Niets, maar je doet wel heel erg je best in de FB, dus ik was gewoon benieuwd en nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo Naatje? Wat boeit jou dat eigenlijk?
Krijg je die erbij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, fix ff allemaal een normal UI en geen webicon. Die zie je binnenkort niet meer, en nu is dat kut omdat ik niemand kan onderscheiden.
Doe ik het wel goed?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, fix ff allemaal een normal UI en geen webicon. Die zie je binnenkort niet meer, en nu is dat kut omdat ik niemand kan onderscheiden.
Rightquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets, maar je doet wel heel erg je best in de FB, dus ik was gewoon benieuwd en nieuwsgierig.
Nope.quote:
Nee.quote:
ga lekker terug op de oude layout joh lapzwans beetje van mij verwachten dat ik mn webicon veranderquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Binnenkort kan je niet andersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
ga lekker terug op de oude layout joh lapzwans beetje van mij verwachten dat ik mn webicon verander
Dan nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn avatar is anders te groot, dus nee...
Je kan over een tijdje niet kiezen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens.. Als dat zo werkt op die layout hoef ik hem ook niet.
wat een bilderberger praktijken van dannyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnenkort kan je niet anders
[..]
Dan niet. Over een paar weken/maanden/jaren moet het vanzelf.
Ik niet. Moet je ff aan Shiz vragen.quote:
Hihi.quote:
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaald
Nee. Nee. en weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaald
Jij bent toch geen 15, ik vind jou niet praten als een 22 jarige en ik weet niet wat je met welke foto hebt gedaan.quote:
Oja, ik ben 16quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent toch geen 15, ik vind jou niet praten als een 22 jarige en ik weet niet wat je met welke foto hebt gedaan.
Dus.
quote:
Zowaar, maar ik vond het een te dure spendering worden dat ik er mee gestopt ben elke vrijdagavond te drinken...quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die minder dan 1 liter bier per dag drinken
Ja, want je moet ook echt zo worden als Zerokuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die minder dan 1 liter bier per week drinken
Zeroku.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt zo worden als Zeroku
Ik drink helemaal niet (geen alcohol, voor de bijdehante mensen onder ons), en dus?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die minder dan 1 liter bier per week drinken
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt zo worden als Zeroku
Mensen die geen sarcasme snappenquote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zowaar, maar ik vond het een te dure spendering worden dat ik er mee gestopt ben elke vrijdagavond te drinken...
Dan ben je niet tan2 lauw.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet (geen alcohol, voor de bijdehante mensen onder ons), en dus?
Dat heeft niets met sarcasme te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen sarcasme snappen
Oké.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat heeft niets met sarcasme te maken.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet zijn dus dat komt goed uit
Ja, hoe kan ik nou beoordelen of het sarcasme is als je elke post met een 'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen sarcasme snappen
Omdat je achterlijk moet zijn, wil je dat niet snappen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou beoordelen of het sarcasme is als je elke post met een ' [ afbeelding ] ' PI versierd
Laat hem even de baas uithangen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou beoordelen of het sarcasme is als je elke post met een ' [ afbeelding ] ' PI versierd
Versiert.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Er zijn mensen die er zo over denken, dus ik schaarde jou net bij die mensen..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je achterlijk moet zijn, wil je dat niet snappen.
Oké. Grappig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er zo over denken, dus ik schaarde jou net bij die mensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |