Niets, maar je doet wel heel erg je best in de FB, dus ik was gewoon benieuwd en nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo Naatje? Wat boeit jou dat eigenlijk?
Krijg je die erbij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, fix ff allemaal een normal UI en geen webicon. Die zie je binnenkort niet meer, en nu is dat kut omdat ik niemand kan onderscheiden.
Doe ik het wel goed?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, fix ff allemaal een normal UI en geen webicon. Die zie je binnenkort niet meer, en nu is dat kut omdat ik niemand kan onderscheiden.
Rightquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets, maar je doet wel heel erg je best in de FB, dus ik was gewoon benieuwd en nieuwsgierig.
Nope.quote:
Nee.quote:
ga lekker terug op de oude layout joh lapzwans beetje van mij verwachten dat ik mn webicon veranderquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Binnenkort kan je niet andersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
ga lekker terug op de oude layout joh lapzwans beetje van mij verwachten dat ik mn webicon verander
Dan nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn avatar is anders te groot, dus nee...
Je kan over een tijdje niet kiezen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens.. Als dat zo werkt op die layout hoef ik hem ook niet.
wat een bilderberger praktijken van dannyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnenkort kan je niet anders
[..]
Dan niet. Over een paar weken/maanden/jaren moet het vanzelf.
Ik niet. Moet je ff aan Shiz vragen.quote:
Hihi.quote:
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaald
Nee. Nee. en weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |