen (moet je eens denken dat ze iets moeten snijden om te eten
). En daarmee wouden ze natuurlijk op voorbedachte rade het Israelische leger verslaan , met stalen buizen , knikkers en 2-3 messen.
En ik heb duidelijk aangetoond dat de marine fout was, dus daarop zitten we met een impassé.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangetoond dat de Marine alles behalve fout was.
Niets, omdat die het alleen vanuit het algemene perspectief kijken, maar niet of nauwelijks rekening houden met lokale verdragen zoals het verdrag wat ik nu voor de tigste keer benoem.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ik heb duidelijk aangetoond dat de marine fout was, dus daarop zitten we met een impassé.
Alleen zijn er meer zeerechten deskundigen die mij gelijk geven dan jou, wat maak je daar uit op?
Nee, zeerechten deskundigen houden geen rekening met geldende verdragen en of ze wel of niet van toepassing zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niets, omdat die het alleen vanuit het algemene perspectief kijken, maar niet of nauwelijks rekening houden met lokale verdragen zoals het verdrag wat ik nu voor de tigste keer benoem.
QFT! Net bijgelezen, niet veel nieuws verder dus? Morgen komt de bemanning van de Rachel Corrie naar huis, ik heb niet kunnen vinden of zij nog mee mochten naar Gaza, weet iemand dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ik heb duidelijk aangetoond dat de marine fout was, dus daarop zitten we met een impassé.
Alleen zijn er meer zeerechten deskundigen die mij gelijk geven dan jou, wat maak je daar uit op?
Die deskundigen waren niet eens op de hoogte van het Gaza-Jericho verdrag omdat zij alleen bezig zijn voornamelijk met zeerechten in het algemeen. Wanneer dit geldt voor andere partijen, specifieke verdragen, dan moeten ze die er eerst bij pakken wat niet is gebeurd. Bijvoorbeeld bij San Remo alleen al moet je eerst de discussie openen of het onder oorlogsrecht valt. Ze bekijken het niet in de juiste context.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, zeerechten deskundigen houden geen rekening met geldende verdragen en of ze wel of niet van toepassing zijn
Zeker alleen maar omdat het niet in je straatje past.
Als ze het met je eens waren geweest had je gezegd 'natuurlijk zijn ze het met me eens, ik heb gelijk'....
Wanneer ik het over de Turkse samenleving heb (wat jij niet hebt meegequote), heb ik het over het volk. Dat de Turkse staat en het leger in het verleden onverdedigbare dingen hebben gedaan, staat buiten kijf. Dit hoor je mij, de huidige Turkse overheid en de weldenkende Turk ook niet ontkennen. Wat ik daar zeg, is dat de Turkse bevolking en de media het onderscheid tussen Koerden en de PKK gelukkig wel weten te maken. Niets meer, niets minder.quote:
Waar spreek ik precies over of uit naam van het Koerdische volk? Ik heb het toch duidelijk over de kijk van de Turkse bevolking op Koerden. En als Turk, Turkije-kenner en iemand die Koerdische familieleden heeft, durf ik daar best uitspraken over te doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Mja, ik corrigeerde hem alleen maar. Jij moet je beeld van het Koerdische volk ook niet bijstellen na een opmerking van een Turkse user. Die zijn toch wel de laatsten die in hun naam mogen spreken. Ik neem hun reacties dan ook met een korreltje zout.
Ik denk dat jij vrij weinig over mij weet, dus gelieve je ongezouten insinuaties voor je te houden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moet je niet op ingaan Irakees, is hetzelfde als met een diehard Turks persoon debateren of de Armeense Genocide wel/niet een Genocide is/was, je zal niet snel het juiste antwoord krijgen helaas.
Ik ken denk ik geen één Turk die wel niet Koerdische familieleden heeft of iets Koerdisch in hem. Mijn eigen neven zijn half-Koerd, half-Turk.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ik het over de Turkse samenleving heb (wat jij niet hebt meegequote), heb ik het over het volk. Dat de Turkse staat en het leger in het verleden onverdedigbare dingen hebben gedaan, staat buiten kijf. Dit hoor je mij, de huidige Turkse overheid en de weldenkende Turk ook niet ontkennen. Wat ik daar zeg, is dat de Turkse bevolking het onderscheid tussen Koerden en de PKK gelukkig wel weet te maken.
[..]
Waar spreek ik precies over of uit naam van het Koerdische volk? Ik heb het toch duidelijk over de kijk van de Turkse bevolking op Koerden. En als Turk, Turkije-kenner en iemand die Koerdische familieleden heeft, durf ik daar best uitspraken over te doen.
[..]
Ik denk dat jij vrij weinig over mij weet, dus gelieve je ongezouten insinuaties voor je te houden.
niks subjectief, weg met de zionisten en hopen op de eerste Tel Aviv 9-11!quote:Op zondag 6 juni 2010 00:06 schreef DeParo het volgende:
De vorige delen:
Deel 1
[..]
Als er iemand excuses moet aanbieden dan zijn het wel Turkije en de VN voor hun lamlendige subjectieve visie op de gang van zaken in het Midden-Oosten.
Komt ie weer met z'n Gaza-Jerichoquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die deskundigen waren niet eens op de hoogte van het Gaza-Jericho verdrag omdat zij alleen bezig zijn voornamelijk met zeerechten in het algemeen. Wanneer dit geldt voor andere partijen, specifieke verdragen, dan moeten ze die er eerst bij pakken wat niet is gebeurd. Bijvoorbeeld bij San Remo alleen al moet je eerst de discussie openen of het onder oorlogsrecht valt. Ze bekijken het niet in de juiste context.
Als zij met mij eens waren, moet ik ze dan opeens onderuit halen, slaat weer nergens op als zij precies hetzelfde zeggen als ik. Zou dan niet meer dan logisch zijn om ze gelijk te geven. Ik ga echt geen onbetrouwbare bronnen aanhalen, en jouw bronnen zijn ook niet onbetrouwbaar, alleen houden ze geen rekening met de specifieke situatie. Hoeveel van hebben hebben zich nu op Gaza-Jericho gericht,
hoeveel mensen weten daarvan nu precies die verdragen uit hun hoofd,
ze moeten eerst het conflict zien, dan kijken wat er wel niet geldt, en dan pas een conclusie vormen.
*gniffel*quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Burakius het volgende:
Hey Deparo, ik heb gehoord dat Syrië nu messen en knikkers met katapulten begint te produceren. Schijnt effectiever te zijn tegen Israëlische soldaten.
Dat verdrag werd door Israel nageleefd totdat de Palestijnen weer, vanaf het begin eigenlijk al begonnen te muiten, hadden ze niet moeten doen was het nu wat beter geweest in de Palestijnse gebieden.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n Gaza-Jericho
Dat verdrag word door geen van beide kanten nageleefd, maar het het is opeens wel geldig
Net als het Oslo akkoord zeker, word voor geen meter nageleefd, maar als je iets goed kan praten is het geldig
Gelukkig zijn rechtsgeleerden wat objectiever dan jij en proberen niet verdragen aan te halen die van alle kanten worden geschonden.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe die domme actievoerders niet op de redelijke suggesties van dat leuke meisje zijn ingegaan! Zo'n aardig klinkend meisje moet toch wel gelijk hebben, dat kan toch niet anders?quote:
Ik kreeg de slappe lach van zijn bericht.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |